Twee weken geleden bij de gyn geweest ik was toen ongeveer 6 weken. Ze zagen achter de vruchtzak een kleine bloeding & de vruchtzak was leeg. Ik mocht pas 3 weken erna terug komen (dat is nu volgende week vrijdag) Nu net bij een echo centrum geweest (ik kon niet meer wachten) lege vruchtzak die gestopt is met ongeveer 6 weken. Tot nu toe is het helaas niet van zelf af gekomen. In mei was ik ook zwanger dit werd helaas een miskraam, gelijk weer zwanger maar helaas nu een lege vruchtzak. Ik vind het verdrietig, ik voel me op en top zwanger maar helaas weer niet goed. Zou graag willen dat mn lichaam het zelf oplost, mocht dit niet gebeuren neig ik naar een curretage. Vraag me ook af of mn lijf t uberhaubt wel 'normaal' zwanger kan worden.. Zucht
Heel veel sterkte! Je lichaam kan het wel want je hebt eerder een prachtig jongetje gekregen. Alleen is het oneerlijk en zeer pijnlijk dat je twee keer een miskraam moet meemaken.
Heel veel sterkte meis! Als je niet meer wilt wachten, vraag dan om medicatie om het op te wekken. Pas als laatst een curettage doen. Zie mijn onderschrift, dit is gekomen door een curettage.