Hi dames, vanaf wanneer was bij jullie je zwangerschapbuikje goed zichtbaar , niet voor jezelf maar voor anderen (buitenwereld) begon op te vallen ?
Mey 33 weken.. Ik had zo'n klein buikje dat het in mijn kleding niet opviel. In strakke kleding zag je wel wat maar kon ook een teveel gegeten buikje zijn.. phoe.. wat baalde is!
Ik zal wel slappe buikspieren hebben dan Ben heel slank maar heb toch echt al een bol buikje. Denk dat mensen het over een paar weken echt gaan zien. (Lang leven de oversized truien vesten en shirts)
Met 19 weken begon het te groeien, maar heb echt pas een zwangerschapsbuik sinds 27 weken, maar nu gaat het ook echt keihard haha!
Met 26 weken ongeveer. Bij beide zwangerschappen. Nu verwacht ik weer zoiets. Ben nu ruim 12 weken en begin nu net een beetje een verdikking te krijgen.
Ben nu 24 weken en nu beginnen mensen het een beetje te zien als ik iets straks aanheb maar met jas aan of gewone trui zie je haast nog niks...
Bij mij komen de opmerkingen nu zo af en toe, maar nog niet van onbekenden (wel collega's en buren ed). Bij de eerste zwangerschap begon het rond de 20 weken een beetje duidelijk te worden.
Bij de 1e met 9 weken wel. Er werden op onze bruiloft vragen gesteld aan mijn man Die zei heel braaf dat ik van hem moest aankomen omdat ik te mager was geworden Bij deze eerder ik was een week of 5/6
Ongeveer in de 18de week. Maar toen is het ook wel erg snel gegaan. Na de 20-weken echo heb ik mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht, daar was het toen echt wel tijd voor.
Euhm... Ik denk niet dat ik het nog lang kan verbergen.. Erg hè! Bij de eerste zagen mijn collega's het ook al met 6 weken, nu gaat het nog harder. Moet het steeds erg vroeg vertellen want ontkennen met een bolle buik is ook zo gek 😏