Bijna bevallen???

Discussion in 'De bevalling' started by Saartje26, Jun 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saartje26

Saartje26 Actief lid

Aug 19, 2006
    115
    0
    0
    groepsleidster
    Hengelo
    Sinds de 22e week is er regelmatig een complete voetbalcompetitie aan de gang in mijn buik.... Ze schopt, en draait en weet ik wat allemaal nog meer.... :$

Maar sinds een dag of 3 is het allemaal een stuk rustiger... Ik voel haar nog wel schoppen maar meer af en toe een schopje en geen hele voetbalwedstrijd meer.
    Nu heb ik gelezen dat het een teken kan zijn dat het allemaal niet zo lang meer gaat duren.... Is dit ook zo? :(

Ik ben benieuwd! Zou leuk zijn want ik kan niet meer wachten!
    Nooit gedacht dat ik na de eerste bevalling gewoon uit zou kijken naar de tweede.... Maar dat is wel zo... :D

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    of ze heeft gewoon minder ruimte in je buik.

Wat de bevalling betreft kan je er niets van zeggen.
    De kleine van een vriendin van mij draaide en schopte nog tijdens de weeen en het persen.

3. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Als ik naar je banner kijk, hoop ik toch dat het nog wel even duurt. Het zou namelijk nog veel te vroeg zijn als de kleine nu geboren zou worden.

Wat betreft het bewegen. Ik denk ook dat het eerder komt doordat de baby groter wordt en daardoor minder de ruimte heeft om te bewegen.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,268
    6,177
    113
    Nou ik hoop voor je dat ze nog minstens 3 weken blijft zitten. Want anders ligt zij in het ziekenhuis in de couveuse en mag je haar nog niet lekker thuis bij je hebben. Lijkt mij niet ideaal in ieder geval.
    Ze krijgt nu idd minder ruimte in de buik. Misschien is ze aan het indalen en gaat ze wat 'vaster' liggen, waardoor ze minder beweegt?
    Succes met de laatste loodjes en nog ff geduld hebben ;)!

5. Sam1986

Sam1986 Actief lid

Jul 6, 2008
    437
    0
    0
    Ons kindje is nooit echt heel druk geweest, pas de laatste weken is ze iets drukker, maar ze heeft nu minder ruimte dus je voelt vaak alleen een rug of kont draaien. Het zegt volgens mij niks dat ze nu minder beweegt.

6. blondie1979

Jul 19, 2008
    85
    0
    0
    utrecht
    Ik ben 40 weken zwanger en bij ons beweegt de kleine ook nog steeds volop... Dus ik denk dat het allemaal niet zoveel zegt hoor... Het is gewoon afwachten totdat de kleine er klaar voor is om te komen...
    Al hoop ik persoonlijk dat dat niet pas is over 2 weken ;)

Share This Page