Hypermobilliteits mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BallerinaN, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Do, wow dat is wel heel snel zeg!!
    Was dat incl ontsluitingsweeën? En idd was de vk op tijd?

Vannacht eindelijk weer eens een goede nacht gehad. Heerlijk. Vl had de babyfoon dus hoefde er niet uit.
    Natuurlijk hoor je zl dan de hele nacht niet;)!

Wel bij elke x omdraaien wakker. Ben benieuwd hoe mn lijf zo is als ik uit bed stap.

2. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Fijn Teske! Dat kan goed doen hè?
    Hier ook weer eens een redelijke nacht gehad, lang leve paracetamol! Merk het dan wel altijd gelijk als die uitgewerkt is, dan word ik wakker en begint de pijn weer.

3. Hier weer een bagger nacht. Ben er onderhand wel aan gewend.

Nou Teske dat word vaker de babyfoon afgeven hihi

4. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Herkennen jullie een doof gevoel in handen en voeten? Heb het steeds vaker en sneller. Weer zeker dat het niet komt door vocht vasthouden.

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    ik baal, ik ben nu net 8 weken zwanger en mijn bekken begint nu al zeer te doen.
    Wat moet ik nu doen? Ik wil en moet voorlopig nog doorwerken.

6. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Niet echt tips. Heb je al eem goede fysio/bekkentherapeut. Eventueel kun je er 1 vinden via bekkentherapie.nl.
    Bekkenband dragen. En vooral luisteren naar je lichaam en voldoende rust nemen.

7. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Balen Lione! Inderdaad snel een goede bekken fysio zoeken en trouw je oefeningen doen en je aan de leefregels houden. Helpt echt!

Herken het niet direct Teske.. Misschien wel even iets om met de vk te bespreken?

Gisteren avond naar het ziekenhuis geweest. Had rug weeën. Het was aan het rommelen, heb 1 cm ontsluiting en verlies slijm, maar helaas rond 00.30u terug naar huis omdat het niet doorzette. Weeën gingen wel gewoon door in eerste instantie, daarna helaas in slaap gevallen en dus is het weg getrokken. Had zo gehoopt dat we ons meisje zouden mogen ontmoeten! Volgens de vk zal het niet lang meer duren en nu ik wakker ben voel ik de weeën wel weer op komen, dus wie weet!

8. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ohhh spannend zeg Ballerina. Toch al 1 cm. Hopelijk zet het door in de loop van de dagen. Ga voor je duimen!

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Spannend ballerina!! Ik hoop dat het gauw doorzet!!

10. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Spannend BallerinaB, dan is het toch wel begonnen!

Hier helaas nog steeds helemaal niets. Ik ben het wachten zo zat. Ben bang dat deze boef echt de 40 weken vol gaat maken.

11. Spannend ballerina! Hoop voor je dat t door zet!

Teske dat dood gevoel heb ik ook. Vooral 's nachts maar ook overdag wel. Net verkeerd zitten. Komt ook door een hormoon las ik ergens. En door evt vocht. Goed veel blijven drinken. En echt tips heb ik niet. Niet te lang in dezelfde houding zitten/liggen.

Hier vandaag weer voorweeen en gister ook. Maar hij moet van mij echt nog minimaal 1 week blijven zitten.

12. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Pfff, wat een nacht. Ik doe echt geen oog dicht. Alles doet pijn en geen enkel teken dat er binnenkort iets gaat beginnen :(

13. XmoonlightX

Hier was het 4:00 uur :(

14. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ik ben gisteren met 34+3 bevallen van ons 2e zoontje! Hij doet het gelukkig goed, ligt wel nog op de ic. Ondertussen kan hij wel zelf ademen maar kan zijn glucosewaarden niet goed houden.. hopen dat hij vandaag naar high care mag

15. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie zoontje!! Wat fijn dat hij het goed doet ondanks de vroege termijn. Hopelijk knappen jullie snel op!!
    Hoe is het met jou?

16. XmoonlightX

dat is vroeg! gefeliciteerd!! hopelijk mag hij snel naar de HC.
    kwam het voor jullie onverwachts? heb dit namelijk niet meegekregen, weet niet of je het er al over gehad hebt?

17. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ik ben vorige week zondag opgenomen ivm dreigende vroeggeboorte. vrijdags mocht ik naar huis want het zou niet doorzetten en ze zeiden kan zo weer tot 37 weken lopen. Zaterdag op zondagnacht werd ik wakker en dacht ik hm oke vervelende harde buiken. Kort daarna toch maar ziekenhuis gebeld.

Om 4.25 uur was ik in het ziekenhuis, bleek al 7 cm te hebben en om 5.05 uur is hij geboren.

We wisten dus dat de kans erin zat maar niemand had dit zo verwacht.

Met mij gaat het wel redelijk, veel naweeen door de snelle bevalling en de bekkenpijn is nog flink aanwezig.

18. XmoonlightX

Jeetje, dat ging snel dan!!! Heftig hoor!!

19. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Dat is inderdaad nog snel gegaan dan zeg! Poeh heftig.

20. Wat is dat snel gegaan Danielle! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hopelijk mag hij naar de hc. Sterkte de komende tijd!

Deel Deze Pagina