Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by hypo, Feb 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Jahaaaa, ikke wel! Heb nu ook enorme kriebel in mijn buik. Dat wil meestal wel iets zeggen. Dusse...;)

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hahaha, je hebt toch geen ervaring, hoe weet jij dat nu weer?!?

3. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb geen ervaring, maar dat wil niet zeggen dat ik bepaalde dingen van mijn lichaam niet ken.;) Die kriebel heb ik zoveel vaker en dat is voor mij een goed teken. Het voelt gewoon goed om het te hebben.
    Misschien vaag gedoe, voor mij dus niet.;)

4. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Ja Timon; dat hopen we natuurlijk ook met jou samen!!! Dat t een innesteling was.
    Helaas weten Mijs en ik dat t niet altijd zo positief uitpakt als dat je hoopt/denkt te voelen.......Al die hormonen, t doet rare dingen met je lijf!
    ICSI 1 lag t echt open voor mij. Ik had geen idee of ik zwanger was; ik voelde wel van alles, maar waar ligt t aan; medicijnen of toch "echte" symptomen?
    Cryotp voelde ik van alles; echt pijn in mijn onderbuik alsof daar iets aan het uitzetten was. Dat had ik bij ICSI 1 niet gevoeld, dus dacht ik echt "t zit goed!". Vol vertrouwen getest; niks.....
    ICSI 2 dacht ik; ik let nergens meer op, het kan toch van alles betekenen; en toen was t raak!
    Er viel bij mij dus geen pijl op te trekken!!!!!!!

Ik hoop dat je voorgevoel helemaal klopt Timon en dat t vervolgens heel lang blijft zitten!!!!!

Ja, die bollen is echt prut! Ik weet nog dat ik t heel eng vond om ermee te stoppen toen ik zwanger was. Maar oh wat blij om van die troep af te zijn!

We hebben enorm gedoe met de ontwikkelaar van onze nieuw te bouwen huis over t koopcontract; helemaal geen zin in nu; bah!

Xxx Hypo

5. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Ik had de eerste keren na tp veeeeel krampjes en zeurende pijntjes. toen ik blijkbaar een innesteling bleek te hebben gehad (vmk), interpreteerde ik die pijntjes positief. De afgelopen keer voelde alles precies hetzelfde, maar was er blijkbaar niks gebeurd in buik met embryo. Dat ik nu helemaal niks voel sinds vorige week dinsdag, dat zegt me nu dus helemaal niks, haha!

Hè, wat vervelend Hypo, zou een leuk project moeten zijn, zo'n nieuwbouwhuis..... Succes!

6. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey; was ik aan het wijzigen (iets erbij getypt) en plaatst Mijs meteen iets nieuws!
    Ook nog lekker aan het surfen?

Jouw verhaal klopt aardig met mijn verhaal. Blijkbaar durven wij niet meer echt positief te zijn na alle teleurstellingen....
    Bah..nu klink ik wel heel negatief!

7. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hihi, bijna chatten dit, gaat soms ook zo langs elkaar. Typt de ander ineens wat.
    Ja, morgen vrij hè, dusseh, nog lekker aan de surf. Ben een behoorlijke laptopklever, hoor!
    Timon is ook 's avonds nog best laat aan t posten, wij reageren nog vrij laat op elkaar soms!

8. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Nou ik zat in een behoorlijke dip na poging 3, het zal wel zelfbescherming zijn. Ik ben erg blij dat ik geen bruinverlies heb nu, maar reken zeker iet op een zwangerschap. Kan immers puur door die bollen komen. Ik vind het ook wel ranzig, maar dat ze het gedrup tegen houden vind ik zó fijn! Ik neem de smurrie voor lief!

9. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hihi; nu zie ik Timon weer online; wat gezellig!
    Inderdaad morgen vrij, dus nog ff lekker aan de surf. Laptoppie begaf t bijna en het oplaadsnoer ligt nog op mijn werk. Das jammer, want anders zat ik nu in bed met laptoppie. Nu roept manlief al vanaf boven....hij wacht nog maar ff ;)

10. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Ff refreshen...!

11. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Jullie zijn wel erg actief! Ik post best regelmatig laat en heb me voorgenomen vanavond op tijd naar bed te gaan. ;)

12. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Succes met op tijd naar bedje gaan, Timon en succes met werken morgen! Voor jou ook bijnabijnabijna weekend, nog 1 dagje!!

13. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Mijn kinderwens

Mijn kinderwens is mooi
    is verwachtingsvol
    is hopen op dat ene
    dat jou en mij bevestigt

Mijn kinderwens is teder
    teder denken aan dat ene kindje
    dat lijkt op ons samen
    dat lijkt op jou en mij

Mijn kinderwens is zwaar
    zwaar omdat het pijn doet
    zo te lang te moeten wachten
    op waar je naar verlangt

Mijn kinderwens is moeilijk
    om wat t bij me losmaakt
    dat ik me vaak niet blij voel
    om wat ik moet doorstaan

Mijn kinderwens doet pijn
    pijn omdat t zo verandert
    hoe anderen naar je kijken
    en t ze van veel weerhoudt

Mijn kinderwens is krachtig
    is stevig in ons hoofd
    blijft stevig in ons hart
    we laten t niet gaan!

14. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Ik heb nog even uitgetypt wat al dagen in mijn hoofd rondzingt......
    Zo maar ff printen en aan manlief laten zien.
    Ik ga mijn bedje ook opzoeken hoor; t is de hoogste tijd!
    Weltrusten iedereen!
    Mijs; kan t zijn dat jij niet te zien bent bij "actieve gebruikers". Ik zie jouw naam er nooit bij staan!

Xxx Hypo

15. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Mooi hoor, Hypo!
    Het is een heftig en pijnlijk gedicht, en tegelijk heel lief en teder!
    Waarom moet het nu toch zoveel pijn en moeite kosten om zoiets moois te krijgen, hè....

Klopt dat je me niet on line ziet, dat heb ik bij instellingen zo ingesteld.

Welterusten!

16. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Vanmorgen nog steeds lage temp! Ik word er gek van! Mijn mk is nu 4 weken geleden en nog steeds geen temp die omhoog gaat. Ik wil niet zo lang moeten wachten voordat we weer kunnen beginnen!
    Bah!

17. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Ik bah met je mee! Verschilt zo per vrouw hoe lang het duurt voor de hCG uit je lijf is. Kan soms echt een lange stomme poos wachten zijn. Tijd waarin je niks kan en alleen maar af moet wachten. Bahbahbah.

18. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Hypo, dat schiet nu even niet op. Ik duim van harte dat de ongi zich snel zal melden.

19. wensje2010

wensje2010 Actief lid

Jan 11, 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Hypo,

Ik wou je ook effe melden dat mijn wondertje het toch niet heeft gered. Ik heb vandaag mijn 1e echo gehad met 7 weken en daar was er maar en hele kleine vruchtje op te zien en voor de rest niks. De grond zakte zowat weg onder mijn voeten....had namelijk al die tijd wel een onzeker gevoel maar dat kwam omdat ik geen enkele kwaal had. Maar iedereen zei tegen mij dat het normaal is en dat het te vroeg is. Ik was al blij met het idee dat ik inderdaad vaak moest plassen. Mijn lichaam heeft het signaal nog niet ontvangen volgens de verpleegkundige maar dat duurt effe. Ik snap het niet...waarom voel ik niks...bedoel iets van een kramp ofzo...Hoever was jij de laatste x dat het gebeurde? trouwens mijn schildklier waardes waar ook erg gestegen he... toen ik 4.4 week was was mijn tsh van 1.2 naar 4.7 gegaan ben pas na een paar dagen een hogere dosering gaan slikken..denk soms dat die schilklier ook wat ermee te maken heeft. Ik haal van alles in mijn hoofd. Alles ging zo vlekkeloos...punctie, tp en testjes....en toen bam mijn wondertje heeft het niet gered. Tuurlijk moeder natuur....het was gewoon te mooi om waar te zijn 1e icsi en gelijk goed. Maar ja we moeten gewoon doorgaan. Ik heb woensdag nog een echo om te kijken hoe of wat. Hoe is het verder met jou?

@iedereen succes en veel geluk met jullie behandelingen, wacthweken of zwangerschap

wensje

20. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Oooooo Wensje, wat vreselijk om dit bericht te lezen. Lieverd, een enorm knuffel!!!!

Share This Page