Advies gevraagd positiebroek.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door prinses sasa, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

11 apr 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb net een mooie positiebroek binnen via de post en hij zit prachtig!! Dus helemaal blij. Nu is het alleen zo dat ik hem aan de binnenkant niet hoef aan te trekken met de elastistiekjes.
    Houden jullie rekening met het kopen van een broek dat dat juist wel kan?
    Want hem losser gooien kan nu dus niet meer, er is zo ie zo wel ruimte om te groeien natuurlijk! Maar als ik nu een maat groter koop dan is die waarschijnlijk te groot om benen en billen. Dus dat is dan natuurlijk ook geen uitzicht.
    Hoe doen jullie dat graag jullie advies. ;)

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hoe rekbaar is de band?

3. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

11 apr 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    De band is wel rekbaar, daar zal het niet aan liggen denk ik! Een positiebroek koop je toch ook gewoon je eigen kledingmaat?
    Ik denk dat ik het er maar op gok, en anders in het ergste geval pas ik hem niet meer aan het eind van mijn zwangerschap.

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik had altijd kledingmaat 36/38 en heb de positiebroek maat 38 gekocht, omdat 36 inderdaad meteen al zo strak zat dat ik niets met die elastiekjes kon doen. 38 zit alsnog keurig om mijn benen, slobbert niet ofzo, dus is gewoon een kwestie van in de winkel meerdere broeken proberen in meerdere maten en kijken welke het beste past en toch wat ruimte heeft voor een groeiende buik!

5. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    heb er een paar bij c&a gehaald ,die wel aanpasbaar zijn omdat ik met een deel overtollig vel zit en de broeksrand dan soms ongemakkelijk zit.
    plus dat ik nu nog vermager ,raar maar waar ,dus wel easy als je ze kan verkleinen ,zolang de buikband maar lekker kan oprekken .

Deel Deze Pagina