Ben zo blij en moet het echt even kwijt. Ik werk nu flexibel op 2 kinderdagverblijfen. Nu kwam er een plek vrij op het kdv in mijn woonplaats voor 3 dagen waar ik dus ook nu al zeer vaak werk maar heb alleen geen vaste groep. Het is hier heel erg gezellig. Leuke collega's, fijne sfeer en leuke kindjes. Helemaal top dus. Ik had aangegeven hier graag te willen werken en de mensen die daar werken zagen dit ook helemaal zitten. Nu wilde onze unitmanager eerst nog iemand anders van een andere vestiging vragen of zij deze baan zou willen. Dit omdat er in juli geen plek meer voor haar is op de vestiging waar ze nu werkt. Zij moest hier over na denken en heeft vandaag laten weten dat ze dit toch niet zag zitten. Ik mag dus nu bij ons in het dorp bij het kdv gaan werken met een vaste groep en eigen mentorkindjes enzo. Kan lekker op de fiets en Luc gewoon mee naar mijn werk nemen. Ben zo blij! Helemaal in deze tijd dat het toch allemaal wat minder is kwa banen. Nog 1 keer JOEPIE!
Allemaal bedankt. Kan het ook nog steeds niet geloven. Helemaal omdat ik er van uit was gegaan dat het niks meer zou worden omdat die ander ook gevraagd was.