Zo'n zin in.....

Discussion in 'De lounge' started by mb90, Jan 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mb90

mb90 Bekend lid

Feb 17, 2013
    706
    25
    28
    Female
    CHOCOLADE!!!!

Tjah, het is bijna weer de periode van de maand, en dan heb ik zo'n zin in chocolade!!

Alleen probeer ik de laatste zwangerschapskilo's kwijt te geraken, en daar doet chocolade dus geen goed aan...

Maar de drang is zooooo groot! pfff

Wie heeft dit ook? En geven jullie daar aan toe?

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Een stukje puur chocolade 80 % oh hoger cacao gehalte is zo slecht nog niet.

3. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Ik ben volgens mij 1 van de weinige vrouwen die niks met chocolade heeft. Hier is mijn man juist het choco monster.

Maar jawbreakers(kauwgom bal) is voor mij een verslaving in die periode.

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Nu ik zwanger ben is het eerste wat ik doe als ik uit bed kom en de fles voor m'n dochter warmt op, is een stuk chocola pakken :):)

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier nog een vrouw die niet om chocolade geeft:p ik vind af en toe een stukje best lekker maar dat is 1 x per kwartaal ofzo. Doe mij maar chippies.

En zoals imensa al zegt, pure choco valt mee, paar blokjes en dan ophouden;)

6. M89

M89 Bekend lid

Jan 12, 2013
    683
    20
    18
    Haha hier precies dezelfde situatie! Ook mijn maandelijkse chocola-obsessie maar ben nog (steeds:() niet van de zwangerschapskilo's af dus ik probeer het te weerstaan. Maar ik heb zó trek in van die zeebanket bonbons!! ;)

7. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    ik heb het niet alleen in die periode vd maand...was dat maar waar! ik heb iedere dag trek in chocola!!!!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zo lekker chocolade. Ik let alleen op de lijn hier dus maar heel af en toe chocolade, maar wat is dat genieten dan. Merk wel dat ik er idd dan meer behoefte aan heb

9. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ja ik kan ook intens genieten van een stuk chocola. Of bastognekoeken haha.

10. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    ooh jah echt wel. heb het dan ook altijd erger. heb dan ook echt het gevoel dat ik het nodig heb. weet niet wat het precies s maar de drang is er dan echt. vreselijk slecht maar oooh zo lekker. en dan zo langzaam laten smelten in je mond jammie jammie

11. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Ik had er nooit last van, maar sinds de geboorte van onze dochter geloof ik continu :D
    Maar, nu ga ik er niet meer aan toegeven, er moeten kilo's vanaf!

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Heb er altijd zin in, in DE tijd van de maand kan ik s'avonds laat nog naar de super gaan voor chocolade haha..

Heb het daarom nooit in huis, groei dan dicht! :D

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Hier ook een vrouw die niks met chocolade heeft. Afentoe een klein stukje is meer dan genoeg. Mijn man daarin tegen eet zo een hele reep op.

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Dit dus. Hiervan heb ik na een klein stukje ook voldoende terwijl ik van andere chocolade het liefst de hele reep in 1 x op eet :)

15. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    en als er geen chocola in huis is, neem ik een paar happen uit de duo penottipot...:)

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Nah, geen chocolade-reep behoefte.
    Vaak wel een hap hagelslag of nutella :p

17. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

Sep 26, 2009
    1,306
    0
    0
    Sinds de laatste zwangerschap heb ik een serieuze choco-verslaving opgelopen :p.
    Elke dag neem ik wel een broodje hagelslag en een stuk chocolade (toblerone ofzo), mjammie!!!!

Bij mij hangt het dus alleen niet samen met de tijd van de maand hihih.

18. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,021
    1,027
    113
    Whahahaha, dat je daar om 9uur sochtends al zin in hebt is wel ernstig hoor ;) Maar ik begrijp t wel! Kreeg laatst een keer een zak Crispello's cadeau (van Milka). Nou, ik zou willen dat ik die nooit ontdekt had want na 1 gaat de hele zak erin... En dan ben ik nog niet eens ongesteld ;)

19. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

hier nog zo een... :(

Share This Page