Hallo iedereen, ik ben vijf maanden geleden bevallen van een gezonde zoon. mijn man en ik willen graag twee kinderen snel op elkaar. Daarom proberen we nu weer zwanger te raken. Ik ben 7 weken geleden gestopt met borstvoeding. Ik gaf toen nog maar 2 keer per dag borstvoeding. Sinds mijn bevalling ben ik niet ongesteld geweest. Na een week had ik gewoon weer slappe borsten. Maar nu sinds een week heb ik last van volle borsten, maar geen melk. Last van krampen, etc. Ik heb donderdag een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief. Maar nu net had ik een positieve zwangerschapstest, maar wel pas na 15 minuten. kan ik deze test vertrouwen of toch niet? Ik gebruik trouwens de 2 voor 5 test van Kruidvat. Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen!!! groetjes Kim
Volgens mij is de test een tijd na het afleesmoment niet meer betrouwbaar. Staat vaak in de gebruiksaanwijzing. Maar het kan best zijn dat je zwanger bent. Ik zou nog een keer een test doen maar dan van een ander merk.
dat kan een indrooglijntje zijn. en vooral met die van de kruidvat 2 voor 5 euro heb ik veel van gehoord dat die een indrooglijntje krijgen. ik zou idd niet later dan de aangegeven tijjd kijken op de test! gewoon een ander merk kopen en dan weer een test doen dan weet je het zeker. ik hoop voor je dat je zwanger bent! liefs
Ik zou een ander merk proberen, en er nog een paar dagen over heen laten gaan. Het lijkt me niet onmogelijk dat je klachten ook gewoon de aankondiging van de eerste menstruatie sinds je bevalling/borstvoeding zijn, maar helaas zijn dat vaak een beetje dezelfde klachten als die je bij zwangerschappen hoort. Ik hoop voor je dat het idd snel lukt om nummer twee te krijgen