Ik ben best wel blij want ben eindelijk na 5 maanden ongesteld met behulp van primolut. Ben in januari voor het eerst bij de gyn geweest omdat ik niet meer ongesteld werd. Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan en daaruit blijkt dat ik mogelijk pco heb. op die echo waren een stuk of 8 eitjes te zien van ong 8 mm. Ook was mijn baarmoederslijm te dun. Ik heb een kuur primolut gehad en daar ben ik dinsdag mee gestopt nu dus ongesteld. Ik moe nu 5 dagen lang Clomid slikken. En in totaal drie keer bloedprikken. 1e keer heb ik al laten prikken, op de derde dag van mijn mensruatie en op ong de 20e dag van mijn cyclus. Ik ben erg benieuwd of clomid aanslaat, kun je dat ook ergens aan merken heeft iemand daar ervaring mee?
ik slik ook clomid. vandaag is de laatste dag van mij. moest jij bloed laten prikken waarvoor is dat dan. ik moet dinsdag in het ziekenhuis terugkomen en krijg dan een folikelmeting om te zien of mijn eitje gegroeid zijn.
Ik moet drie keer bloedprikken, de eerste keer na het eerste bezoek aan de gyn, op de derde dag van mijn menstruatie, dat is morgen dan gaat hij kijken hoe het zit met de FSh waarde en nog wat. Morgen beginnen met Clomid en dan op ong de 20e dag nog een keer bloedprikken dat om het Progesteron te bekijken. Hij wil dmv bloedprikken bekijken wat de clomid heeft gedaan. Ik moet in maart terug voor het bespreken daarvan. zie je volgende week bij de echo of de clomid is aangeslagen, spannend! Heb je ook bijwerkingen ervan?