Wie van jullie is er ook onder algehele narcose geweest tijdens de (prille) zwangerschap? Ik heb namelijk met de 4 weken zwangerschap een laparoscopie gehad vanwege een verdenking op een BBZ wat achteraf niet bleek te zijn. Nu ben ik zooo bang dat mijn kindje daar schade van heeft geleden en er bijv een afwijking kan ontstaan door de narcose en het co2 gas in mijn buik.Heeft iemand dit ook meegemaakt? Liefs Daantje
Die is er helaas ook heel onduidelijk over.. Het enige wat ze zegt is: soms is een operatie noodzakelijk en risico's zijn er altijd.. Liefs daantje
een vriendin van mij is zelfs 2x onder narcose geweest tijdens de zwangerschap. de eerste x wist ze nog niet dat ze zwanger was,{ze was toen 4 weken}ze moest een kno operatie ondergaan. de tweede x is 3 weken geleden.ze had een ernstige liesbreuk en "moest"geopereerd worden,met alle risico's van dien voor de zwangerschap. maar gelukkig is alles ok gegaan en gaat het met de baby heel erg goed! dus het kan gewoon goed gaan hoor. veel succes verder met de zwangerschap. {je hebt het wel verdiend nu!}