Wat spannend weer Hypo, nieuwe afspraken maken voor THE Secret Mission!!! Met mij is alles goed, op het moment even nergens mee bezig. Dat komt wel weer,we zitten even in een geestelijke, lichamelijke en financiele pauze zeg maar. Hebben ook veel afleiding op het moment, we zijn lekker aan het klussen in huis en het is heeeeeeeeerlijk weer!! Dus dat scheelt! Ben benieuwd wanneer je weer gaat starten en ga je dan op de voet volgen!!! Kus Sabrien
Hee Hypo, Wat lekker een weekendje weg met dit zalige zomerweer. Veel plezier! Hier ook lekker vrij vandaag, geniet lekker van het heerlijke weertje. Ik baal wel als de #*!¥£!! dat ik de laatste nare maanden zo ben aangekomen. Als ik nog dingen uit mijn kast pas, dan laat het met die korte mouwtjes en zo alle lelijke vetkwaben zien. Mijn tieten ploffen uit alle bh's, jurkjes, shirtjes (als het nou door een zwangerschap kwam vond ik het vast niet zo erg, nu is het alleen maar onnodige lelijke ballast!). Alles zit strak of past niet. Gatverdegatver!! Wat baal ik dat ik dit weer heb laten gebeuren voor het mooie weer! Kan er echt om janken. Verder al bolletjeproppend wachten op de testdatum. Sabrien, even rust voor jullie, dus. Is het een rustiger tijd voor je daardoor? Klus ze met 't huis! Liefs!
Hoe is het met jou, Mijs? Heb je nog steeds zoveel last van ploftieten en van alles? Of gaat het nu beter met je? Hypo, lekker weekend gehad? Het weer was wel warm, he? Morgenmiddag naar de fa. Erg benieuwd wat ons verteld zal worden.
Hey meiden! Hier alles goed hoor, alleen knetterrrrrrrrrrrdruk op mijn werk (maar nog ff doorbikkelen dus, want vrijdag is het vakantie!). Verder nog naar de fa geweest voor het starten. Wat een gedoe zeg. Weer allemaal dingen die niet goed zijn gecommuniceerd enzo; bah! En het stramien van het protocol waar je in mee moet en ze NIET van afwijken; bah! We hadden er eigenlijk meteen weer de balen van en dan moet t nog beginnen! Maar goed; hopelijk gaat het ons nu echt wat brengen. Mijs: het wordt spannend bij jou he....hoe gaat t? En niet zo druk maken over je lijf hoor; dat komt wel weer (over heel veel maanden pas als je moet ontzwangeren...). Wel herkenbaar overigens, die meds ook; bah! Weekend was superleuk; lekker gefietst op mijn nieuwe racefiets enzo; helemaal super! Ik ga weer snel verder (ben een beetje hyper!). Xxx Hypo
Hypo die beetje hyper is.... Meid, nog even tanden op elkaar en dan vakantie!!!! Je heb weer kennis gemaakt met de mmm- wachten wachten. Belevenis van vandaag: De afspraak vond pas 40 minuten later plaats. De fa vonden we erg zakelijk en ze leek mijn vmk niet te snappen. In mijn dossier stond namelijk dat ik op 7 juni ongi was geworden. Nou, dat hebben we even anders neer laten zetten. Ze vond dat ik veel te vroeg had getest, want de pregnyl zat toen vast nog in mijn lijf. Ja, daaaggg! Zo'n 2 weken na gebruik. Mocht ik vanaf 2 juli ongi worden dan mag ik deze maand starten en anders is het een maand wachten. Word ik morgen ongi dan zitten ze agendatechnisch vol en heb ik dus pech. Ik heb mezelf al toegesproken dat het vanaf 2 juli pas mag losbarsten. De cryo tp zal in de natuurlijke cyclus plaats gaan vinden. Dus zal ik 1 of 2 keer een fm krijgen, een bloedtest en zal een andere dosering pregnyl moeten spuiten om 5 dagen later de tp te krijgen, mits onze eskimo goed uit de kou komt.
Gets Timon; wat kunnen ze in het zh soms toch idioot en niet-meelevend doen! Maar goed, je kan weer gaan starten. Ik hoop heel erg voor je dat de ongi niet te vroeg komt. (en anders een kurk bij de hand houden? ) Laat t nou gewoon maar s even gaan zoals je hoopt!!!! In natuurlijke cyclus lijkt me wel erg fijn; ik vond die hormonen van de cryocyclus echt vreselijk! Alleen vanmiddag nog werken en dan is eindelijk het einde in zicht! Ik heb bijna alles afgerond zoals ik dat wilde. Volgende week alleen nog even opruimen en laatste dingetjes, maar de urgente dingen zijn af! Zit nu ff thuis te eten; ik woon dicht bij mijn werk en had mijn brood nog thuis liggen. Ff ontspannen na alle hectiek van deze week... Mijs; ik duimmmmmmmmmmmmmm!!!! Nog een paar dagen volhouden meid! Xxx Hypo
Hee meiden, Timon, hmm, gaat weer lekker met de meelevende FA-artsen...not. Nou ja. En, vandaag nog geen menstruatie te bespeuren? Hoop het voor je kun je lekker julicryo-en. Jij vond de hormonen voor de cryo niet fijn, Hypo? Welke hormonen kreeg je dan en waar had je last van? Hypo, nog deze week dus en volgende week nog wat afronden. Klinkt goed! Ik moet nog een weekje langer. Balen, want mijn testdag valt midden in mijn laatste werkweek.... Zit er aan te denken om morgen te werken en volgende week op mijn testdag thuis te zijn. Gaat het mis, dan wordt het namelijk 1 grote huildag en is ie positief, tja, dan is het vast niet vervelend om vrij te zijn! :-D Dit weekend had ik een dippie dat ik me een uur rijden van mijn bollen bevond toen mijn bollenalarm ging Heb ze opgehaald en toen weer terug gereden en gebqqd. Baalde zo erg dat ik ze vergeten was. Ben inmiddels wat gewend aan ziekenhuisbezoekjes en het bollengedoe, maar nu weer een halve zondag heen en weer voor bollen... Wat moet je er allemaal voor opgeven en doen en geen garanties. Was even weer van slag ervan. Het is wel super dat ik niet drup en af kan wachten tot de testdatum zonder steeds mijn bollendrupmaandverbandje of mijn wcpapiertje te bekijken. Liefs!
Dankjewel, wat Elief! Hypo, weekendje Rotjeknor voor jou, ofnie? Leuk, zeg, hoop dat je het naar je zin hebt!
Meiden, ik ben vandaag pas ongi geworden. Helemaal top!!! Maandag gaan bellen om de 1e fm vast te leggen. Ja, ik kan deze ronde met onze cryo tp beginnen!!! Mijs, wat een gedoe, he? Hoe lang moet je nu nog met je bollen?
Goedzo, lijf van Timon! Mooi jullie cryo ophalen deze maand! Zal heeeel hard duimen dat ie netjes ontdooit! Ik moet morgen en maandag nog bollen, dan dinsdag testen. Ik voel helemaal niks zwangerigs, maar ja, hoe voelt zoiets..? De vorige keer vlak voor testdatum zere grote borsten, misselijk. Maar ja, dat was niks en kwam dus door bollen. Nu al 2 weken grote tieten, dus het zegt niks. Nog 3 nachtjes, dan weet ik hoe ik de vakantie in ga.
Nou, eerlijk gezegd interesseert dat me niet. Ik vind het heel irrtitant dat geen bh meer lekker zit, alles snijdt. En ik had al geen kleine borsten, dus zit niet te wachten op nog grotere... Maar goed, heel misschien is het onderdeel van wat leuks op komst en dan zul je me niet meer horen klagen
Even mijn hart uitstorten: Ik werd vanmorgen van een heel akelige kinderloosheidsdroom wakker en moest verschrikkelijk huilen. Ik hou zo ontzettend veel van kinderen. Waarom moet ik dit nu zo meemaken? Ik vind het zo moeilijk, ik vind het zo oneerlijk. Ik ben zo ontzettend ongelukkig niet wetende of ik ooit iemands moeder word. Zoals andere mensen 'zomaar' het grote geluk lijken te krijgen. Mensen minder verlangend, mensen minder wanhopig dan ik. Mensen in de suup die niks anders lijken te doen dan hun kind afsnauwen en wilden dat ze ze niet hadden gekregen.En ik zit met lege handen. Waarom?! Hoe lang nog? Hoe hou ik dit vol? Ik heb op dit moment niet het gevoel zwanger te zijn. Ik hoop dat mijn gevoel verkeerd is...
Oh lieve Mijs, wat een rotgevoel is dat toch, zo verdrietig wakker worden en dan heb je daar de hele dag nog t gevoel dat blijft hangen. Geef je er maar even aan toe hoor, je moet dat soort gevoelens ook de ruimte geven. T is nou eenmaal zo ontzettend spannend, zeker die laatste dagen. Ik duim heel hard voor je! Timon; heel fijn dat je deze cyclus kan beginnen; weer zicht op een kans! Wij waren dit weekend idd in Rotjeknor. Jammer van t druilerige weer gisteren, maar verder was het heel leuk. (altijd fijn...wielrenners!) Vanavond stappen we na het eten zelf maar s op de fiets! Dikke knuf! Hypo PS: Wat knellende bh's betreft; heb ik momenteel ook erg last van; vanwege de warmte waarschijnlijk!
Had gisteravond een heel verhaal getypt, en ineens alles weg. Toen te moe en chag om overnieuw te doen. Aaaaaargh.. want was een lief stukje aan Hypo, sorry voor het niet goed plaatsen van het lieve stukje! Iets van: 'Wat jammer idd die regen, maar gelukkig wel een leuk spektakel meegemaakt!' Hier gisteren de hele ochtend gehuild, lange mail aan 2 vriendinnen gestuurd met uitleg over de droom en hoe hopeloos verloren en ongelukkig ik me dag in dag uit voel (oké, sommige dagen erger dan andere) niet wetende of het goed komt. Niet snappende waar ik dit aan heb verdiend. En waarom anderen het blijkbaar wel hebben verdiend om een kindje te krijgen en er van te mogen houden. Ik hou ook zoveel van mijn kindjes, maar het is zo lastig van ze te genieten als ze er niet zijn!! Gelukkig hadden we daarna een heel gezellige middag en avond met vrienden. Morgen ben ik vrij: testdatum. Maar vandaag al heel hard tranen weg moeten duwen op het werk vanwege bruinverlies aan de wcpapiertjes.