Nou, hier komt mijn verhaal. Vorige week donderdag mijn eisprong gehad en sinds nieuwjaarsdag misselijk, geen zin in eten. Donderdagavond diarree-aanval, drie uur op de wc gezeten . Gisteren was de diarree over maar had ik wel buikpijn en gisteravond kreeg ik een bloeding alsof ik ongesteld ben. Maaaar...in het boek 'zwanger worden' staat dat er altijd 14 dagen tussen de eisprong en de menstruatie zitten. Dat kan dan dus geen zijn lijkt mij. Dus...wie kan mij vertellen wat er aan de hand is? Haha, niemand waarschijnlijk maar wie heeft enig idee of heeft dit ook gehad? Groetjes Zonnebloem
Er heerst heel erg buikgriep (helaas hadden ze mij ook gevonden)! En die 14 dagen is een gemiddelde! Het kan tussen 10 en 18 dagen na de eisprong komen, maar er zijn ook vrouwen met een kortere LF, maar dat is in ieder geval niet goed! Succes!
In het boek staat echt: tussen de eisprong en de menstruatie zit altijd 14 dagen. Wat daar nog bij komt is dat als ik ongesteld ben voel ik altijd de eileiders, echt de zijkant. Nu komen de steken van midden uit de buik. En misschien is het inderdaad wel menstruatie, wat ook heel positief zou zijn hoor! Weet ik tenminste zeker dat alles goed werkt.
Vreemd dat ze dat zo schrijven, want het is een gemiddelde... Is dit je eerste menstruatie na je miskraam?
Ja, vorige week eisprong en nu inderdaad bloeding. Zou dat nog wat uitmaken dat ik voor die tijd altijd 14 dagen tussen de eisprong en menstruatie had? De reden dat ik zo twijfel is dat ik een andere vrouw ken die ook een bloeding had na haar curretage en dacht dat ze ongesteld was maar achteraf bleek dat ze toen al zwanger was. En omdat het gewoon niet voelt als menstruatie, wil ik er eigenlijk nog niet aan toegeven...haha stom he?
Ik snap heel goed dat je hoop wilt houden! Je lichaam kan behoorlijk van de rel zijn na een miskraam of een curretage! M'n eerste cyclus na m'n curretage heb ik ook veel bloedingen gehad! Maar wie weet ben je toch zwanger of heb je een innestellingsbloeding, heb ik ook eens gehad, dacht dat ik ongesteld werd, maar dit was niet zo! Alleen de tijd zal het vertellen! Nog eventjes geduld dus! Hoe moeilijk ook! Succes!
Tja, het is ook nog maar afwachten hoe lang deze bloeding aanhoud, normale menstruatie bij mij is vier dagen.
Ha ZOnnebloem, Ik had de eerste cyclus na mijn MK ook een eisprong gevonden met ovulatietesten en werd de twee dagen na mijn ei ongesteld. Ik denk dat na een MK je lijf even van slag kan zijn. Na de menstruatie had ik keurig mijn ei op de juiste dag weer. Dus is alles nu weer op orde. Ik denk dus ook dat je nu ongesteld bent geworden, en dat je cyclus hierna weer normaal zal zijn! Sterkte! Liefs, Marijn
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar dat het ALTIJD 14 dagen is, is niet waar... dit is een gemiddelde, of eigenlijk meer theoretisch. Ik temp en ik word altijd 10-13 dagen na mn eisprong ongesteld... dus nog niet eens 14 dagen... Anderen hebben een LF van 16 of zelfs 18 dagen. En dat is de praktijk... die is altijd wat accurater dan de theorie
Nou, de nieuwste ontwikkelingen: - geen diarree meer - bloeding bijna weg - geen krampen - geen pijnen - veel lucht - geen steken meer in onderbuik - maagkramp (word trouwens minder) - met vlagen misselijk (hing in de supermarkt in het groentevak, ging net goed!) Degene die hier nog weet wat er aan de hand is mag het mij vertellen. Ik denk persoonlijk dat ik een innestellingsbloeding heb gehad. Alle symptomen die daar bij kwamen zijn zowel griepsymptomen als zwangerschapssymptomen dus ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten tot volgend weekend en dan eventueel testen. 1 dag bloeding lijkt mij namelijk geen menstruatie. Groetjes Zonnebloem
Griep kan je cyclus eventueel ook beïnvloeden, dus het kan nog alle kanten op! Ik hoop dat het raak voor je is!
Ik heb met kerst flinke griep gehad, overgeven, maagpijn, diarree etc. Ik was ook 5 dagen overtijd voordat ik ongesteld werd, dus ik denk dat m'n griep m'n cyclus erg heeft beinvloed, omdat ik meestal erg stipt ben! (met uitzondering de keren na een miskraam!)
Ik ben alleen niet ziek. Ja, heb een avond last gehad van diarree, maar dat is dan ook het enige teken van griep wat er te bekennen valt. Geen koorts, niet echt ziek, met vlagen misselijk, maar op zo'n manier als toen ik zwanger was. Merk nu dat als ik een beetje te veel doe dat ik me ' niet lekker voel'. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Zwaar gevoel in de buik denk ik... Moet trouwens nog ontbijten, misschien dat ik me daarom niet lekker voel.
nou, wat een vriendelijke reactie... @Zonnebloem: ik kan me voorstellen dat je denkt dat je zwanger bent, maar het enige waar je echt op kunt vertrouwen is een testje. Je lichaam kan heel vreemde dingen met je doen. Je symptomen klinken best hoopgevend, maar pin je er niet teveel op vast. Succes komende dagen en ik hoop dat je zwanger bent!