Nou, ik ben dus bezig met een lijst samen te stellen voor een oldies-party bij ons in het cafe. Maar m'n inspiratie raakt op. Ben dus op zoek naar lekkere hits uit de jaren 70 en 80. Maar er mogen ook een aantal nummers van nu tussen zitten. Als iemand nog ideeën heeft?
Rollin' on the river van Tina Turner Ik heb een tijdje in een discotheek gewerkt, en ik stond in het gedeelte met oudere en nieuwe hits door elkaar. Van Rollin'on the River werd ik altijd erg vrolijk.
paradise by the dashboard life een vrijgezel die gaat pas slapen.... uhm limburge krakers natuurlijk maja dat deelt hier zeker niet iedereen met mij hihi
by the dashboard LIGHT Ik kwam niet in doorsnee cafe's dusseuhm...naja mijn lijssie is ietsie gekleurt Ennn mn man zal ik maar al helemaal niet vragen...die muziek smaak zullen jullie denk ik al helemaal niet kunnen waarderen denk ik (schreeuwerige punk herrie en ander geschreeuw) -No more tears van Ozzy Osbourn. -Patience van Guns 'n' Roses -Sweating Bullets megadeth ...naja eigenlijk wel heel count down to extinction.. - operation mindcrime van queens ryche,,,of de gehele gelijknamige cd wel... -silent lucidity van Queens Ryche (kippevel all over!) -pull me under van Dream Theater -high enough van damn yankees -poison van liesje knoeper mja zo kan ik nog wel n eeuwigheid door gaan... By de meesten mis ik mn stam cafe heel erg....maja hij is niet meer
Heeeeeeeeel lang geleden (10 jaar) ging ik altijd op zaterdagavond naar mn vaste kroeg met mn vriendinnen, daar hadden ze een DJ en die begon altijd standaard met zijn 3 favoriete platen: - Eye of the tiger weet niet meer van wie - Cold as Ice van Foreigner - More than a Feeling van Boston Dus dit zijn dan ook mijn favorieten!
my favorite waist of time--owen paul luv sing haleluya--dr alban R.E.M.--losing my religion you're the one that I want--grease voel me in ene oud worden nu!hihi