Tjee Timon, wat een gedoe op feestjes met een blauw hoofd en een zwalkend lijf! Meisje toch! Als ik in je buurt was had ik je dit weekend huisarrest gegeven. Verplicht 3 voetbalwedstrijden per dag laten bekijken met slaapjes en bakjes fruit tussendoor! Hier gelukkig goed nieuws vanmorgen: we hebben een embryo! Statistisch gezien klopt er geen bal van. Normaal is 2 of 3 keer een embryo bij 6 keer eigen cyclus. Wij zitten al op 4 van de 5 keer eigen cyclus! Nou ja, je hoort mij niet klagen, hihi Nu nog een fatsoenlijk embryo dat blijft zitten!!
JOEHOEEE, 1 emmy voor Mijs!!!! Hoeveel heeft 'ie gedeeld? Heb je vandaag of morgen de tp? Mijn duimen gaan voor je draaien. Ik heb elke middag nog wel even geslapen. Alleen gisteren niet en dan moet ik mijn ogen toch even sluiten op weg naar huis. Dat rustmoment blijk ik nog nodig te hebben. Ben benieuwd hoe dat vandaag gaat met mijn werk. Voetbalwedstrijden zijn niets voor mij.
Mijs wat een goede scores inderdaad als ik dat zo lees. En ja; wat je zegt; nu moet er nog 1 blijven zitten. Mag ik vragen in welk ZH jij ICSI in eigen cyclus doet. Het is toch zo dat 6 ICSI's in eigen cyclus tellen voor 1 reguliere ICSI poging (qua verzekering dan)? En waarom hebben jullie hiervoor gekozen? Bij ons is er namelijk wederom een volledige ICSI poging in het water gevallen. 450 eenheden Menopur per dag gespoten. 4 follikels aangeprikt met de punctie. Hier zater 2 eicellen in. 1 van deze 2 is bevrucht, maar uiteindelijk niet goed doorgedeeld. Oftewel; geen TP. Onze vorige poging was verloren omdat er helemaal geen bruikbare eicellen gevonden waren. Nu; na 5 ICSI pogingen hebben we pas 2 keer 1 TP gehad. Schiet niet op dus. Vandaar dat ik aan ICSI in eigen cyclus begin te denken. Tell me more please....
Hee Ieoor, wat ongelooflijk naar dat jullie 4e ICSI ook op niks is uitgedraaid! Bah, ik baal voor je! Ik snap dat je nu aan eigen cyclus denkt, maar ik ben bang dat dat dat jullie niet verder kan helpen... Bij ICSI in eigen cyclus wordt gebruik gemaakt van de natuurlijke eisprong van de vrouw elke maand. Het kan dus alleen als er bij de vrouw geen hormonale problemen zijn. Aangezien er bij jou 'weinig eitjes' staat, neem ik aan dat je cyclus afwijkend verloopt. Je hebt denk ik hormoonstimulatie nodig om tot eirijping te komen. In het UMCG waar ik onder behandeling ben, wordt de eigen cyclus behandeling standaard aangeboden aan stellen bij wie de vrouwelijke cyclus normaal verloopt. Dit om OHSS te voorkomen en zwangerschap van meerlingen. Na 6 keer in eigen cyclus (staat voor de verzekering en voor de kans op zwsch idd gelijk aan 1 gestimuleerde poging) wordt overgegaan op de gestimuleerde IVF of ICSI. Heb ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd? Vraag maar gerust verder, hoor.
Daar sluit ik me bij aan....... Ieoortje....wat heb je toch al veel doorstaan; dikke knuffel meis! Wat een teleurstelling moet t weer voor je zijn. Hebben ze enig idee waarom t zo moeizaam gaat? Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt hoor; t moet toch een keer goed kunnen komen! Mijs: wat fijn dat je (weer!) een emmy hebt! Helemaal super meid; maar ja....nu moet ie eens GOED blijven plakken he (en dat is een bevel emmy!). Moet ik m nog even streng toespreken voordat ie wordt teruggeplaatst? Of doe je dat zelf? Wanneer is de tp?? Hier word ik een beetje kierewiet van alle drukte. Druk op t werk en druk in prive; van alles en nog wat qua verplichtingen. En wat een hoop geregel voor de aankoop van t huis...pfffff Maar goed, nog ff bikkelen en dan is het vakantie! Ondertussen hou ik de site vakantieveilingen in de gaten. Kennen jullie dat? Ik ga ff bieden op een kamer in Rotterdam; we willen binnenkort daar naar toe om naar de start van de Tour te kijken. Hopelijk gaat t lukken; ik heb t nog nooit gedaan.... Inmiddels eerste voortekenen van ongi (ik zal jullie de details besparen). Maar ja, die voortekenen waren er vrijdag ook al en t schiet nog niet echt op; wat een gedoe! Ik moet toch maar even iets meer ZEN gaan worden (om in t Klingeliaans te spreken.....)! Trusten meisjes! Xxx Hyperhypo
Ik doe dat natuurlijk zelf, maar tot nu toe luisterden de embryootjes nog niet zo goed, dus ik kan wel wat hulp gebruiken! Ik heb hem/haar vanmiddag al opgehaald, doen ze hier op dag 2 gelijk nadat ze je bellen. Fotootje in m'n albumpie van onze kleine spruit. Ik stuur even wat energie en zennigheid naar Hyperdepipo! Succes met alles, meis!
Mijs, gefeli met je tp! Heb je genoeg lijm gevraagd? Hypo, erg lastig als je helemaal overloopt door drukte. Dat probeer ik al een tijdje te voorkomen. Werkt best aardig.
"Lief, lief, lief emmy'tje van Mijs....... WIL JE WEL EENS BLIJVEN ZITTEN DIT KEER!!!!" xxx Hypo *kijkt er heel streng bij!*
Zo, dat klusje moest eerst..... gefeliciteerd Mijs! Timon; hoest met je hoofie? En..............ik heb me weer aangemeld!!!!!!!!!! En we mogen beginnen (ik werd meteen vanaaf gebeld). Alleen weer gedoe met die afspraken, want ze sprak in op mijn voice-mail van mijn mobiel, terwijl ik gewoon thuis was. En ik heb al een afspraak bij de arts (die wilde nog een uitgangsecho maken) en nu heeft ze me een uur eerder bij de verpleegkundige gepland. Niet handig dus! Kan ik er weer achteraan bellen. In plaats dat ze me gewoon thuis belt op mijn gewone nummer.... Nou ja... We hebben trouwens een hotelkamer geboekt op vakantieveilingen.nl voor 40 euro! Dat is nog eens goedkoop he! Is echt een aanrader. We gaan naar de start van de Tour de France kijken in Rotterdam en dan blijven we een nachtje slapen; gezellig om de vakantie mee te beginnen! En dat voor 40 euro! Ik ga weer ff verder! Dikke knuffel meiden!
Hypo, super dat je weer bent aangemeld. Heb je inmiddels die suffe doos (oeps..) gesproken? Da's niet verkeerd om voor 40,- een hotelovernachting te hebben. Zeker een goed begin van je vakantie! Mijn hoofd is best in orde. Soms merk ik nog druk, voornamelijk bij drukte of veel tillen op het werk. Dus doe ik dat zo min mogelijk. Vandaag vroeg een hogere manager hoe het met mij was. Bleek hij het over onze poging te hebben! Zomaar uit zichzelf! Ik zei dus een vmk te hebben gehad. Minder prettig nieuws, ja. Toen vroeg hij of we weer ervoor gingen. Natuurlijk! Op de andere wijze is amper mogelijk.
Even snel, ben moe en heb 't druk. Hypo, fijn dat je je weer hebt aangemeld! Op naar een superICSI!! Klinkt lekker: weekendje samen weg voor weinig euro's goed gedaan en een goede tip! Liefs van mij!
Whoehoeeee HYPERHYPOOOO is ongi!! Heel veel succes meid!! groetjes, ex-Hyper-Maartje, nu Hypo-Maartje
Hier even opnieuw een oververmoeide Mijs (aftellend naar de vakantie) die Hypo komt bedanken voor de lieve woorden van Hypo over/ aan Mijs' embryo. Nogmaals super dat de babykansen er weer aankomen voor jou en je man, heeft lang genoeg geduurd! Timon, wat aardig dat die manager er over begon. Het verrast mij soms wie belangstelling toont, komt soms uit onverwachte hoek. Fijn dat het beter gaat met Timons stoothoofd.
Misschien heb ik wel een helmpie met haar... Mijs, hoe lang nog naar de vakantie? Ik heb morgen lekker vrij. Genieten van het mooie weer.
Nog twee weekjes, Timon. Vannacht weer erg goed geslapen, heb mooi 8 uur kunnen pakken. Vandaag was qua energie daardoor wel weer ok. Heb je lekker genoten van je vrije dag?
Nou, goed slapen, daar teken ik voor! T is niks bij mij de laatste tijd (ook te veel aan mijn hoofd). Nu ook al vroeg wakker, terwijl ik vrij ben dus lekker zou kunnen uitslapen. Maar goed, t komt wel weer! We gaan dit weekend lekker weg naar een huisje in Drenthe. Is nog vanwege t 40 jarig huwelijk van mijn ouders. T wordt hartstikke mooi weer, dus dat is super fijn! We nemen de racefietsen mee; heerlijk! Hoe voel jij je verder Mijs? (behalve vermoeid) Voordeel van druk zijn is wel dat je minder bezig bent met "zal t lukken", of werkt dat niet zo bij jou? Timon; hoest met je hoofd? Ik ga maar s een beschuitje smeren voor mezelf, want die maag van mij laat van zich horen. Doeidoei meiden!! Xxx Hypo PS: Zo druk geweest op mijn werk dat ik niet eens tijd had om t zh terug te bellen over die afspraken; straks maar gauw doen!