Innestelingsbloeding of naderende ongi? (8 DPO)

Discussion in 'Zwanger worden' started by jowjow, Dec 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jowjow

jowjow Bekend lid

Jun 28, 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Wij zitten nu in ronde 7, maar deze ronde is niet zoals de voorgaande rondes en dan ga je denken.... zou het kunnen dat...??? :p. Natuurlijk weet ik wel dat ik zal moeten wachten tot NOD, maar je hoopt toch wat ervaringen van anderen te horen die zich herkennen in jouw verhaal. De feiten op een rijtje:

- normaal een cyclus tussen de 27-34 dagen.
    - 4-8 dagen voor de NOD datum vaak al lichte spotting die steeds meer toeneemt en uiteindelijk doorzet in een ongi

Deze ronde voor het eerst getempt en OVUtesten gebruikt. Zodoende mijn ei gevonden:D. Op 8 DPO 1x wat lichtbruine/roze afscheiding gehad, paar druppels in mijn onderbroek. Dacht dus, ships:$.... daar komt de ongi weer aan hoor. Maar het is bij deze ene keer gebleven. Daarna alleen een klein beetje witte/heldere afscheiding verder niets. Zit nu op 10 DPO en temp nog steeds hoog, geen verdere bruinige afscheiding meer gehad.

Vraag me af wie heeft dit ook gehad of herkent zich erin, en hoe liep dat af? Ben erg benieuwd....... (pff... wat duurt dat wachten toch lang hihihihihihi;))

Share This Page