Hoi Allemaal, Ik wilde eigenlijk even zeggen dat ik het leuk vind dat de dames die al zwanger zijn toch nog reageren bij de dames die het nog aan het proberen zijn! (wij zijn ook druk bezig) maar op heel veel dingen kan ik niet reageren omdat ik er niks van weet... De dames die wel al zwanger zijn kunnen zo hun ervaringen delen! Liefs Karin
zo leert iedereen van elkaar.. toen ik nog niet zwanger was en ik had vragen hielpen andere mij ook zowel zwangeren als niet zwangeren.. dus het is een kleine moeite om het terug te doen ik hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn karin! Liefs xx
Ja zo helpen we elkaar... Das best fijn! Ik heb zo af en toe ook mijn vraagjes... en zo af en toe kan ik dus ook reageren op vraagjes van andere dames...
Hoi Marije, Dank je wel, ik hoop het ook! Ik voel me een beetje anders, maar durf niet te hard te hopen.. .dus we wachten tot dinsdag dan kan ik testen! Hoe gaat de zwangerschap bij jou? Ziek of kun je er met volle teugen van genieten? Liefs Karin
hoi karin ik snap dat je niet echt durft te hopen elke keer dan weer de teleurstelling! ik hoop dat je dinsdag een posi test in je handen hebt. hoeveelste ronde is dit? ik ben vanaf week 7 tot week 10 echt heel veel misselijk geweest maar toen begon het weer wat minder te worden gelukkig.. de echte ochtend misselijkheid is gelukkig weg alleen af en toe nog vlagen maar daar valt mee te leven alleen die moeheid is best zwaar. hoop dat dat ook snel wat minder word dus heb eigelijk weinig te klagen! ik geniet elke dag van me zwangerschap en van me kleintje! zeker omdat ik er nu alleen voor sta. de vader heeft besloten de relatie te verbreken toen ik 8 weken zwanger was! Liefs xx
hoi ik ben meer een lezer dan iemand die reageert maar ik ben ook heel blij dat jullie er zijn. ik dacht eerst dat ik heel erg jong zou zijn en een van de weinige, maar nu ik zo dit forum lees merk ik dat ik (gelukkig) niet de enige ben. wij zitten nu in de 5e ronde. en stiekem had ik wel gehoopt dat het al best snel zou lukken. nu is de 5e rond nog vroeg weet ik wel, maar wachten duurd lang. en dan gaan er soms echt heel nare situaties door je hoofd. en aan de andere kant we zullen wel zien. We gaan in ieder geval weer lekker klussen En aan Marije wat een %^^ van een man als die hierdoor bij je weg gegaan is! Ik vind het heel knap van je dat je voor dit kleine wondertje gekozen hebt! hoever ben je nu als ik mag vragen? groetjes kanjer
Hoi Marijee, Jeetje inderdaad wat een "?@###" van een vent zeg, en goed van je dat hebt besloten om het in je eentje te doen, heel knap! Wij zijn in november gestopt met de pil, maar de eerste 2 maanden hebben we juist niet rond de eisprong gedaan omdat ik eerst wilde 'ontpillen' dus sinds januari zijn we zeg maar 'begonnen' maar als we echt geen zin hebben dan doen we het niet, maar ja aan het eind van de maand baal ik daar dan van als blijkt dat ik niet zwanger ben.. Maar we blijven ons best doen en hopen dat het snel raak mag zijn! Ik hoop dat je ook weer een lieve nieuwe vriend vind die ja zal steunen! Liefs x Karin
heejj meiden kanjer.. ik herken het ik was eerst ook meer een lezer dan dat ik wat typte maar nu typ ik wel wat meer omdat ik merk dat mensen het ook fijn vinden als je je ervaring deelt ik snap heel goed dat 5de ronde al lang is voor jullie iedereen hoopt snel zwanger te zijn en als het dan na de eerste 3 maanden nog niet zo is dan lijkt het al heel lang te duren! maar hou vol! ook voor jullie is er een wondertje weggelecht! ik ben morgen alweer 12 weken dus vandaag 11,6 wkn karin.. ja ik vind het ook heel k*t maar denk nu "ik heb liever een echte vader voor me kindje dan een halve vader" je moet ook niet klussen omdat het MOET! maar omdat je het wilt en er van geniet. ik snap dat je steeds weer baald aan het einde van de maand maar vergeet niet dat ook jullie een wondertje zullen krijgen! mijn ex en ik waren eerst bezig voor een kindje maar hij had zich toch weer bedacht dus dat heb ik toen geaccepteerd en gezegt dat we nog wel even zouden wachten, maar dat ik niet meer aan de pil wou omdat ik me er gewoon veel fijner bij voel zonder al die hormonen dus hebbe we het gewoon met condoom gedaan en die is blijkbaar een keertje gescheurt want 1 maand nadat we hadde beslote te wachten was ik zwanger.. en hij wou ze leventje niet veranderen en wou alles houden zoals het is en ja dat kan niet met een kleintje hij wou zelfs niet samen wonen en we hadde al 2 jaar een relatie.. hij vond het wel genoeg om alleen ma in het weekend te komen! :S ik vind het ook steeds moeilijk om te zeggen dat het niet geplant was en eigelijk een "ongelukje" omdat er hier zoveel meiden zitten die er al zo lang over doen! maar voor mij is het geen ongelukje.. het was niet gepland maar ik ben echt nu echt zo gelukkig mee en hou ongelovelijk veel van me kleintje! ik duim voor jullie dat jullie ook snel een wondertje in je buik mogen hebben! Liefs xx