onze zoon krijgt momenteel nutrilon hypoallergeen, we moesten 's avonds opeens flesvoeding halen en de supermarkt had aan hypoallergene voeding alleen nutrilon staan. maar zit er verschil in de hypoallergene voedingen van verschillende merken? zit er veel prijsverschil tussen de merken? we willen hypoallergeen blijven geven omdat ik nog deels borstvoeding geef, maar ook omdat er veel allergieen voorkomen in de familie.
Ik heb mijn zoon een poosje intensief h.a. van Friso gegeven, dit kostte meen ik 15,99 per pak. Verder heb ik er geen ervaring mee, omdat Tymen nu gewone voeding krijgt.
Er zit wel verschil tussen merken voeding ja. Qua prijs ook.. Geloof dat Friso de goedkoopste is. Ik gebruik zelf Friso maar niet de hypoallegene.
Ik gebruik de voeidng van het kruidvat; extra care. Het staat er niet op, maar dit is ook hypo allergeen! En niet onbelangrijk; een stuk goedkoper (ongeveer 8 euro geloof ik)
Toen ik nog niet genoeg bij elkaar kolfde kreeg Jarik een flesje van Friso h.a. bij. Dat hadden we van de vk gekregen. Het is geloof ik 12 of 13 euro. Het beviel prima, maar gelukkig staat het nu in de kast te verstoffen !
Ik kreeg van mijn lactatiekundige te horen dat de hypoallergene voeding van kruidvat (eigen merk) het goedkoopste is en dat het weinig uitmaakt welk merk je koopt.
bedankt voor jullie reacties! renate, hoe herken ik de hypoallergene voeding van kruidvat? ik heb nog geen hypoallergene voeding kunnen ontdekken daar, alleen 'gewone' ?
van het kruidvat heet het extra care, het staat er niet op dat het HA is maar dat gaan ze veranderen,.
ik ben erachter gekomen via een moeder van de sep mamas,. zelf ook nog met kruidvat gebeld, het staat er niet op omdat het toendertijd geen veel gehoorde kreet was, HA, nu wel vandaar dat ze de pakken gaan aanpassen,. er zit 2 keer 400 gr in en het kost 7.69, scheelt dus wel een beetje!
Hoi Jaela, sorry dat ik zo laat reageer. Ik zie dat je ondertussen al je antwoord hebt gekregen. Gelukkig!