Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by hypo, Feb 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hoe het nu met me is...
    Gisteren met moeite de dag doorgekomen na negatest. Zo vaak de tranen op t werk moeten wegdrukken. Vandaag dagje thuis met lief gegund aan onszelf om bij te komen, mijn baas reageerde heel begripvol. Die van manlief reageerde niet en vandaag was mede daardoor vooral een Mijsmanopvangdag. Zo huilerig als ik gisteren was, zo depri was hij vandaag. Heerlijk weer, maar kreeg hem met geen mogelijkheid van de bank af....
    Pas om een uur of vier ging hij mee naar buiten, heerlijk in de zon op een terras in het bos gegeten. Hij was toen gelukkig wel blij om er uit te zijn en we hebben lekker over o.a. vakantieplannen gepraat.
    Daarna lieve vrienden opgezocht. Uiteraard zwanger, maar dat ter zijde. De liefste vrienden zijn nu eenmaal allemaal wél zwanger van hun eerste kindje. Soms went het wat en vaak verheug ik me op hun kindjes. Als ik bij hen ben, ben ik erg enthousiast en leef ik heel erg mee. En dat meen ik oprecht en dan is het niet pijnlijk. Maar als ik alleen ben of thuis ben en bedenk en voel hoe graag ik het ook wil en niet weet of het gaat gebeuren, en dat zij het leven hebben dat ik wil, dan is het huilen geblazen.

2. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoop zo enorm dat jij de volgende ronde ook met roze afsluit.

Wat jammer dat de werkgever van Mijsman niet reageert. Dit doet zoveel met je. Gelukkig is hij toch nog even met je mee naar buiten gegaan.
    Het is toch fijn dat je met je vriendin oprecht mee kan leven? Juist logisch dat je thuis een andere kant heb. Daar mag je echt jezelf zijn en dat is nu met verdriet. Lieverd, dikke knuffel!

3. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hypo, lijkt me goed om de internist zich te laten bemoeien met je schildklierwaardes en de medicatie rondom zwangerschap. Als jij het gevoel hebt dat de gyn 'maar wat doet' zou ik zeker een arts met ervaring op dat vlak er naar vragen. Al is het maar ter geruststelling. Zo'n miskraam hakt er sowieso natuurlijk in, maar als je ook nog onzeker bent over de medicatie die je in die periode hebt gehad is het goed er een arts naar te laten kijken en met je mee te laten denken.
    Get, ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt. Je bent er klaaaaaar mee!

4. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Dank je Timon, ik hoop het ook. Had ik toch maar een glazen bol. Dan wist ik of het ging lukken of niet. Zo ja, prima, dan is het enige dat ik nodig heb geduld. Al is het 2014!
    Zo niet, dan kan ik in de rouwstand, flink huilen en een ander plan trekken.
    Deze onzekerheid, van hoop naar vrees en weer terug, is misschien erger dan écht slecht nieuws.
    Maar misschien bagatelliseer ik dan de situatie van mensen die niet kunnen behandelen of uitbehandeld zijn...

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hier de nacht met de kruik en krampen in de weer geweest. Heb wel iets geslapen, maar fit voelen is iets anders. Straks een halve dag werken.
    Weet je wat zo gek is? Ik heb vanmorgen toch getest en dat streepje is ietsie donkerder dan die van gisteren. Nu verlies ik ook wat stolsels en is het echt ongi.
    Deze ronde is blijkbaar aan het uitlopen op een vmk. Toch heb ik, na alle depri van gisteren, nog een best goed gevoel. Of dat nu is omdat ik het wel best vind dat het dan maar ongi is of dat ik nog steeds een duidelijk streepje heb.
    Elke dag trek ik een kaart en al enkele dagen is het 'zwanger zijn'.

Vanmiddag het zh bellen met de huidige uitslag; 2e streepje en ongi.:(

6. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Oh Timon, wat een onzekerheid!
    Wat ontzettend dubbel moet dit voor je zijn. Eerst blij en dan zo snel erachteraan weer die teleurstelling.
    Streepje is inderdaad donkerder, maar helaas zegt dat niet alles.... (ik had een knaltest toen t eigenlijk al mis was; hoe in de maling kan je worden genomen daardoor..)
    Ik hoop dat je zh je wat duidelijkheid kan geven; sterkte meid!
    Xxx Hypo

7. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Even ego:
    Gisteren uitslag van mijn schildklierwaardes; TSH 0,20 FT4 18 T3 1,2. De TSH waarde is te laag, op zich valt de FT4 waarde binnen de norm, maar ik voel me wel hyperig. Dus toch maar terug in medicatie (hoewel ik dat eigenlijk niet wil). Ik hou het goed in de gaten; ik wil niet in de hypo schieten weer!
    Bah; ik baal dat dit er ook nog eens bij komt!

Temp nu op z'n allerlaagst dus mijn ei zal wel op springen staan; ik hoop t want ik wil die ongi.....ik wil door!!!!!!!!

Xxx Hypo

PS: De planning van de voorbereidingsbijeenkomsten was aangepast; nu zijn we pas weer 3 maanden later aan de beurt; aug 11-okt 11. Wat ben ik blij dat we ons nu toch al hadden aangemeld!

8. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Timon en Mijs; hoe gaat t dames????? Hoop dat alles goed met jullie gaat.

Hier net terug van een weekendje weg in Limburg; heerlijk ff weg geweest met heerlijk weer!
    Ga zo maar mn bed in want ik ben doodmoe!
    Xxx Hypo

9. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hee Hypo!

Hier ook lekker een weekendje weg geweest en vandaag eindelijk dag 1. Die bollen hebben de menstruatie een week uitgesteld. Volgens de IVF vk is het normaal dat het 4 tot 5 dagen na het stoppen van de bollen. M'n vakantie deze zomer valt wat in de soep met de volgende pogingen..
    Merk dat ik deze keer sneller opkrabbel dan de vorige keer nadat het mis was. Na de twee negateve test/huildagen was het daarna eigenlijk wel klaar met het gesip. Fijn om te merken.

Hypo, is jullie poging nu dus uitgesteld door het ziekenhuis? Nu valt het niet in je zomervakantie, dan wordt het wel lastig met je secret summermission, of niet?
    Vervelend dat je schildkliermedicatie nu weer aangspast moet worden!

Timon, succes nog deze afwachtdaagjes..

10. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Mijs, wat fijn om te lezen dat je nu sneller uit je dip bent gekomen. Leuk is anders, maar jezelf terug hebben is erg prettig. Fijn dat het weekend je zo goed heeft gedaan.

Hypo, jij ook al een weekend weg geweest. Wat een gedoe met je schildklierwaardes. Merk je al iets van een naderende ongi?

Hier gaat alles weer als vanouds. Zit weer goed in mijn vel en merk niets in mijn buik.
    Ik heb een goed weekend gehad waarin ik lekker heb gewinkeld met mijn vriendinnetje. Ook nog gewerkt en dat was erg prettig.
    Vandaag een vrije dag. Straks eens poetsen. Wat is dat weer hard nodig! Vanavond is manlief weer thuis!:D
    Testen doe ik over enkele dagen zoals het zh voorstelde. Ik wil me nu niet gek maken. Heb daar totaal geen behoefte aan. Dus slaap ik erg lekker. Na enkele korte nachten zijn ze nu weer normaal en voel ik me fit.

11. wensje2010

wensje2010 Actief lid

Jan 11, 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik dacht ga effe updaten...mijn miskraam komt maar niet op gang voel me nog steeds het zelfde. Geen buikpijn,bloeding en of afscheiding. Ik moet nog steeds veel plassen. Ik weet gewoon niet wat er gebreurt binnen. Het is nu al 10 dagen geleden sinds ik het verschrikkelijke nieuws kreeg. Ik had trouwens na mijn 1e echo ook nog een 2e echo gekregen na 4 dagen omdat mijn fa wou zien of het geen buitenbaarmoederlijk was en ook andere dingen wou uitsluiten. Maar alles bleek goed..behalve dat het vruchtje niet loslaat dan. Ik kreeg bevestigd dat het vruchtje is opgehouden met groeien tussen 5 en 6 weken snik snik... Maar jah ik moet doorgaan...maar weet effe geen raad de arts gaf aan dat ik volgende week weer moet terugkomen om te kijken hoe of wat. Als het niet doorzet gaan ze een curretage doen. Ze zei dat het beter is om eerst af te wachten tot de natuur het afstoot..dat vindt ik ook. Maar het blijft weg. Wat moet ik doen??? zolang het wegblijft kan ik niet verder...begrijpen jullie dit gevoel..

Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal. Ik wil jullie echt heel veel succes en geluk toewensen.

groetjes wensje

12. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wensje, wat een gedoe. Ik hoop zo dat het vruchtje los gaat laten zodat een curretage niet nodig zal zijn. Het is voor te stellen dat je nu niet verder kan. Zo'n 3 weken na de bevestiging pas een ev. curretage is ook een slopende tijd. Een enorme knuffel!!

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Lieve Hypo,

Kom effe spieken hoe het met je is! Lekker weekendje weggeweest, goed zo :D!!!!

Nog steeds niet ongi? Op welke CD zit je nu? Na mijn MK werd ik ook pas ongi op CD 40. Was toch wel normaal dat je pas later ongi werd na een MK!!! Dus niet ongerust maken! Hoop dat het snel doorzet en je verder kunt.

Knuffffffff
    Sabrien

14. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Omdat ik zo'n sterk gevoel had dat het over en uit was heb ik vanmiddag getest en kreeg gelijk. Geen 2e streepje meer gezien.
    Zonet het zh gebeld en een afspraak bij de fa gemaakt ivm de cryo. Kan dit pas over 4 weken! :$ Ik zat met tranen in de ogen aan de telefoon, want een paar dagen na de tp had ik gevraagd om een afspraak mocht het mis gaan en werd zo afgescheept. Ik baal enorm dat ik deze afspraak 2 weken eerder niet heb kunnen maken. :x

15. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Fijn dat je je mentaal weer wat beter voelt Mijs. Jullie zomer dus ook in de soep? Waarschijnlijk die van ons ook wel hoor, want de kans dat t in de zomer valt is nog wel aanwezig.
    Mijn skwaardes waren niet superslecht, dus zullen wel snel weer beter zijn. Ik verwacht geen uitstel daarvanwege dus.
    Maar...nog steeds geen stijgende temp. Ik snap er helemaal niets van!!! Ik dacht ineens dat ik ongi werd, want ik had enorme migraine vrijdag/zaterdag en dat is meestal vlak voor mijn ongi. Ook volgens mij een klein beetje bruinverlies. (dacht ik te zien, maar ben ik niet zeker van) Maar verder niets meer te bekennen, dus ik snap er geen bal van!
    Zal ik het zh nog eens bellen om te overleggen? Ik voel af en toe nog steeds mijn tepels die raar doen. Ik ben er zo klaar mee! Ik wil verder.
    Hoe gaat t nu met jou verder Mijs. "Gewoon" weer fm'en en weer verder?

16. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Lieve meid,
    Wat ongelooflijk verdrietig dat t echt niet langer zo mocht zijn....
    Ik hoop dat je heel snel weer verder mag!
    Xxx Hypo

17. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Rustig hier; hoe is t meiden?

18. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Even ego:
    Deze maand gaan we het zelf maar proberen. Je weet maar nooit nu ik weet zwanger te kunnen raken. Hopelijk willen de zwemmers van mijn man met voldoende aantreden en eentje z'n werk laten doen.;)

Vandaag was ik bezig mijn energie kwijt te raken, maar werd door een collega gestopt. Moest maar niet zo veel tillen, etc. Jahé, ik heb niets in mijn buik, hoor!:x Toen was ik fel en defensief. Tsss, het is ook nooit goed voor buitenstaanders. Laat me nu even!

Ik zag net elders positieve testen en dan schieten de tranen me in mijn ogen. Zij zijn zwanger en ik niet meer. :(

Hoe is het met jou, Hypo?

19. wensje2010

wensje2010 Actief lid

Jan 11, 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Lieve Timon,

Ik lees net je berichtje....ik begrijp echt wat je meemaakt. Het is echt een pijnlijk gevoel. Maar weet je meid je moet echt positief blijven denken. Het blijft moeilijk vooral als je dagelijks er mee te maken krijgt. Maar weet je wat ik op zo'n moment dan denk...Ik kan tenminste zwanger raken, dus wie weet dat ik spontaan zwanger raak zonder enige hulp. Misschien helpt het als je zo'n instelling hebt. Houden zo.. die instelling

Ik hoop echt dat je de mentale rust vind...en als je wil kletsen of iets kwijt wilt. Ik ben een en al oor....

veel sterkte en succes
    wensje

20. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey meiden,
    Wat een (herkenbaar) verdriet! Toch gek ook eigenlijk; kletsen hier 3 meiden met me mee....hebben we allemaal een vmk gehad; t is gewoon niet eerlijk!
    Met mij gaat t redelijk; nog steeds geen ongi en nog steeds geen tempstijging. Ik merk wel dat ik nu tegen eisprong aan zit, dus die tempstijging zal wel gaan lukken, maar dan duurt t dus nog 2 weken daarna voor die ongi komt! Bah!
    Daar gaat mn secret mission. Tegen de tijd dat t zover is moet ik weer aan het werk.....
    Maar goed, we wachten wel af!
    Xxx Hypo

Share This Page