k hoop dat er nog iemand wakker is die me deze vraag kan beantwoorden ik heb sins een uurtje echt hele tijd weeen en ze zijn heftig vin ik nu al dit is dus mijn eerste zwangerschap en khad geen idee hoe het voelen maar nu weet k hett! wat mijn vraag nu is is wnnr moet k de vk bellen of moet k gewoon naar het ziekenhuis gaan?
hey spannend hoor. Ik zou ze effe gaat timen komen ze om de 5 min en houden ze 1 min aan moet je de vk/zh gaan bellen. Of als je het nu al te pijnlijk vind zou ik gewoon effe bellen. Suc6 meid ben benieuwd
hey ik heb het effe bijgehouden en dit is het resultaat: 2:23 2:29 2:33 2:35 2:40 en zo gaat het al de hele tijdd en ze houden een 1 min aan het lijk of ik hele tijd moet plassen is dat normaal?
Nou je bent serieus aan de gang hihi je beebje gaat snel geboren worden hoor.Ik zou de vk maar gaan bellen meis. Van dat plassen herken ik niet maar je kindje zit nu heel laag dus drukt het onzettend op je blaas
Ik ga slapen. Ik wil je heel veel suc6 wensen hopelijk heb je de kleine snel in je armen.Zet hem op!!!!!! Liefs ninja
ja het ging allemaal heel snel 1uur begonnen de weeen en om half 5 had ik 2 cm ontsluiting en om kwart voor 7 al 8-9cm ontsluiting en 7 uur had ik al pers gevoel maar toen was ik al gelukkig onderweg naar het zh.. en om 5 voor half 9 was mijn kleine geboren ! jippiee jeej