Wat een lieve gelukwensen meisjes! Fijn Ieoor om jou ook weer eens te zien; hoest met je? Hier een kleine ramp gebeurd, want ik ben ziek! En niet zo'n klein beetje ook. Samen met Hypoman, die ook zo ziek is als een hond. We hebben waarschijnlijk iets verkeerd gegeten en nu is ons darmstelsel helemaal van slag, maar t ergste is dat ik er ook nog eens koorts bij heb. Vandaag wel naar de ha geweest, maar die kan me geen antibiotica geven vanwege de ICSI-poging. Wel wat tegen de misselijkheid gekregen en ORS om het uitdrogen te voorkomen. Maar nu maak ik me dus zorgen over de ICSI. Ik heb vrijdag de 1e FM, ik spuit al een week Menopur. Ik voel mijn eierstokken ook best wel, maar niet vervelend ofzo. Maar nu vraag ik me af of die koorts niet heel slecht is voor het rijpen van de eitjes! Iemand van jullie die dat weet? Ik ga morgen de vpk bellen om eens te overleggen; dit is zo balen! Xxx Hypo
O Hypo, dat is niet prettig! Ik hoop zo dat je ICSI wel door kan gaan. Ieoor!!! Wat leuk om jou hier ook weer even te zien. Zag in je onderschrift dat je eind augustus in Dusseldorf gaat starten. Of ben je al begonnen? Sabrien, hoe is het met jou? Hier moe na een dagje helpen overhuizen.
Hypo, koorts en "darmproblemen" is niet best Toch is het volgens mij voor jou minder erg dat je koorts hebt dan voor Hypo-man. Want bij Hypo-man gaat de zaadkwaliteit ervan achteruit. Hoewel dit weer het ergste is als het rond 2 maanden voor de punctie is. Ik dacht dat het minder erg was zo vlak ervoor. Maar goed, pin me er niet op vast want ik ben geen dokter. Kun je het zh niet even bellen? Ik wens jullie heel veel beterschap en ik hoop dat het toch allemaal snel weer goed komt! Liefs Mia
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Hypo, wat ontzettend SHIT (tja letterlijk en figuurlijk). Inderdaad even overleggen met vpk, hopelijk heeft het geen gevolgen voor de ICSI poging. HEEEEEL VEEEEEEEEL BETERSCHAP!
Voel je je alweer wat beter? Niet te veel zorgen, hoor! De eitjes denken nu vast niet 'goh, laat ik wat minder hard groeien', is volgens mij een heel ander systeem. Knuffel!!
Hey meiden! Bedankt voor de lieve reacties. Het stelt me wel een beetje gerust. Ik heb de vpk niet kunnen spreken en moest volgens de administratie maar even naar het fertiliteitsmailadres mailen. heb ik dus gedaan (oh nee, manlief heeft t gedaan voor me, ik lag in bed), maar geen reactie ontvangen. Hier gaat t nog steeds niet goed, weinig kunnen eten (appel, koekje, 1/2 banaan en 1 boterham) en alles ook weer snel teruggezien.....(zal jullie de details besparen). De buikkrampen zijn t vervelendst. Ik baal hier echt enorm van!!!!! De koorts houd ik inmiddels wel redelijk onderdrukt. Heb nu iets verhoging 38.2 als ik paracetamol gebruik. De vraag blijft wel hoe we hier overeen komen. Hypoman heeft zijn ha nog gebeld (hij heeft echt precies hetzelfde als ik) en die zei dat hij er eerst 3 dagen zelf overeen moest komen. Als t na die 3 dagen niet beter gaat kan ie komen op consult. Nou, 2 dagen is toch wel lang genoeg eigenlijk.... Morgen heb ik om 9.00 mijn 1e FM. Lekker als je de hele tijd aan de diaree bent...... Niet iets om naar uit te zien! Dit was t ff, meer energie heb ik ook echt niet. Xxx Hypo
1e FM gehad; dat ging goed! Er zaten ongeveer 10 grotere en een aantal kleintjes. Wel stukken kleiner dan bij de eerste pogingen, dus t gaat minder snel (wat ook de bedoeling was!). Ik ben er tevreden over. Ik heb dinsdag de punctie, dus zondag de pregnyl zetten. Mijn ziekzijn heeft gelukkig geen effect op de IVF, t kan geen kwaad. Ben nog steeds aan de diarree, wat heel vervelend is. Ook enorme darmkrampen erbij! Ik ga straks de huisarts maar weer s bellen hoe dit nou verder moet! Xxx Hypo
Hypo! Lang niet geschreven, maar ik lees wel mee hoor! Wat spannend volgende week de punctie en wat een mooie bijna perfecte score qua eitjes. Hopelijk voelen jullie tweetjes je snel beter, bah bah wat een hardnekkig griepvirus zeg.... Ik ga keihard voor een succesvolle secret summermission duimen!!! Spuit ze en hopelijk voel je je morgen weer iets beter. groetjes
Hypo, dat ziet er toch nog heel aardig uit hoor Alleen het ziek zijn is natuurlijk niks. Hopelijk knappen jullie allebei snel weer op en groeien die follies gestaag door. En zondag al de pregnyl: op naar een pijnloze punctie, een mooie deling, goede terugplaatsing en een positieve test!!! Zet hem op + beterschap! Liefs Mia
Hypo wat fijn dat je eitjes goed groeien. En dinsdag de punctie al! Ik hoop dat jullie je snel wat beter gaan voelen! Heel veel beterschap. 3 x is scheepsrecht!
Hypo, ik hoop dat je snel verlost bent van de krampen en diarree. Laat je follikels maar lekker groeien en dan dinsdag de punctie.
Hey meiden! Hier een rustigere buik na toch diarreeremmers; wat fijn! na zoveel dagen diarree en krampen is dat zo rustig en pijnloos. Meds gisteren rond uurtje of 4 's middags ingenomen en t gaat nog steeds goed......nu maar afwachten. Ik had gewoon bijna darmen met "spierpijn" van de krampen. (en beurse benen van t op de wc zitten....echt waar!) Manlief is er weer bijna door ook, dus das ook fijn! Timon: las dat je zondag weer een echo hebt; spannend meid. hoop voor je dat je cryo deze cyclus een mooi plekje vindt bij je. Ieoor: hoe gaat t eigenlijk met je. Zie dat je naar DD bent gegaan? Ben je nog op vakantie geweest? Verder alles goed met je? Hoest met de andere meiden? Dinsdag dus de punctie; nog maar 3 prikken!!!!! Ik ga aftellen!!!! (1xdeca,1xmeno,1xpregnyl) Xxx Hypo
Hypo, ik zou zo een rondedansje willen maken als jij eindelijk verlost ben van de krampen en diarree. Meid, wat heb jij veel losgelaten... letterlijk. Heerlijk nog maar 3 spuiten en ja... dan de punctie. Spannende dagen. Ja, zondag om 8.15 staat de 2e echo gepland. Vast dat ik erna weer bloed mag laten prikken. Het word bijna gewoonte. Maar zo vroeg is minder. Ik hoef maandag pas weer te gaan werken. Ik heb een goed gevoel over deze poging. Hopelijk mag dit ook echt zo zijn.
Hypo, Ik ga tot en met dinsdag voor je duimen !!! Daarna twee weken lang door duimen, heb toch vakantie.. En dan op naar die positieve test ! Iedereen hier natuurlijk ook succes ! Liefs esther (van december mama's)
Hey Esther, Wat ontzettend lief dat je me succes komt wensen hier in mijn eigen topic (echt heel lief, krijg bijna tranen in mijn ogen....). Hoe gaat het met jou? 20 weekse al zo'n beetje gehad???? Xxx Hypo
PS: Meiden, nog maar 1 prik te gaan!!!!!!! Woeiii!!!!!!!! Darmpjes houden zich redelijk rustig onder de meds, maar ben er nog niet gerust op. We gaan t zien.....
He Hypo, Ik volg je topic al sinds je een van ons bent.. En ik zal je blijven volgen tot ook jij zo'n kleintje in je armen hebt ! Ik gun het je zo.. En het gaat vast met deze poging lukken ! Nog twee dagen en nog maar 1 spuit !! succes vandaag... Hier gaat het goed, volgende week de 20-weken echo. Ben dan 21 weken. Schiet al aardig op... liefs esther
Jij bent al lekker op weg, Esther. Spannend om de echo te krijgen. Nog een paar nachtjes slapen, Hypo. Dan is het zover! Vanmorgen de 2e echo gehad. Bms was nog steeds 5 mm en mijn ei van 11,5 mm naar 13,5 mm gegroeid. Geen bloedtest gehad. Om alles in de gaten te houden mag ik morgen weer terugkomen.