hoe doe ik dit??

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door juffie roos, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Mijn zoontje heeft behoefte aan grotere flessen denk ik (180+6).
    Nu mag je daar maar 5 van geven, omdat je dan aan een liter zit.
    Nu is dit het probleem:
    HIj wordt heel wisselend wakker in de nacht, maar heeft bij het wakker worden (kan varieren van 5.00 tot 7.00) altijd honger:)
    Nu willen we graag om 23.00 de laatste fles geven, maar als hij al om 5.00 de eerste fles krijgt en we er steeds 4 uur tussen laten (meer willen we niet overdag), dan komen we niet uit met de laatste fles:(
    Wel als hij om 7.00 start;)
    Wat zal ik doen?
    Ik kan eventueel als hij eerder dan 7.00 komt een klein flesje geven en dan de laatste ook klein??? Ik mag natuurlijk niet boven een liter komen...
    Een schema (waar ik wel op zat) zit er dus voorlopig niet in:(

2. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    kijk wat hij overdag laat staan, tel dat bij elkaar op en geef hem dat 's nachts (als hij wakker word). Misschien slaapt hij wel langer door als je hem overdag meer geeft.

3. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    ja, maar hij krijgt al bijna een liter overdag...
    Hypo-allergeen, dus nogal licht verteerbaar;)

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wil hij de fles van 23:00 uur perse? Komt hij zelf steeds voor de fles of maak je hem ook wakker? Wat doet hij als je het hem zelf een dagje laat bepalen?

Mijn zoontje heeft ook HA voeding en reglt het zelf. Meestal drinkt hij 5 x 150cc maar vandaag kwam hij met 4x 180cc. Hij sliep gewoon dwars door z`n middagfles heen. Hier ook geen echt ritme, maar dat hoeft van mij ook niet.

Deel Deze Pagina