Het blijft toch spannend he!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meliszy, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Hoi Iedereen!

Momenteel zit ik in ronde 6, maand 7.
    Heb in ronde 4 en 5 ovu testen gebruikt maar daar werd ik alleen maar onzeker van want in ronde 5 was het gewoon niet duidelijk wanneer ik mijn ei heb gehad.
    Dus ik wil graag de natuur zijn gang laten gaan.
    Nou heb ik het geluk dat ik over het algemeen altijd mijn ei voel:D Zo dus ook gisteren!
    Gisteravond werd de pijn zo heftig! En toen las ik op het internet, dat zolang het nog echt pijn doet je ei niet gesprongen is, en dat de pijn over is zodra je ei is gesprongen! Dus ik gauw vriendlief meegesleurd naar boven :cool:

Na het klussen werd de pijn eigenlijk geleidelijk aan minder, toen we gingen slapen (middernacht ongeveer) was het nog wel gevoelig maar een stuk minder. Ik kon in ieder geval weer rechtop staan en normaal lopen.
    En vandaag is de pijn over. Dus ik ga er vanuit dat ik vannacht mijn ei heb gehad!
    Ik heb dus gister geklust, eergister en maandag!
    Ik hoop dat het voldoende is geweest.

Vandaag heeft 1 van mijn beste vriendinnetjes een positieve digitale test gehad (2e ronde voor haar) en ik ben echt superrrrrr blij voor haar!! Maar nu begint het bij mij nog meer te kriebelen!!
    En dat terwijl ik het eindelijk een beetje naast me neer had kunnen leggen haha.

Ik moest dit gewoon even van me afschrijven, en het lucht op :p

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Heel begrijpelijk, het wachten is altijd een drama bij mij. Na een positieve ovutest begint het bij mij ook de kriebelen hoor. En ben ook ook veel vaker op het forum te vinden. Als de menstruatie doorbreekt kom ik veel minder, teleurgesteld he.

Ik duim voor je dat het raak is!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Herkenbaar... :D

4. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Haha ja echt he, ik ben dus in ieder geval niet de enige!
    Vandaag m'n vriendinnetje wel 100 keer verteld dat ik het zo leuk vind voor haar haha!
    Ik duim ook voor onszelf:p

Deel Deze Pagina