Hallo meiden, Ik en een vriendin gaan en zaterdag in maart een dagje shoppen en we willen een high tea gaan doen. We gaan met de trein. Dus welke stad en eetgelegenheid met high tea raden jullie aan?! Als we er volgende week uit zijn kan ik ook de high tea ergens reserveren.
Zaandam? Aan de rechterkant heb je Primark aan de linkerkant verschillende eetgelegenheden.. + ligt eraan waar je woont? Het lijkt mij niets om de hele dag in de trein te moeten zitten haha.
Het centrum van Zaandam is helemaal verbouwd en is ernorm gezellig geworden! Primark is aanwezig en je kunt een heerlijke high tea doen bij Wonders
Rotterdam, en dan een high tea bij Dudok of de Euromast.... die bij de euromast is niet extreem uitgebreid, maar wel echt een geweldig gave locatie
En als je niet te ver wil reizen vanaf de primark: bij grand cafe hip, nog geen 500 meter lopen als je niet over het winkelcentrum gaat maar buitenlangs, doen ze ook high tea's
Ja Rotterdam heb je meerdere keuzes wat betreft High tea, las dat je op Alexandrium zelf op 5 min van Primark ook high tea kunt reserveren.
Primark heeft nog maar 7 winkels in Nederland, de winkels zijn in: Almere Nijmegen Zaandam Hoofddorp Rotterdam Zoetermeer Eindhoven Zelf vind ik Nijmegen een ontzettend leuke stad om te winkelen maar ken geen plekken waar je high-tea kunt doen en ik ken de andere steden niet zo goed. Veel plezier met shoppen!
Rotterdam klink ook wel goed! Ik ga liever met de trein, ben geen held om buiten overijssel en de achterhoek te rijden. En om mijn vriendin nu iedere keer te laten rijden. Wat is dan daar een echte goede high tea prijs kwaliteit verhouding. Meer suggesties zijn welkom.
Eigenlijk ben je net een maandje te laat. In Capelle aan den IJssel, op nog geen 5 minuten met de trein vanaf primark rotterdam, zat een tentje waar je zoooooo'n goede high tea had. Ik heb het daar echt nog nooit op gekregen, altijd een doggy bag gevraagd omdat het zo lekker was, maar gewoon echt veel te veel! Maar helaas is die sinds 1 februari weg snik snik Sorry ik ben nogal een high tea fan
In Nijmegen is de Primark nog niet geopend. Die gaat 31 maart pas open. Dus dat is geen optie Eindhoven en Zaandam zijn beide erg leuk!
Primark moet je eigenlijk nooit op zaterdag doen maar op een doordeweekse dag, níet in een schoolvakantie anders is het echt te druk. In Almere is primark bij het station, www.tantetruusalmere.nl voor high tea (op woensdagmorgen babycafe). Hier werken mensen met een verstandelijke beperking of psychiatrische stoornis met veel plezier en toewijding in zowel de bediening als de keuken
Door de week is voor mijn vriendin en mijn man lastiger ivm vrij vragen werk, en bovendien hebben we die weekend trein kaarten via het kruidvat. Ik zal eens ff kijken wat gunstige rijstijden zijn bij ns.
Is hotel new york makkelijk te bereiken van af het station? Want ik denk dat we na de high tea weer richten huis gaan.
Als je de high tea bij wonders wilt doen moet je dat wel van te voren reserveren, anders kan het niet. Maar ik zou zelf eerder naar rotterdam ofzo gaan. Veel meer keuze aan winkels. In Zaandam zit niet zo heel veel boeiends meer hoor.