Hallo, Ik ben opzoek naar ervaringen van dames die net als ik een mislukte ruggenprik hebben gehad. Dat wil (in mijn geval) dus zeggen dat ze mij te ver geprikt hebben en daardoor mijn hersenzak geraakt hebben en ik daardoor lekkage heb. Ik kan sinds vandaag weer een beetje rechtop zitten/lopen ipv met helse pijnen liggen ( dmv behoorlijke pijn medicatie) Ik heb ook twee maal een bloedpatch gekregen, deze hebben beide niet geholpen. Ik vraag me af hoe lang het eigenlijk in de praktijk duurt voordat ik weer "normaal" kan functioneren en of er blijvende schade is bij sommige. Tot nu toe is mijn kraamtijd namelijk een hel en ben echt op zoek naar positieve reacties
Ik heb het bij mijn tweede en vierde bevalling gehad. Inderdaad een hel maar ik kan je verzekeren dat het langzaam beter gaat worden. De eerste keer hielp de bloedpatch ook niet bij mij. Bij de laatste bevalling herkende ik de ondraaglijke hoofdpijn heel snel en hielp de bloedpatch gelukkig wel. Heel veel sterkte! En cafeinegebruik wil ook wel eens helpen...