lieve HYPO! HYPERDEPIEP gefeliciteerd! ik ben zo blij voor joe! weer een ICSICHICK op roze, HUIL!! supergefeli, en heel erg genieten he, hoe onwerkelijk het ook is!! knuffelll!!!
Hey lieve meiden! Jaja, ik heb een banner inmiddels.....(wat een geklooi, ik ben echt een digibeet soms...) Ik heb idd ff niet veel geschreven, het was me t weekje wel. Ik voel me ECHT ZWANGER! Dus.....enorm misselijk geweest, spuigen en de hele dag door eten (anders word ik steeds misselijk). Maar....ik klaag niet!!! We gaan straks naar het ziekenhuis voor de eerste echo. Ik vind t heel spannend.....ik moet t gewoon met eigen ogen zien dat t waar is. En ik hoop natuurlijk dat t er allemaal goed uitziet. Ook horen we dan of het er 1 of 2 zijn..... Ik laat snel horen hoe de echo is gegaan! Mijs: hoe gaat t met jou meid? Nog 8 dagen? Spannend! Maartje: en met jou? Dikke knuffel nog een keer hoor! Xxx Hypo
hey meis, succes in het zieknhuis met de echo. Spannend! Als alles goed is gezellig mee komen kletsen bij het verlengde wachtbankje he? Liefs!
Hey dames! We hebben een mooi klein rond stipje gezien op de echo! Het zit er dus echt en het zit goed!!!!!!! Er waren 2 embryo's teruggeplaatst, maar het is er dus gewoon 1! Maandag 3 mei hebben we opnieuw een echo om te kijken of het hartje dan klopt. t begint nu allemaal wel heel echt te worden! We zijn dus weer blij met dit goede nieuws! Ik ga zo moeders voor moeders maar eens bellen. XXX Hypo
Geweldig Hypo, van harte!!!! Ik ben benieuwd of mijn 3e vermoeden (jongen) ook uitkomt, na 1. zwanger 2. van één kindje. Liefs!
Ja, inderdaad!!!!!!!!!!!! Ik vond dat toen ze overtuigend overkomen toen je dat zei......... heb je ervaring met voorspellingen??? En.....hoe gaat t met jou? Hou je t vol? Oh, ik hoop zo dat je me volgt.....kunnen we samen tutten over misselijkheid, uitlubberende buiken en babyuitzet... xxx
Hihi, ik heb vrij zelden voorgevoelens. Heel af en toe komt een vrij sterk voorgevoel voorbij en dat klopt dan meestal wel. Hier gisteren de eerste bruine druppen gespot. Ik erg in tranen. Zo begint altijd mijn menstruatie. Maar goed, de vorige keer bij de tp had ik het ook en toen bleek ik toch zwanger te zijn geweest... Ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken. Maar ik heb niet het gevoel dat het goed zo kunnen zitten. Ik mag het niet zeggen van mijn man, die heeft nog goede hoop.
Wat spannend mijs!!! Ik hoop dat het gewoon een innestelbloeding is. Ik herken het wel idd als voorbode van ongi maar als je het de vorige keer ook had kan het goed zijn!!!!
MIjs: lijkt me wel erg vroeg voor ongi al toch? Je mag toch pas over 6 dagen testen? Miss toch innesteling? Ik blijf heel erg voor je duimen lieverd!!!!!!!!!!!!!!! Hier komt vooral de twijfel regelmatig om de hoek zeilen. Ben zo bang dat t niet goed gaat..... Maar ik probeer toch maar de gedachtes weg te drukkken. Fijne zonnige zondag allemaal! Xxx Hypo
Al sinds ik mijn cyclus bijhoud (maart '09) begin ik al vroeg te druppen. Tussen de 8 en 3 dagen voor NOD. Gezien het zaad van mijn man is het natuurlijk al die keren nooit een innestelingsbloeding geweest. Dus dat zal het nu ook niet zijn. Het is hopen dat ik iemand ben die altijd bruin drupt, zwanger of niet zwanger...
O, het blijft ook nog zo lang spannend. Natuurlijk ben je bang dat het alsnog mis gaat. Maar je hebt, eenmaal zwanger, veel meer kans dat het goed gaat dan dat het mis gaat, hoor! Wanneer mag je weer voor een echo om het hartje te zien kloppen? Succes met de kwaaltjes! Liefs!
Mijs: het woord druppen klinkt wel erg grappig steeds..... Maar t is natuurlijk helemaal niet leuk als je ongi hier altijd mee begint. Maar....je weet t niet he....nog even hoop houden he! Ik heb 3 mei een echo om t hartje te zien. Nog een weekje dus..... xxx Hypo