Heb woensdag een interview en vroeg me af hoe lang het ongeveer duurt voordat je de uitslag weet (baan wel of niet gekregen) bij al mijn vorige banen kreeg ik aan het eind van het interview meteen te horen dat ik de baan had, maar hoe lang zal het kunnen duren? Volgens mij is het bedrijf erg op zoek naar NL sprekende mensen en ik heb al een interview gehad via de telefoon, waarna ze daarna erg enthousiast over me waren en daarom ook dit interview aanboden Ze zeiden door de telefoon overigens ook wat ik moest doen de 1e week van deze baan, dat zouden ze toch niet zomaar zeggen?
Tja, daar is weinig over te zeggen. Ik heb bij een bedrijf gewerkt waar ik het op dezelfde dag hoorde maar bij het bedrijf waar ik nu werk duurde het een week of twee volgens mij. Veel succes met je sollicitatiegesprek!
Het verschilt heel erg denk ik, Ik heb eens bij een gesprek gezeten en zou binnen 3 dagen gebeld worden. het is nu 3 jaar geleden ze moeten nog bellen. Bij mijn vorige werkgever was er meteen een klik en hij gaf meteen in het gesprek aan dat ik werd aangenomen. Kreeg ook meteen even een rondleiding. Nu ben ik op 2 januari op gesprek geweest en zou ik gisteren wat te horen krijgen maar die man was ziek dus wordt het pas aankomende vrijdag. Geen peil uit op te trekken dus ( waarschijnlijk heb je ook niks aan mijn antwoord LOL ) In ieder geval wel heel veel succes gewenst.