overstappen Friso voeding hypo-allergeen

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door vlindertje85, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    Hallo Eveline,
    Ik heb een vraag,Ik gebruik voor mn zoontje al vanaf de geboorte Friso 1 standaard.Hij is nu 5 maanden oud en heeft al vanaf het begin eczeem.Het word steeds maar erger en erger en nu ook in het gezichtje.Nu ben ik gister bij de huisarts geweest en die zei dat ik maar moest proberen over te stappen op de hypo-allergeen melk en kijken of het weg zou gaan.want ik heb namelijk alles al probeert neutral ipv zwitsal enzo.dus de laatste optie zou zijn misschien door de voeding???Wat raad u me aan?
    Kan ik gewoon overstappen op de hypo-allergeen van Friso of zou dat niet kunnen omdat hij nu al 5 maanden is en altijd de Standaard heeft gedronken?En weet u of de smaak ook anders is van de hypo-allergeen?want hij is namelijk nog al kieskeurig en lust ook geen rijstebloem door de fles dan weigert hij de fles.Hij is namelijk ook erg hongerig en krijgt nog 5 voeding per dag van 200ml.
    Alvast bedankt,Groeten vlindertje 85

2. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    jammer dat je nog geen reactie hebt gegeven,ik ben echt ten einde raad door die eczeem.al die nachten dat gehuil van de jeuk.misschien iemand anders die het weet?

Deel Deze Pagina