Mag/kan dat? Er staat dat het moet met Nutrilon 2 opvolgmelk of met borstvoeding. Ik moet nog een flinke bus Nutrilon 1 opmaken en meng dat nu 50/50 met Nutrilon 2 opvolgmelk. Om mijn zoontje te laten wennen wilde ik eigenlijk in de ochtend eens fijne granen proberen met Nutrilon 1 omdat het anders misschien meteen wat zwaar op de maag ligt. Maar nu twijfel ik of dat wel een goeie combi is. Aan de andere kant, bv is ook niet van de ene op de andere dag andere melk en dat mag ook met fijne granen. Heeft iemand enig idee?
zou niet weten waarom dat niet zo kunnen of mogen. het wat anders aan samenstelling maar melk is melk toch? Ik denk dat er nutrilon 2 staat omdat het in de regel vanaf die leeftijd gegeven word en voor die tijd rijstebloem. En er staat nutrilon maar dat wil niet zeggen dat het ook geen andere melk of huismerk mag zijn. heb nooit nutrilon gebruikt, altijd huismerk, dus ook i.c.m bambix gebruikt.
Er staat bij dat het met opvolgmelk moet omdat het, net als opvolgmelk, pas na 6 maanden gegecen nag worden. Maar jr kunt het ook aanmaken met standaard 1 of met moedermelk of met koemelk.