Is het bijna zover?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nalia, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Hoi, ik weet niet zeker of ik het berichtje in t goede topic plaats maar hier gaat ie dan.

Ik ben al een paar dagen aan het rommelen 2 en 3 dagen geleden flinke voorweeen gehad. Vannacht ook erg onrustig kon absoluut niet in slaap komen. Om 3 uur nog een uur onder de hete douche gezeten maar wou niet helpen. Vandaag ook weer gerommel, een raar gevoel in mijn buik wat ik niet egt kan omschrijven. Wat ook naarmate de dag vordert intenser wordt. Maar t doet (nog) niet egt pijn ofzo. Mn kleine manneke voel ik regelmatig bewegen alleen hij is wat rustiger dan normaal.. Ook heb ik al een paar dagen na het plassen wat kleine rode stukjes slijm in de wc gevonden. Misschien de slijmprop?

Herkent iemand dit?
    Zou het bijna zover zijn?

Groetjes

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het zou zeker wel het begin kunnen zijn. Maar helaas ook gewoon voorweeën waar je soms wel weken last van kan hebben. Hoop dat je aan dit gerommel vast wat cm's ontsluiting over houdt, en snel bevalt.

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    zo ging het bij mij precies zo, vanaf 37 weken al.

gelukkig werd ik met 39 weken en 3 dagen ingeleid want ik was helemaal kapot van die weeen!

hoop voor je dat het wel doorzet!!

4. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Het blijft maar aan het rommelen, vannacht een paar flinke gehad. Maar zet nog steeds niet door. Ik hoop egt dat ik hier niet nog 2 weken mee moet rondlopen. De kleine is nog niet ingedaald dus moet gelijk liggen en bellen als mijn vliezen breken.. Ik durf het huis bijna niet uit.. stel je voor middenin in het centrum hahahaha.

5. sana

sana Actief lid

29 apr 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Hmm, ik vraag me af wat dat gerommel betekent. Hoe zou je het omschrijven? In hoeverre zijn het al echt samenstrekkingen? Ik ben bijna 38 weken. heb ook het gevoel dat het af en toe rommel (klein beetje ongesteldheidsachtig-weeig-gevoel. maar totaal geen zeer..

Wordt dat met rommelen bedoeld?
    Succes!! We zijn er bijna!

6. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Ik noem het gerommel omdat ik van veel vrouwen gelezen/gehoord dat die meteen in heftige weeen kwamen. Maar bij mij t meestal erg vervelend begint en pas later pijn gaat doen. Ook al komen ze dan om de 3 minuten!. Heb het wel door mijn hele buik, en niet het ongi gevoel onderin de buik. ook voel ik het vaak in mijn onderrug.

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Bij mij begon dit ook zo, precies hetzelfde. Een dag later had ik m'n dochtertje in m'n armen. De voorweeen gingen bij mij al gauw over in echte weeen. :). Maarrrrr, de vk zei me toen ik haar belde en voorweeen had dat het nog wel een week kon duren dus het is bij iedereen anders.

8. hier al weeeeeken (sinds wk 24) last van harde buiken, en sinds een paar weekjes ook voorweeen, vooral 's nachts. Nu al een paar keer echt flink voorweeen gehad en ik hoopte nu toch wel dat er iets gebeurt want al die pijn en het niet slapen voor niks, dat zou ik niet trekken nog 6 weken. Maar mijn vk is net geweest en heeft me getoucheerd, het lijkt nu toch wel iets te doen. op 1 juni was mijn baarmoederhals nog lang en de baarmoedermond gesloten, nu was de boel verweekt en meer naar voren gekomen, en had ik 1cm ontsluiting. Desondanks kan het nog wel een paar weken duren, maar gelukkig geen 6 meer waarschijnlijk :) Hopelijk hebben de voorweeen bij jou hetzelfde effect.

9. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Ik hoop t ook! Ik heb vannacht gelukkig redelijk goed geslapen dus dat scheelt al een stuk.. Maar alweer ff aan het rommelen...

10. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Ben nu weer aan het klokken.. Zou het dan zover zijn?? Ik vertrouw mn eigen inzicht niet eens meer omdat ik de afgelopen dagen zo vaak heb geroepen ik begin hahaha.
    Ze komen nu om de 6 minuten, begint zwakjes stijgt zwakt af en gaat weg duurt een minuut a anderhalf. Maar echt pijn doet het niet, ja soms steken in mijn zij en mn doos.. En krijg terwijl ik dit zit te typen ook nog eens kots neigingen
    Zet het nu wel door? Of zwak het weer af? Ik ben er nu zo onzeker over.. Vind het ook lullig om de vlos voor niks te laten komen..
    Ik wacht t nog maar even af..

11. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    nou het lijkt er wel op... ik moest door mn weeen ook overgeven!

succes meid! zal het in de gaten houden...

12. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Ze worden nu ook steeds pijnlijker.. Hopelijk kan ik straks bellen!!

13. ik hoop het voor je meis! Dat wat je tot nu toe omschrijft zijn hier vooralsnog altijd voorweeen geweest, het heeft nooit echt doorgezet. Anders even proberen te douchen? Als het echt begonnen is zet het daar misschien mee door. En als het daar wel minder door wordt weet je meteen dat het niet het echte werk is. Maar met je 39 weken zit het er dik in natuurlijk :D

14. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Heb nu ook net een natte onderbroek.. Mss vruchtwater? Heb even maandverbandje ingelegd om te kunnen checken door de vlos..

15. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Nou, meis! Jij bent nu echt wel aan het bevallen!!
    succes, zet hem op!!!!!

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    We zijn op dezelfde datum uitgerekend, zie ik nu pas (het is laat...)
    Jij hebt je wondertje snel in je armen ;)

17. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Zoals t er nu voelt is het weer eens vals alarm... pfff gek wordt ik ervan.. Weer geen weeen meer..
    De vlos is net geweest en moet t vocht een nacht opvangen en dan morgen overleggen etc.. Twijfelen ze dan nog wordt t een testje in het ziekenhuis..

Wel goed nieuws de kleine ligt nu goed ingedaald ;)

18. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    @ Assi en allebei nog een jongen ook :)

19. Hoe gaat het nu? Hopelijk zet het toch snel door, maar zo te lezen gaat het niet lang meer duren :D Zet 'm op!

20. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Heel veel succes Nalia!
    Ik mag zo weer op controle bij de vk,hoop dat er onderhand wat ondernomen wordt.

Deel Deze Pagina