iris is nu sinds 3 dagen erg moeilijk gaan doen met haar eten . hiervoor at ze haar bord bambix (200 cc) smorgens en savonds zonder moeite leeg evenals haar groente .maar sinds dinsdag doet ze zo raar. ik maak nu al minder klaar omdat ze het opeens niet meer op kreeg dus nu doe ik 120 cc maar als ze ongeveer 50 a 70 op heeft dan houd ze haar mond vol met pap of groente en wekt het er uit of laat het rustig een half uur in haar mond zitten zonder te slikken . ik weet niet zo goed wat ik moet doen want ik ben zo bang dat ze afgaat vallen of dergelijke wie heeft er tips of ervaring met zon situatie wat moet ik doen ? voel me machteloos
ieder kind heeft op den duur een fase waarin ze even minder eten. misschien komt er wel weer een tandje aan of zit ze nu in de 8 maanden sprong. heb je al pap met een smaakje geprobeerd? of een potje ipv vers.
Die donderstenen hebben ook altijd wat hè? Is erg vervelend maar het is idd n fase. In ieder geval niet dwingen want dit werkt averechts.
ik heb al van alles geprobeerd er is wel net een tandje door(de 6E) maar bij de tanden hier voor had ze geen last hoe lang kan zon 8 maanden sprong duren?
kan een week zijn, kan ook drie weken zijn. ze zal genoeg hebben aan wat ze eet. meestal is het weer net zo snel over als het gekomen is.
Ik heb het ook meegemaakt en toevallig iedere keer als hij tandjes kreeg. Ik heb gewoon de voeding vervangen door een fles en na een paar dagen weer geprobeerd en toen ging het weer goed.