Bij wie vliezen overdag gebroken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Angebvt, 29 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer braken jullie vliezen?

1. 's ochtends

2. 's middags

3. 's avonds

4. 's nachts

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Hoihoi,

Ik vroeg me af bij wie dat de vliezen overdag gebroken zijn?
    Ik lees meestal dat dit net na het slapen ('s ochtends) of 's nachts gebeurt...
    Bij wie was dit bijvoorbeeld 's middags?

Liefs, Angela

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Bij mij zijn ze rond 14.00 gebroken.
    Om half 12 nog een echo gehad in het ziekenhuis, daar zeiden ze dat ze nog wel even zou blijven zitten omdat ze het wel naar dr zin had.
    Toen zijn we een broodje gaan eten, eenmaal thuis ging ik even plassen, ik stond op en toen volgde een plons :)

3. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Miss een poll toevoegen?
    Bij mij snachts werd wakker van een "knap" in mijn buik.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Bij de eerste zijn ze rond het middaguur gebroken (in het ZKH onder de douche)

Bij de tweede heeft de VK ze gebroken rond 16.00 uur

5. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Bij mijn 1e in de avond rond 22 uur. Weet nog dat ik op de bank een film lag te kijken en met dat ik een plop voelde me zo van de bank af gooide in angst om de bank vies te maken.
    Zat ik daar op handen en knieen en mijn man keek me aan alsof ik gek was geworden haha...

Fultimemommy vindt dit leuk.
  6. Kheb een poll toegevoegd :)

7. latnach

latnach Lid

2 mrt 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vliezen gebroken om 11. 15 uur, maar dit is gedaan door vk, dus niet spontaan....

8. Quinnie

Quinnie Actief lid

8 jan 2012
    153
    0
    16
    Bij mijn eerste om kwart voor 3 's nachts met meteen weeen en ik lag er bet 2 uurtjes in.
    Tweede heeft de vk het gedaan tijdens de weeen en nu wacht ik op wat er gaat gebeuren.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    bij de eerste is het begonnen met gebroken vliezen, die braken toen ik opstond uit bed s'ochtends om 8 uur.

10. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Bij mij hetzelfde, ik werd ook wakker van een 'knap', rond 2.00 uur 's nachts. Het kwam er niet in grote golven uit, ik had gedacht dat het veel meer zou zijn..

11. Misschien een stomme vraag... Maar kunnen ze ook breken als je op de wc zit en de plas of poep eruit perst? (heb je dan meer kans dat ze breken?

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    geen idee,
    Ik merke het toen ik op de wc zat, bleef druppelen terwijl k niet aan t plassen was..........na 2 droge broeken dacht ik; t zal wel vruchtwater zijn ;P

13. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Bij mij zijn ze twee keer overdag doorgeprikt, 1x om een uur of half 12 ;s ochtends en 1x rond half 6 's avonds. Maar ik zal maar niet stemmen, telt niet mee, natuurlijk.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier dus ook, ik kon nog net op tijd uit bed springen en daarna kon mijn man dweilen :D

Ik beviel trouwens pas 2 dagen later, dus dan lijkt het als of je 2 dagen de hele tijd in je broek plast :)

15. Blijft je vruchtwater zo lang lopen dan?
    En kan het dan ook druppelen in plaats van dat het eruit loopt...

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Bij de eerste braken ze spontaan om 22.45uur. Was ook meteen het begin van de bevalling.
    Bij de tweede zijn vliezen gebroken om 15.00uur, toen had ik 5 cm ontsluiting en volop weeen.

17. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Spannend! Heel veel succes en dat je je kleintje maar snel in je armen mag hebben!

18. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Het lichaam maakt nieuw vruchtwater aan volgens mijn vk. Ik heb 72 uur met gebroken vliezen gelopen en verloor telkens scheutjes vruchtwater.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bij mij liep het er dus echt uit... vooral als je dan opstond.. alles nat.

Mijn kraamverband was dus ook al op, voordat Sam geboren was ;) Niet dat het veel hielp, want ook met kraamverband werd alles nat...

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Twee keer vroeg in de ochtend (rond 6:00 en rond 8:00) en dus in bed of vlak daarna. Bij de eerste keurig in de wc (knap, plons) en bij de tweede nauwelijks iets van gemerkt, zo laag lag het kind

Deel Deze Pagina