Mag ik alsjeblieft mijn frustratie kwijt?

Discussion in 'De bevalling' started by mom2be88, Jun 23, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

Mar 14, 2016
    652
    165
    43
    Oh..... dames wat voel ik me telkeurgesteld.

Heb heel de nacht weeen gehad... drie uur lang om de 3/4 min. Later wat onregelmatiger en smorgens werd het minder.... nu bijna nergens last meer van op hoofdpijn, lichte menstruatie kramp en moeheid na.

Oh wat kan ik daar ontzettend van balen! Dacht dat ik zou gaan bevallen en valt het plotseling stil :(

Wie herkent dit? Vind het zo frustrerend. Mijn man is thuis gebleven van het werk wat dus onnodig was etc.

Sorry voor mijn klaagzang maar ik vind dit zo ontiegelijk balen

2. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    Ai dat is zeker balen, al kan het zomaar zijn dat het alsnog in alle hevigheid "losbarst". Hoe ver ben je?
    Succes en sterkte!

3. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,627
    113
    Oh dat is echt balen ja, maar ik zou niet verbaasd zijn als het nu alsnog vanavond nog losbarst hoor. Ik zit ook met smart te wachten, maar vooralsnog alleen harde buiken. Ben er zo klaar mee.

4. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

Nov 24, 2015
    1,018
    157
    63
    Ik snap je helemaal! Maar het is waarschijnlijk niet voor niks geweest.. wellicht heb je nu al een paar cm ontsluiting en zet het vanavond of morgen door. Bij mij ging het ook zo blij de eerste..

5. Petra13

Petra13 Niet meer actief

Hier dezelfde ervaring gehad. Helaas modderde het bij mij 2 weken door en heb toen een ballonnetje gekregen. De bevalling is daarna gelukkig zonder weeenopwekkers gegaan.

Hoop dat het bij jou sneller gaat en vandaag of morgen echt doorzet. Veel succes.

6. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

Mar 14, 2016
    652
    165
    43
    Had savonds rond 2100 1 cm en de baarmoedermond was nog niet helemaal verstreken. Wat een ellende... verloskundige heeft me wel gestript waardoor ik sterkere weeen heb gekregen maar nog steeds zijn ze niet vlak na elkaar. Vraag me inmiddels wel af hoe ik dit ga volhouden

7. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

Sep 3, 2013
    3,837
    2,180
    113
    Female

Dat is zeker balen!
    Heb dit ook zo'n maand gehad bij de tweede. Het voordeel is wel dat je als je echt gaat bevallen waarschijnlijk wel al wat ontsluiting hebt!

8. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Herkenbaar, zo ging het bij mijn 1e ook. Alleen zat er zo'n 7 minuten tussen. Na ruim 48 uur van zulke (voor)weeën had ik eindelijk 3 cm ontsluiting en kwamen ze echt regelmatig. Slapen lukt me vanaf dat moment ook echt niet meer, dus was helemaal kapot toen het "echt" begon.

9. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,103
    17,092
    113
    Herkenbaar... Beide zwangerschappen vanaf een week of 33 eens in de zoveel dagen last van gehad. Leverde me wel respectievelijk 3 en 4cm bij start bevalling op, dus het had ook iets positiefs :)

Sterkte! Hopelijk mag het gauw doorzetten.

Share This Page