Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by hypo, Feb 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Nog 1 nachtje en dan gaat mijn eerste spuit er weer in! Zal vast wel weer ff slikken zijn. Dat zei ik trouwens vanmorgen ook tegen manlief en die antwoordde heel bijdehand "nee, niet slikken, je moet spuiten!". Maar goed, ik bedoelde natuurlijk dat ik wel weer een drempeltje ff over moet.
    Maar..........dan beginnen we ook eindelijk! Heb er nu al zin in!
    Dus ik geniet nu nog maar even van dingen die straks een poosje (hopelijk heeeeeeeeeeel lang) niet meer mogen;
    - de beslagkom uitlikken van de cake die ik gebakken heb (rauwe ei, is straks verboden natuurlijk!)
    - lekker rood wijntje 's avonds
    - dubbeldik filet americain op mijn brood
    Nu nog ff van genieten, haha!
    Verder ga ik aankomende week heerlijk relaxdingen doen; heerlijk naar de kapper (ben nog aan het piekeren wat de coupe gaat worden) en een heerlijke hotstonemassage.
    En verder....heerlijk ontspannen!
    xxx hypo

2. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Getver, wat viel dat tegen zeg!!!!!!

Dacht dat ik inmiddels dat prikken wel onder de knie/in de vingers had, maar t was toch wel ff weer een enorme drempel.
    Manlief had al 2 keer afgeteld......maar mijn hand wilde gewoon niet. Gelukkig, tis gelukt, maar tis nie leuk nie!

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    vervelend hypo knuffie meis.

4. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Thanxxx meis!

5. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hey zittie er weer in?
    soms is t enger dan de andere x he?
    en hoe langer je er tegenop ziet, hoe minder het gaat. had ik tenminste wel eens.
    brr!

succes deze ronde, enne, lekkere dingetjes heb je nog even voor t laatst in 9 maanden gesnackt! :D

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Je zorgt goed voor jezelf Hypo, en nog even lekker 'zondigen' met eten nu kan ook geen kwaad haha. Rot dat de eerste spuit weer tegenviel maar denk wel dat het weer went. Sterkte ermee!

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Hypo, het begin is weer gemaakt. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEl SUCCES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga je hier in de gaten houden en onwijs hard voor je duimen!

Kus Sabrien :D

8. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    #28 hypo, Feb 22, 2010
    Last edited: Feb 22, 2010
    Thanxxxx ladies!!!!

Klingel; hoe langer je wacht, hoe moeilijker het gaat; dat klopt wel ja. Tis ook zo tegennatuurlijk. Alsof je tegen een reflex in moet ofzo.
    Gelukkig ging t vandaag al weer veel beter, mn sneller. Ik vind de vloeistof wel heel erg branden hoor (had ik vorige poging ook last van). Ik haal t wel een dag van tevoren uit de koelkast, maar ook dat helpt niet tegen t branden. Iemand andere tips???

Vandaag verder weer wat afspraken op mn werk moeten omzetten ivm afspraken in het zh. Die planning van t zh, daar zit ook totaal geen rek in. Maar goed, t hoort er allemaal bij!

Nu maar hopen dat ik vroeg ongi word, zodat ik meteen verder kan met de puregon. Ik vermoed van niet, want als ik de echo heb dan zit ik op cd 31 en mijn cyclus is meestal 30 dagen. Dusssss, ik zal dan nog wel fijn aan de ROOIE zijn (zoals mijn vriendin dat altijd noemt en dat vind ik altijd zo gek zeggen...haha!) bij de controleecho. Heel fijn; enorm veel zin in...........ahum...ahum.....

Dus maar even tegen buikie aanpraten zodat mijn ongi eerder komt.....scheelt ook weer een week die klotedeca spuiten!

Nu zo maar lekker onder de wol. Heb vanmorgen wel lekker uitgeslapen (lekker vakantie) omdat we vannacht nog het schaatsen hadden gekeken. Vanavond maar op tijd erin dan!

Trusten MMMeisjessssssss!!!

9. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hypo@ fijne vakantie meis, ga je nog wat leuks doen.
    ik hoop voor je dat ongi gauw komt.
    kun je id weer verder.

id schaatsen geeft je weinig slaap:D

10. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meis!!
    Ik las dat je eerste Decapeptyl weer zo brande... :( en zo lastig ging... Decapeptyl is ook zo'n rotmiddel: een stomme botte naald en een klote branderig gevoel... Bij mij ging dat middel altijd het beste om het een half uurtje van te voren uit de koelkast te halen en dan flink in mn buik te schieten. Dus niet zachtjes te duwen op je velletje, maar ''gewoon'' er in te ''tsjakken''. De spuit leeg te knijpen, ehh de ene keer deed ik het heel langzaam, en de andere keer was het hup leegdrukken en klaar. Ik voel met je mee meid!!
    Duim voor je dat je snel ongi zult worden!!

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Hypo succes meid.

Ik ga ook weer van start met het korte schema zodra ik ongesteld geworden ben.
    Leuk dan gaan we een beetje gelijk op.

12. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey Ieoor, fijn wat van je te horen!
    Hoe gaat t korte schema in z'n werk precies? Hopen ze dan dat je meer follikels hebt? Veel succes meis, hou me op de hoogte!
    xxx hypo

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Bij het korte schema, begin ik op CD 1 met de Decapeptyl, en op CD 2 komt daar de Gonal F (deze keer dan) bij.
    Ze hopen inderdaad dat je dan meer eitjes aanmaakt, al werkt dat bij mij helaas niet altijd helemaal, dit omdat ik nog maar een paar eitjes heb.
    Rond CD 17 is dan ergens de punctie.

Maar ik ben helemaal blij met dit korte schema. Dat scheelt me een heleboel spuitjes zetten.

Ik ga je volgen hoor.

14. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Dat scheelt idd heel veel van die rotdeca's! (irritante spuitjes blijven dat toch!). Ik hoop voor je dat het wat meer eitjes oplevert dan de vorige keer. Leuk je weer te zien hier op zp! Ik ga jou ook zeker volgen!
    Dikke kus,
    hypo

15. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Waaaaahhhhh!!!!! De HORMONSTERS zijn gesignaleerd. :$:$:$
    Die kwamen gistermiddag ineens langszeilen zeg!!!! Ik voelde m zo aankomen!
    Manlief maar gewaarschuwd en die weet er inmiddels wel aardig mee om te gaan (hoewel hij nog steeds pissig kan reageren als ik dan heeeeel per ongeluk toch chagerijnig uit de bocht schiet; sorry!:().
    So, ik geloof dat ze nu inmiddels wel weg zijn; hopelijk voor lang!

Volgend probleem....had ik gisteren (cd 24, cd 21 begonnen met de deca) ineens vruchtbaar slijm. Tenminste....dat dacht ik dat t was... Dat zou toch wel heel raar zijn.... En dat terwijl ik dus al me de deca begonnen ben. Waar dit nou weer heen gaat!?!? MMMeisjes die dit kunnen verklaren???

Ik ga er iig dus maar vanuit dat ik woensdag bij mijn echo nog niet ongi ben geweest en door moet gaan met de deca. Dan geef ik mijn lijf nog 1 week de tijd...maar dan moet t echt klaar zijn hoor. Ik ga toch niet potverdikkeme 3 weken aan de deca voordat ik met de puregon mag beginnen.... (en dat terwijl er na 3 dagen deca al een hormonster voorbij kwam zeilen)
    Om in Klingeltermen te spreken.....

MOK

xxx hypo

16. Maria74

Maria74 Niet meer actief

hahaha hypo, ja die hormonen sollen met je! Erg he, maar niet te beheersen... wbt je slijm; ik lette daar eerlijk gezegd nooit op dus ik kan je wat dat betreft niet helpen.

Dat korte protocol heb ik de laatste keer ook gehad. Heel fijn niet aan de pil en gewoon meteen spuiten (hoefde idd ook maar 12 dagen te spuiten dit keer, en dat scheelt!!)

meiden (ook ieoor) héél veel succes met dé poging!

liefs

17. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey Maria! Leuk om je weer te zien/lezen! Hoe gaat t met jou? Al weer bijna 10 weken; wat fijn!
    Wat betreft t vruchtbaar slijm. Ik weet t niet zo goed wat t was. Ik laat t maar gewoon ff los (dat lukt zowaar!) en dan zie ik t woensdag wel bij mijn echo!
    xxx hypo

18. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Vanavond trouwens een enorm bloederig gedoe bij het prikken; vaatje geraakt denk ik. Dat wordt dus een mooie blauwe plek......ach....ik draag ze met trots :) !

19. sapie

sapie Lid

Nov 11, 2009
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag hypo,
    Je hebt mij niet eerder gezien denk ik, maar heb ik heb je al wat langer zitten volgen, je schrijft zo lekker herkenbaar! Je eigen topic nu, ik zal het in de gaten houden!
    Ik las je last met de decaspuiten: ik ben inmiddels ver van mijn navel (buitenkwadrant) in mijn buik (bijna flank) aan het spuiten en laat de vloeistof heel langzaam inlopen. Sindsdien brandt de vloeistof veel minder erg. Alhoewel het wel blijft wisselen per keer. Succes!

20. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey Sapie!
    Altijd fijn om te horen dat mensen t leuk vinden om met je mee te lezen! :)
    Bedankt voor je tip m.b.t. de deca. Ik zal t eens gaan proberen dat iets meer naar de buitenkant spuiten. Die van gisteren is dus een mooie blauwe plek geworden...tjonge, wat bloedde dat. En dat terwijl ik nog wel van die mooie vetrollen gekweekt heb...;) (vind je dat geen prachtig excuus om af en toe een chocoladereep te veroberen? of iets anders lekkers..:p).
    Ik lees dat jij aan de 1e ISCI bent begonnen. Hoe gaat t tot nu toe? Nog geen last van HORmonsters? Morgen dus beginnen met de puregon? Je zult zien....dat is een heerlijkheid vergeleken met die irritante deca! (voel je echt niets van)
    We lopen aardig gelijk op, jij loopt ietsje voor (en met een beetje pech moet ik extra lang aan de deca, maar goed....make it out!). Iig volop de gelegenheid om ervaringen uit te wisselen! Dus heb je vragen....let me know!
    Dikke kus,
    Hypo

Share This Page