Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by hypo, Feb 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Weten jullie wel hoe fijn het is om in een kleine topic zo te kunnen schrijven? Je gevoel er gewoon in te gooien en te weten dat je word begrepen. Jullie reacties doen me zo goed!:D

Ik ben een positief persoon, maar moet nu weer even de knop een beetje die kant opdraaien. De vmk een plekje geven is lastiger dan ik dacht. Eigenlijk moet ik dat denken loslaten, maar helaas lukt dat (nog) niet. Maar goed: Ik kan zwanger raken! Op dit moment heb ik nog steeds (maar al minder) 'Alleen bleef deze emmy niet zitten'. Ik probeer de rust te houden. Is niet altijd even makkelijk, dus een flinke uitdaging.
    Deze maand gaan we het in ieder geval zelf proberen. Je weet maar nooit. ;)

Wensje, blijf hier vooral schrijven. Je bent namelijk een schat.:D

Hypo, meer dan wachten kunnen we niet, he? Ik hoop dat je ei en ongi snel komen zodat je door kan. Het zou mooi zijn als je het alsnog een beetje secret kan doen.

Hoe is het met Mijs?

2. wensje2010

wensje2010 Actief lid

Jan 11, 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Een hele goede morgen Meiden,

Ik dacht ga effe weer kort updaten..... miskraam komt maar niet op gang voel nog steeds niks nada. Ik heb volgende week woensdag weer een afspraak met mijn fa voor een gesprek en echo...we wachten nu al bijna 3 weken op moeder natuur. Ik ben echt benieuwd wat er van binnen gebeurt met me.

Voor de rest..heb gisteren een pijnlijke wortel kanaal behandeling gehad...voelt echt niet lekker. volgende week terug komen voor vulling etc. Als het zo doorgaat met mijn tanden loop ik voor mijn 30e met een vals gebit;)

voel me voor de rest echt heel goed..behalve af en toe de spanning. Ik hoop echt dat deze komende maanden en succesvolle periode zal zijn voor ons allemaal.

May allah bless all of us with a miracle

groetjes, knuffels en heel veel geluk

wensje

3. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey lieve dames!
    Fijn weer wat van jullie te horen!

@Timon: het is geen teken van "zwakte" als je er nu even doorheen zit en het moeilijk hebt! Ik vind mezelf zeker ook een positief persoon, maar we komen met zulke moeilijke dingen in aanraking, dan kan je niet alleen maar positief blijven. Geef het verdriet en de frustratie de ruimte; alleen dan kan je ook weer verder. Het heeft ook even tijd nodig; je zult merken dat je de knop daarna wel weer vindt.
    Ik merk dat ik ook wat rustiger word. Ben druk op mijn werk en moet een hoop regelen voor ons nieuwe huis; dan staat het hele gebeuren iets meer op de achtergrond. Maar het blijft irritant hoe lang t allemaal duurt.

@Wensje: wat laten ze je ontzettend lang wachten zeg! 3 weken..... Ik snap dat ze moeder natuur eerst de ruimte willen geven, maar dit is wel heel lang.... Ik hoop voor je dat je snel dit hoofdstuk kunt afsluiten en verder kan gaan. Veel sterkte daarmee!

Mijs; hoest met jou?

Xxx Hypo

PS: inderdaad lekker niet zo'n druk topic; fijn dat jullie de ruimte voelen om dingen te delen!

4. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    He Hypo,
    ff bij jou gluren.
    Hoest met je? Al ongi geworden?

5. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hee lieve meiden,

Ik vind het ook een fijn topic, hier. Hypo is een goede gastvrouw, het is een lekker plekje :D
    Was even afwezig hier, maar nu weer present op vrije dagje!
    Hier een drukke, vermoeiende, emotionele week achter de rug. ICSI in rustig vaarwater (tampons weer in de kast, volgende week weer voor eerste fm), om me heen prille zwangerschappen, goedbedoelde maar nare opmerking (open zenuwtje AUW!). Weinig slaap door paar nachten herrie voor de deur (wegwerkzaamheden 's nachts!). Best veel gedoetjes.

Maar zowaar ook wat meer rust en steeds meer verheugen op kindjes van vriendinnen! Er komt er bijna eentje en een ander had een goede 20 weken echo! Op die laatste ga ik passen! Heel veel zin in!
    Denk dat ik ook door die ellendige 'wat nou als het niet lukt'-dalen moet om nu weer wat rustiger te kunnen zijn.
    Toen ik gisteren heel enthousiast in de auto naast mijn man zat, gelukkig te zijn vanwege onze vrienden en hun kind op komst, verbaasde ik mezelf hoe blij ik was.
    Hij zei: ja, maar jij bent iemand die heel intens leeft en voelt. Als je je naar voelt, is het dal diep (zie eerdere deprisschrijfsels) en voel je je goed, ben je intens gelukkig en heel enthousiast! Dat maakt je heel puur en echt.
    Wat een lieve schat, toch? Ik was het even vergeten, maar het is waar, zo ben ik. Niet optimistisch/ positief of pessimistisch/negatief, maar allebei en om en om.

Hypo, wat fijn om te lezen dat je wat rustiger bent. Druk met andere dingen is soms heel fijn.
    Ik zie er soms een beetje tegenop om straks zo lang zomervakantie te hebben.. En tegelijk er heel veel zin in!

Timon, laat het allemaal maar over je heen komen. De tijd gaat vanzelf voorbij, gaat het rot dan gaat het rot, krabbel je weer op dan krabbel je weer op. Het is goed.
    Liefs!

Wensje, ik hoop dat je deze zwangerschap en miskraam spoedig af kunt sluiten. Het is duidelijk een missed abortion. Vervelend, want de tijd staat stil, je kunt niet terug naar de zwangerschap, je kunt niet vooruitkijken naar de toekomst. Wat prettig dat je je best goed voelt, ondanks je situatie. Ook liefs voor jou!

6. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Mooi geschreven Mijs! Ik herken t ook wel van mezelf hoor; als ik me goed voel kan ik ook echt wel van dingen genieten, zelfs van de zwangerschappen/kindjes van anderen.

@Maartje: nog steeds geen ongi te bekennen, maar zelfs ook geen tempstijging...... Ik geef mijn lijf nog tot na het weekend en anders ga ik bellen. Zit nu al op 6 weken na mk! Voor jou ook weer een spannende periode? Zijn je sk-waardes weer op orde? Bij mij issie nu te snel..... Dus terug in medicatie en kijken of t nu goed gaat. Succes met alles meis!

Xxx "gastvrouw" Hypo ;)

7. wensje2010

wensje2010 Actief lid

Jan 11, 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

effe updaten.. en ja hoor afgelopen zaterdag is miskraam begonnen met hevige buikpijn en bloeding. Maar ik denk dat het nog moet loskomen want de bloeding is niet echt veel nog en ik heb echt nog buikpijn de hele dag door...gespannen gevoel net als bij een menstruatie. Ik moet donderdag naar de fa voor een gesprek en echo...ben benieuwd. Ik hoop niet dat het erger wordt. Ik kan nu tenminste het hoofdstuk sluiten en denken aan een mooiere toekomst.

Hoe gaat het met jullie? ik ben niet meer zo vaak op het forum..maar probeer jullie wel in de gaten te houden en op de hoogte te houden.

heel veel succes en sterkte

wensje

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Sabrien doet ongidansje voor Hypo (heeft al eens eerder geholpen weet je nog), Sabrien danst nog even door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

9. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hihi Sabrien; je miss helpt t wel! Hoe gaat t met jou?

Wensje: ik hoop voor je dat dit nu het teken is dat het vanzelf komt en dat je geen curretage nodig hebt. De buikpijn ken ik idd wel; ik had er ook echt last van mijn rug bij. Succes met de afspraak bij de fa deze week!

Heb t idee dat ik nu wel mn ei voorbij ben.....temp is nu 0,2 graad hoger (niet echt overtuigend, maar ik ga er maar vanuit dat de ongi nu niet lang meer op zich laat wachten). Op zich is het ook niet zo heel erg, dan kunnen we aan het begin van de vakantie nog even weg.... we wachten t maar weer af.

Xxx Hypo

10. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, hoe is het nu met wel/niet ongi?

Wensje, ik herken je buikpijn en bloeding. Heeft het al verder doorgezet? Hopelijk ben je er snel vanaf. Misschien kan de fa donderdag kijken hoe het er binnen uitziet.

Hier gaat het best goed. Druk met het werk. Nog 1 dagje en dan lekker 4 dagen vrij. De tornado in mij is tot rust gekomen. Ik merk nu weer dingen die ik een tijdje 'kwijt' was. Vast door de hormonen gekomen.

11. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hee Hypo,

Temp nog weer een beetje hoger geworden? Ik hoop het voor je.

Ik vandaag weer 1e follikelmeting, hij bleek al bijna op knappen te staan. Morgen weer kijken en dan zaterdag punctie. Ben bang dat ie al eerder knapt: heb vruchtbaar slijm, follikelzeurpijn in de onderbuik...
    Hopelijk doet de Cetrotide zijn werk en remt ie mijn eisprong...

12. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Oei Mijs, dat was vlot zeg! Jouw cyclus is iig weer goed op gang gekomen....hopelijk ben je op tijd inderdaad! Waarom laten ze je dan niet eerder komen?
    Gaat wel weer vlot zeg.....of lijkt dat maar zo?

Hier temp idd beetje omhoog gegaan, maar ik snap er nog weinig van. We wachten t maar gewoon af!

Timon: fijn dat er weer wat rust bij je terug is.

Xxx Hypo

13. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Mijs, succes!!!

Wij hebben deze ronde flink geklust. Misschien geeft het resultaat.;)

Ik ben op mijn vrije dag aan het bijkomen van een bedrijfsongelukje. Gisteren een bol van een waterornament op mijn hoofd gehad. Dit is echt een ander soort rust, want mijn tempo ligt wat lager dan normaal. Mijn hoofd lijkt wat zwaarder, geen hoofdpijn, en soms wat verdoofd. Wel heb ik zeer gevoelige plekken op mijn hoofd en boven mijn oog. Niet prettig als ik mijn wenkbrauw optrek of frons. :(
    Handig met 2 bruiloften in het vooruitzicht. :$

14. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Oe gets Timon; straks heb je een hersenschudding! Wat vervelend; altijd zo pijnlijk en een behoorlijke impact als je iets op je hoofd krijgt!
    Bruiloften; leuk! Maar ja....zal wel fijn zijn als je er echt van kan genieten. Hopelijk knapt t snel op!

Hier lijken de voortekenen van ongi zichtbaar; hehe....
    Ik hoop dat t nu doorzet!

Xxx Hypo

15. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Ze laten me niet eerder komen, omdat ik normaal op dag 11 van de cyclus nog niet zo veel follikelactie heb. Of een follikel van tussen de 11-13 mm. Maar nu was ie meteen al 16-18 mm. Snelle cyclus. Konden zij ook niet weten.
    Ja, gaat wel vlot, straks op dag 14 van de cyclus punctie (eerder op dag 15, 16 of 17). Gaat ook sneller hè: ICSI in eigen cyclus ipv gestimuleerde pogingen.
    Net de Pregnyl gezet, zaterdag punctie. Als hij nog intact is... Het was vandaag 20-22 mm, hoop dat ie niet uit zichzelf springt!

Timon, beterschap joh, pas je wel goed op jezelf?! Niet te veel willen na zo'n knal voor je harses, hoor!
    Hmmm, heb zelf zaterdag na de punctie ook een feest op de planning. Nou, moeten maar even zien.

Hypo, hoop dat de menstruatie mooi doorzet!
    Hoeveel weekjes moet jij nog tot de vakantie? Ik nog 3. Kijk er naar uit!

Liefs!

16. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey meis!
    Ja, dat is natuurlijk ook zo....je moet de pregnyl zetten dus eerder had helemaal niet gekund he! Ik duim voor je dat t goed gaat...wel extra spannend zo! Wel heel snel idd zo op dag 14 al de punctie.
    Vorige keer duurde t bij mij zo vreselijk lang allemaal (heb echt eerst 3 weken de deca moeten spuiten voordat ik uberhaupt kon gaan stimuleren). Maar goed, alles heeft zo zijn voor/nadelen. In eigen cyclus moet je ook erg veel teleurstellingen doorstaan!

Ik moet hierna nog 2 weken; eeek!!! Veel te snel joh! Moet nog zoveel doen!
    Thuis ook druk;We hebben morgen de hele dag feest van mijn ouders; die zijn morgen 40 jaar getrouwd! We gaan vanavond versieren daar en zijn al de hele week druk met leuke dingen regelen. Wel leuk hoor, maar wel druk.
    Verder hebben we dus dat nieuwbouwhuis gekocht en laatst gehoord dat de bouw definitief door gaat! We hadden dit huis al eens eerder gekocht, maar toen werd te allemaal afgeblazen vanwege te weinig verkochte woningen. Nu was t ook spannend; maar t gaat door!!! Na alle hypotheekzaken moeten we nu dus ons eigen huis gaan verkopen. Daarna alle nieuwhuiszaken gaan regelen; nieuwe keuken, nieuwe badkamer....
    Dus.....lekker druk!
    Dat doet me goed; ik ben niet zoveel meer met de mk enzo bezig. Ik kijk natuurlijk wel weer uit naar het opnieuw kunnen proberen, maar ik heb lekker veel afleiding dus t gaat eigenlijk prima!

Ik ga nu maar s verder. Ik heb een vrije dag, maar moet nog superveel doen. Even bloemen gaan regelen voor in de groenboog van mijn ouders, moet nog naar de pedicure, boeken halen voor mijn werk, boodschappen doen, enz.enz......

Ik duim voor je Mijs dat het nu een superei is!
    XXX Hypo

17. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Mijs, veel succes!!!!

Hier lekker rustig aan. Ik merk dat een snelle beweging mijn oriëntatie wat aantast. Paracetamol zit in mijn tas voor vanavond. Straks bruidje kijken.:D

Oja, we kunnen eerder bij de fa terecht!!!! Ipv 5 juli is het 30 juni geworden.:D Gewoon bellen en dan kom je nog eens iets te weten. Dit is waarschijnlijk rond mijn NOD en zou weleens heel goed uit kunnen komen met de cryo in juli. Ik hoop het zo!!!

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Wat mooi dat jullie eerder naar de FA kunnen, Timon! Verbazen toch weer dat wanneer je er zelf achter aan zit steeds er meer gebeurt, je meer voor elkaar krijgt dan wanneer he braaf afwacht. Brutalen hebben de halve wereld! Goed gedaan!
    Hoe is het met je hoofdje, nu?

Hypo, wat een drukte nu voor de zomervakantie, hier ook nog stapels werk weg te werken in te weinig tijd.
    Maar dat huis is super dat het doorgaat! Gefeliciteerd! Zoooo'n leuk project om samen te doen! Wanneer starten ze met de bouw?
    Ook gefeliciteerd met je ouders, vandaag dus feest! Met vast ergens samen voetbal kijken, haha. Best gezellig met allemaal vrienden en familie. Of is het feest na de wedstrijd?

Hier vandaag punctie. Het was weer erg spannend!
    Had al dagen zeurpijn van follikel en die zat er ook braaf nog. De punctie was de pijnlijste tot nu toe: ze bleef lang rondroeren met die naald. Bij degene voor me was zeker geen eitje gevonden..
    We moesten even wachten op de uitslag van het zaad. Na de eerste bewerking geen levende zaadjes gevonden.. Bah, wat spannend. Wij weer koffie drinken en toen na een speciale bewerking een aantal goede zaadjes. Opgelucht weer huiswaarts!

19. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey Mijs!
    Oei wat spannend weer voor jullie vandaag. Nu dus toch zaad gevonden; fijn! En het ei was wel goed? Of had je dat nog niet gehoord? Ik duim voor je meid; miss is zo'n betrekkelijk laat ei wel juist extra goed! Dat geroer met t aanprikken; ai, ik kan me er iets bij voorstellen. Ik vind t altijd maar een pijnlijk gebeuren. Denk goed aan jezelf he!

Wij hadden een superfeest! Eerst bij mijn ouders voetbal gekeken (laatste stukje in de auto geluisterd) en toen naar t feest. Heerlijk warm en koud buffet, gedanst en leuke stukjes gedaan; was helemaal top!

Timon: doe rustig an met je hoofie he!

Fijne zondag meiden, Mijs doe t ook rustig an he!

Xxx Hypo

20. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Mijs, hoe is het nu met jullie na die pijnlijke punctie? Super dat ze toch wat zaad hebben gevonden.
    Heb je morgen de tp? Spannend....

Hypo, klinkt als een geslaagde zaterdag. Leuk feestje gehad lees ik.
    Geweldig dat de bouw van jullie woning gaat starten. Even je blik op andere dingen kan ruimte geven.

Hier uitgefeest! De bruiloft vrijdag was erg gezellig, met harde muziek door de band. Mijn molletjes hebben goed hun werk gedaan. Ik werd wel ineens flink aangestoten op de dansvloer en was heel even de weg kwijt. Niet met mijn hoofd, maar mijn lichaam deed even niet meer mee. Mijn moeder moest me wegleiden. Erg maf gevoel. Een uurtje later zijn we naar huis gegaan. Ik was ineens bekaf.
    Zaterdag een rustig (trouw)feestje gehad. Lekker binnen gezeten en leuke mensen ontmoet. Die dag geen molletje ingenomen, want de zwaarte is uit mijn hoofd!:D Alleen onderhuidse blauwe plekken boven mijn oog die nog gevoelig zijn. Ik hou mezelf wel in de gaten.;)

Straks werken. Eens zien wat er in 4 dagen is gebeurd.

Share This Page