Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    owh jee meid, een bloedbad ;)!!!
    Spannend weer :D

2. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hihi; ja, zo kan je het ook noemen.....(klinkt tenminste lekker spannend!) Ach....tis voor een goed doel!

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Vakantie alweer voorbij; gets :(

Merk dat met dat hele MMM-gedoe het elke keer weer een beetje moeilijker is om na een vakantie of weekend met een positief gevoel aan t werk te gaan. Waarom zet een niet vervulde kinderwens je leven zo op z'n kop? Ik ga gewoon twijfelen aan zoveel dingen. Afgelopen week lekker kunnen ontspannen en dan gaat t allemaal wel prima. Maar ja, morgen weer aan t werk en ik heb zo'n GEEN ZIN. Als je leven zo stil staat op 1 gebied wil je in de rest wel wat beweging, dus wordt het werk dat je al jaren doet ineens ook veel te saai en niet leuk! Dit lijkt zo'n logische verklaring voor dat negatieve gevoel, maar of dat t ook is? T kunnen ook alleen maar de hormonen zijn die dit veroorzaken....toch??? :(:(
    Mentaal was ik er na een behoorlijke dip wel weer redelijk bovenop, maar nu komen de "zondagavondblues" weer aardig de kop op zetten. Of heeft iedereen daar stiekem last van?

Nog steeds niet erover uit wat de beste prikplek is. Gisteren ruim boven de navel geprikt; ging perfect. Vandaag zelfde hoogte maar andere kant....deed behoorlijk zeer. Manlief kon van verre zelfs zien hoe bot die naald is; moest m er aardig hard doorheen jassen.
    Het spuiten valt behoorlijk tegen deze ronde. De spuiten lijken wel steeds meer te gaan branden en bijna 24 uur later voel ik de spuitplek nog een beetje jeuken. Hoop toch niet dat ik een allergie voor deca aan het ontwikkelen ben......
    Nog geen ongi, wel beetje voortekenen, dus hoop dat t doorzet. (over bloedbad gesproken Elif, laat maar komen!!!!!!)

Dus......ongi......deze kant op graag en snel een beetje!!!! (moet voor woensdag het ergste gehad hebben, dus t wordt krap) Heb op zich wel een goed gevoel erover. (of gewoon een hele sterke hoop dat t ons eens meezit deze ronde, want een extra week deca prikken.....word ik toch niet echt blij van)

Ga er maar lekker op tijd in....supermoe!

Trusten allemaal!

XXX hypo

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hey hypo,

even een posipowerknuffel voor jou!!!!

wat je zegt herken ik goed. dat het alles gaat overheersen en dat je daarvoor minder zin in de rest van je leven hebt.
    KLOTE gewoon!

dat spuiten, doe jij dat boven je navel? is onder niet handiger anders?

hoop dat je werk toch wel weer leuk is, take care meisje!
    smak!!

5. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Herken het ook! Had echt het gevoel dat ik stilstond (op alle vlakken) en de rest van de wereld in sneltreinvaart voorbij ging. Alsof niets in mijn leven liep zoals het hoorde of moest...bah akelig gevoel.

Wbt het spuiten, bij mij was er ook geen pijl op te trekken waar ik die naald moest zetten voor 'goed' resultaat, sosm een bloedbad, soms pijn, soms perfect.

sterkte met werken!

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Arme Hypo. Kom op meis; je kunt het.
    Ik spuit altijd onder / scheef langs mijn navel. En dan het goedje er in 1 x inspuiten, zonder te treuzelen. Dat werkt bij mij het beste.

Vorige week hebben we groen licht gekregen van de acupunctuur man. Ik ben gister ongesteld geworden, dus we zijn weer van start. Gisteren de 1e Deca koste met toch wel veel moeite; mezelf weer prikken moet ik eerlijk toegeven..... Het was al weer even geleden.

Vandaag uitgangsecho gehad; er liggen maximaal 5 eitjes klaar.
    Nu maar hopen dat ze alle 5 mee willen gaan groeien, liefst natuurlijk ook evenredig.
    Vrijdag of maandag weer terug voor de 1e FM.

Ik ga vanavond starten met de Gonal F. 300 eenheden deze keer.
    375 eenheden Fostimon zoals de vorig keren brachten ook niet het gewenste resultaat. Misschien deze keer wel.

7. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Opvallend he, dat t voor zoveel hetzelfde voelt. Ook wel fijn, voelt t ook minder vreemd op een of andere manier. Andere mensen kunnen dit zo moeilijk begrijpen.
    Ik kan ook geen pijl trekken op het spuiten hoor. Tis maar net geluk als ik een goed plekje heb gevonden. Ik ga me er maar niet meer druk over maken!

8. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Meiden; thanxxx voor de lieve woorden weer! En wat een herkenbaarheid!

Klingel: ik spuit in principe onder mijn navel, maar had nu eens rechts iets hoger geprikt en dat was een perfecte plek. Maar dat waarschijnlijk toeval, want links deed t weer net zo zeer (ook boven de navel). Thanxxx voor je posipowerrrrrr!!!!!! En hoe blij moet jij wel niet zijn zeg! Hoe snel kan je leven keren!!!! Wat geweldig gaaf dat je bent gevraagd. En wat een superhotel! Heb al even op de site gespiekt; helemaal tof! (nog eens voor in de toekomst een leuk idee)

Ieoor: Fijn dat je nu echt mag beginnen (en 5 die klaarliggen is nog zo gek nog niet toch?). 1e keer prikken is wel weer een enorme drempel he? Ik had dat ook vorige week. En dat terwijl je denkt...heb t toch vaak genoeg gedaan! Blijkbaar werkt t niet zo; tis toch erg tegennatuurlijk!

Oh trouwens.....hier weer een #@#@#$verhaal... Kreeg vanmiddag ineens enorme buikpijn en niet zo'n klein beetje ook. Ik heb de afgelopen paar jaar dat wel eens vaker gehad (een keer of 2/3). Vlak voor of aan het begin van mijn ongi enorme buikpijn. T lijkt wel of mijn baarmoeder in de kramp schiet ofzo. Toendertijd (we waren nog niet eens bezig met kids krijgen) ben ik al eens onderzocht hiervoor (echo enzo), maar hebben ze de oorzaak niet kunnen vinden. Nu had ik het al een hele poos niet meer gehad, maar vanmiddag was t weer zo ver. Ik heb dan zo erge kramp dat ik niet meer rechtop kan staan en er helemaal misselijk van wordt. Ik ben naar huis gegaan (voor zover dat lukte) en met een hete kruik en een zware zetpil in bed gaan liggen. Gelukkig was het daarna na een uurjte over. Maar goed, het zit me natuurlijk niet lekker dat dit weer gebeurd is, zeker zo voor die ICSI. En wat is het??????
    Ongi laat zich intussen niet zien, maar is blijkbaar wel in aantocht. Helaas niet op tijd dus....dat wordt een extra weekje deca prikken (Bah!).
    Wilde vanavond lekker dansen (sportschool), nu weet ik niet of dit gaat lukken met dat gespring straks. Manlief zei dat ik onder t koken dan het springen maar ff moest testen..hihi!!! Hoop dat t wel kan...tis nu een lekkere uitlaatklep!

Nou ladies, fijne avond! (en o zo lief dat jullie zo lief reageren steeds!)(

xxx hypo

9. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Heeeeeeee Hypo,

Zie nu pas je eigen topic! Ik kom je gezellig bemoedigen, hoor!
    Hier ook flink de zondagavondblues gisteravond gehad.
    En ongelooflijk hoe gepreoccuppeerd ik ben door 'de kinderwens', zie mezelf alleen nog maar als mama zonder kindje. Hierrrrr ben ik, kindje! Kom maar hieeeeerheen!
    En de rest van je leven lijkt onbelangrijk, lijkt stil te staan.
    Heftigst als anderen dan ineens aankondigen spontaan zwanger te zijn geworden. Hun leven heeft niet stil gestaan. Zij hebben leuk baby gemaakt, krijgen een kindje en gaan gelukkig verder. Zomaar...
    En hier staat het leven stil tot we eindelijk ook dat stadium hebt bereikt. Heb je dat ook zo?

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja Mijs, dat voelt zo dubbel idd. Het doet zo pijn, je voelt je eigen verdriet ineens weer zo en de jaloezie komt dan ook nog eens om de hoek kijken. Tegelijkertijd ben ik dan boos op mezelf vanwege die gevoelens, want je gunt t een andere ook. (maar jezelf nog zoveel meer!)
    Wat is het leven soms oneerlijk....
    Dikke knuf, voor jou!
    xxx hypo

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey lieverd,

Vakantie gaat altijd veeeeeel te snel he!!

Wat ontzettend vervelend dat je zo'n erge buikpijn hebt gehad, het is inderdaad altijd erg lastig om daar een oorzaak voor te vinden! Hoop dat het nu allemaal weer wat beter met je gaat.

Het leven is inderdaad zo ontzettend oneerlijk.

Wanneer is je FM?

Ik duim voor je!!!

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meis, Wat rot dat je zo'n buikpijn hebt gehad en dat ze de orzaak er neit van weten. Je gaat je dan toch zorgen maken he? Dikke knuffel!

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Mijs en Hypo; die gevoelens klinken zó bekend.

14. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey lieve meiden,
    Ik blijf t zeggen....wat zijn jullie schatjes! En wat een herkenbaarheid; zo fijn!

Wat die buikpijn is geweest....geen idee. Op zich was het wel bekend voor mij, want ik heb t eerder gehad, maar meestal volgde mijn ongi er dan ook snel op (maar ja, nu dus niet). Morgen heb ik een echo, maar eigenlijk is dat onzin, want ik moet dan eerst ongi geweest zijn (ze checken dan of het bsv mooi dun is). Dus waarschijnlijk moet ik een week langer met de deca spuiten en dan kan ik pas volgende week donderdag met de puregon beginnen......bah, die klote deca!
    Ik ga iig wel vertellen van die buikpijn weer. Misschien weten zij wat t kan veroorzaken. Miss is er op de echo nu iets te zien...ik wacht t wel af!

Ik heb iig al lekker gesport deze week (gisteren toch gaan dansen; heerlijk ff en vandaag gaan rpm'en); vind ik wel heel knap van mezelf. Ik voel me er ook goed bij om lekker in beweging te zijn, dat scheelt (en straks als ik eenmaal aan de puregon ben kan t ook even niet). Morgen ook dansen, nog ff flink trainen, want we hebben zondag een optreden (spannend!!!).

Ieoor: wanneer heb jij de 1e FM? Hoe gaat t spuiten?

Sabrien: voor jou wordt t ook weer spannend! T is bijna 4-3. Wanneer word je gebeld over t ontdooien? Bij mij voorlopig nog geen FM dus, eerst wachten tot ik mag beginnen met de puregon.

Lieve MMMeiden, weltrusten!!

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hypo; hoe is je echo gegaan vandaag?

Sabrien; heel veel succes voor morgen!!!! Ik zal voor je duimen.

Ik heb vrijdag de 1e FM. Al denk ik dat er nog niet veel te zien zal zijn, maar wie weet!
    Het spuiten op zich doet niet zo'n pijn. Dat vind ik wel meevallen. Maar het daadwerkelijk zetten van het spuitje kost me veel overtuigingskracht.

16. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!

Vandaag echo gehad. Nou, het was zoals ik verwachtte....bms nog dik, dus eerst wachten op ongi en volgende week weer terug.
    Ze moest even aardig zoeken voor mijn linker eierstok, die was zich aan het verstoppen. Eierstokken waren wel mooi rustig.
    Wel zag ze in mijn baarmoeder een klein vleesboompje (tenminste, dat dacht ze dat t was, maar ze kon t niet zo goed zien). Volgens haar kon het helemaal geen kwaad en was het onschuldig, maar ik zit me er dan toch wel een beetje zorgen over te maken. Zou die buikpijn van laatst daar iets mee te maken hebben? Ik heb er wel over verteld, maar ze zei daar eigenlijk weinig op.
    Nu heb ik dus best wel een ontevreden gevoel.
    Iemand hier ervaringen met vleesboompjes???
    Nou, ook was er vandaag natuurlijk (weer!) zo'n stagiaire die net uit de luiers is (haha)! Kom je daar in je blote kont zo'n pashokje uitlopen (had ik nou toch maar een langere blouse aan gedaan). Kijk zo'n jongen (nou ja jongetje...) moet t natuurlijk ook leren, maar helemaal prettig is het natuurlijk niet!
    Bij mijn HSG was het toen helemaal erg...daarbij waren aanwezig.....radioloog, assistent radioloog, gynaecoloog, co-assistent gyn, manlief en...oh ja, ik natuurlijk ook nog! Ach ja....alles went....zelfs als zoveel mensen naar jou in de stijgbeugels kijken! ;)

xxx hypo

17. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hey Hypo,

Balen van je bms, hopelijk komt die ongi héél snel. Ik heb geen verstand van vleesbomen, maar weet dat er hier bij vruchtbaarheidsbeh. een dame zit (Marnat dacht ik) die ervaring heeft en wat ik ervan weet ik dat je er idd veel buikpijn van kan hebben. Misschien toch verstandig er nog even achteraan te gaan...

Nou sterkte nog de komende dagen met spuiten meid en dat je ongi maar heel snel mag komen!

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee hypo,

Ik lees hier dat het toch niet echt een heel fijne ziekenhuisdag voor je was met zo'n onervaren stagiairetje. Bah, en onzeker over dat 'wel-of niet' vleesboompje. Klein is echt niet erg. Maar eh...ik ben natuurlijk ook geen arts. Gewoon de volgende fm weer aandacht op vestigen en je opnieuw door een andere arts laten geruststellen, hoor!
    Balen dat je nog langer moet wachten en door moet spuiten. Het komt vanzelf, wij MMMmeisjes moeten alleen zo veel geduld opbrengen. Mijsknuf!

19. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Thanxxx! Gelukkig was t stagiairetje alleen nog maar "opgeleid" tot toekijken (niet erg!). Ik was al lang blij dat ik niet wel enorm ongesteld was, had ik toch niet echt fijn gevonden geloof ik.
    En dat vleesboompje, tja...je gaat toch ff zoeken op internet en op zich kan t wel de reden zijn van die buikpijn. Ik wacht t maar gewoon af. Die ongi mag van mij snel komen, ik ben er klaar mee!
    Oh jee, bedenk me nu dat ik zondag een dansvoorstelling heb. Zul je zien dat t dan heerlijk snel doorbreekt....(wanneer ik een spierwitte legging aan moet....haha!)
    Nu zo direct onze laatste training voor de voorstelling, dus nog maar ff goed ons best doen!

xxx hypo

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hier nog steeds een non-ongi dag....mmm...duurt wel heel lang nu. Misschien klopten mijn vermoedens toch toen ik laatst dacht vruchtbaar slijm te zien (veel te laat eigenlijk!). Anyway.....we kunnen niet meer doen dan afwachten.

Sabrien; hoest met jou? Vandaag tp gehad??

Maartje: morgen punctie; spannend meid; duim voor je!!!!!

Vanavond eindelijk weer de Mol; gaan we weer goed voor zitten!!!!!

xxx hypo

Deel Deze Pagina