wens tweede kind, wat en hoe ziekenhuis?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sas26, Jun 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Hoi meiden,

ik heb een vraag, bij mijn eerste zwangerschap ben ik onder behandeling geweest bij een gynaecoloog. ik heb PCOS en kreeg clomid en soms ook pregnyl + natuurlijk veel echo's....

Inmiddels is onze dochter bijna 2,5 en (had ik nooit gedacht want heb een PND gehad) begin ik toch te denken aan een tweede kind....

Nu vraag ik me af, kan ik meteen contact opnemen met het ziekenhuis en een afspraak maken, of moet ik eerst naar de huisarts? wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes!

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    Hoi sas

Wij wisten dat alleen icsi mogelijk was en hebben dus meteen contact opgenomen met zkh dat we weer wilden beginnen, opnieuw intake gehad en konden meteen van start.
    Ik zou meteen het zkh bellen. Als zij het nodig vinden dat je eerst ha belt zeggen ze t wel...
    Enne heftig zeg wat je hebt meegemaakt. Knap dat je t toch aandurft nu weer.
    Alvast heel veel succes.

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    @ Alexandra80, dank voor je reactie!
    ja, ik weet het ik moet gewoon bellen...maar durf eigenlijk niet zo goed de stap te zetten. Heb dan toch weer de hoop dat het toch spontaan komt...zou ik zo fijn vinden... maar ergens weet ik wel beter en ook dat ik mezelf niet moet 'kwellen' met hopen op... Ik heb veel te lange cyclussen (vorige keer 120 dagen..) en geen eisprong....
    Wat ik moeilijk vind, ben best wel aangekomen... inmiddels wel 2,5 kilo eraf in 2 weken en ga ook door, maar toch... :)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij hebben "gewoon" met de IVF afdeling gebeld, in jouw geval dus met de gyn.
    Gewoon bellen, dan hoor je het wel.
    Heel veel succes!
    Elmo

Share This Page