Hypo, wat fijn dat je je alweer wat beter voelt Vanavond de pregnyl er in? Dit wordt gewoon je allerlaatste spuit!!! Zet hem op meid, over 2,5 week verwachten wij allemaal een dikke + Timon, voor jou gaat het ook al weer snel! Morgen dus nog een keer terug. Ik hoop dat het lekker doorgroeit en jij ook snel door mag voor de punctie. Succes allemaal! Liefs Mia
Wat ontzettend lief van je! *huiltje* T schiet soms nog wel eens door me heen van "hoe ver zou ik geweest zijn als...". En dan ga ik even in jullie topic kijken en dan zie ik dat jullie al weer hartstikke ver zijn! Morgen de punctie *bibber, bibber*; ik voel t behoorlijk dus er zitten vast veel follikels! Wij hopen ook op een positieve afloop, we hebben er een goed gevoel over. T voelt toch wel anders nu ik toch een keer zwanger ben geweest. Het was wel de bevestiging dat t mogelijk is, dus dit geeft ons vertrouwen voor de toekomst. Jij heel veel succes met de 20-weekse, want dat is ook altijd spannend! Gezellig als je af en toe meeleest, ik hoop dat ik me snel bij een ander "mama's-topic" kan aanmelden! Dikke knuffel! Hypo
Hey meiden! Gisteren netjes precies om 20.30 de pregnyl geprikt. Ging prima, dat mengen lukt nu goed want dat ben ik van de Menopur inmiddels wel gewend. Nogmaals geprobeerd of ik manlief niet kon overhalen zichzelf een spuit te geven (gewoon met die oplosvloeistof). Ik had nl voor de gein (maar toch ook wel een beetje serieus) eens geopperd dat hij maar s moest voelen hoe t is om bij jezelf zo'n spuit te zetten. Ik heb genoeg naalden over om dat te kunnen doen. Maar hij wil niet......flauw he!!! Schijtebroek! Haha! Verder voel ik mijn buik nu behoorlijk; pfff dat is toch ook wel vermoeiend zeg! T brandt vooral helemaal bovenin mijn buik net onder mijn borsten als het ware. Maar t is vast een goed teken, ik hoop dat we veel goede eicellen tegemoet gaan. Heb gisteren wel slecht geslapen, zie toch wel weer een beetje tegen de punctie op. Vooral omdat ik met door al die ziektetoestanden nog helemaal niet zo energiek voel. Ik heb afgelopen tijd veel minder gegeten dan normaal, dus dat hakt er wel in. De diarree is overigens gelukkig voorbij, maar ik voel me nog superslap en af en toe duizelig. Dus dat zal wat worden als ik morgen bij die punctie een roesje krijg, volgens mij kan ik dan helemaal niet meer op mijn benen staan. Maar goed, dat wachten we wel af morgen! *zei ze dapper....* Laatste update tot morgen, op tijd naar bed, want om 8.10 moeten we er al zijn! Eens even bedenken wat ik voor'n kleding aandoe voor na de punctie morgen. Ik geloof dat ik de vorige keren mijn lekkere joggingbroek aan had gedaan, dat knelt niet zo naderhand. Gek waar je allemaal niet over na gaat denken..... Xxx Hypo
Hypo, hier ook even een succeswens voor morgen: HEEL VEEL SUCCES!!! Ik hoop voor je dat het weinig pijn doet, dat ze veel rijpe eitjes mogen aanprikken en dat ze goed gaan delen. Enne: als je je wat slapper voelt (wat natuurlijk niet leuk is) komt de "verdoving" wel beter aan Liefs Mia
Meis heel veel succes morgen! Op naar een berg prachtige eitjes, geweldige bevruchtingen en daarna een super baby (of 2....). Zet m op!
Hypo, Ik wens je echt heel veel succes.. Ik duim voor heel veel eitjes en een pijnloze punctie ! Oh en ik hoop voor Hypo-man dat het randje van het potje niet zo scherp is.. Dat zei mijn man altijd... Zo kon hij ook eindelijk over iets om klagen...
Ik begrijp je helemaal.. Wij herinneren je aan iets wat voor jou had kunnen zijn. Maar geloof me, het is eens gelukt, dus het gaat nu weer lukken ! Zet hem op Hypo-eitjes !!
Hypo, ik wens je heel veel succes morgen met de punctie. Dat je een geweldige opbrengst heb met uiteindelijk een super resultaat. Dikke knuffel!!!! Vanmorgen weer een echo gehad. Het was best gezellig in de wachtkamer, want daar kwam ik een stel tegen die er gisteren ook zat. De echo viel tegen, want de fa zat enorm tegen de bmm te drukken en dat leverde pijn en tranen op. Ze wilde persé mijn andere eierstok vinden en die bleek onder mijn baarmoeder te liggen. Bms 6 mm en mijn ei was nog steeds 13 mm. Weer een bloedtest gehad (mensen, wat was het druk!). 's Middags is mijn man gebeld dat ik morgen weer heel gezellig langs mag komen. Op naar echo nr 4!
Hypo veel suc6 vandaag en ik hoop een mooie score eitjes en even zovele bevruchtingen. Veel liefs, Lente
Hypo, ik hoop dat de punctie alweer lekker achter de rug is, dat het is meegevallen en dat er een goede oogst is. Ik duim achter de schermen vor je mee meid! Liefs!
Hypo heeft al een verslagje getikt in één van de andere topics. Was een pittige punctie. W8 ik kopier t wel ff:
Bah wat een vervelende punctie, hopelijk voelen jij (en ook je man, want dat is idd niet fijn..) zich snel beter. Wel een hele mooie oogst meid! Nu op naar een suucesvolle 'landing' in je bm
Hypo, dat klinkt niet echt als een fijne punctie En voor je mannetje ook al niet zo'n fijne gebeurtenissen... Ik hoop dat je je nu al een stuk beter voelt en dat die 13 eicellen heerlijk gaan delen! Op naar hele mooie embryootjes die dit hele verhaal snel doen vergeten. Sterkte! Liefs Mia
Hey meiden! Ik dacht net...ships....niet in mijn eigen topic geplakt dat stukkie. Maar gelukkig was iemand zo bijdehand om dat al te doen! Bedankt! Heb best veel napijn, maar goed dat was te verwachten. Ik ga maar heel rustig aan doen en die eiwitrommel maar s opzoeken die Elif destijds adviseerde.... Bedankt voor jullie lieve reacties! Xxx Hypo
Maar lieve hypo wat heftig allemaal Haal je idd maar goed die protifar vooral aangezien je er ook zoveel had en ook al zijn het kleintjes. Ongeveer 2 a 3 per glas , op de dag moet je ongeveer 13 lepels gebruikt hebben. Hoop dat je je snel wat beter voelt. En duim voor hele mooie bevruchtingen!!!!!!! xxxx
Vervelend dat de punctie zo tegenviel. Gelukkig is het weer achter de rug meis, nu lekker rustig aan doen. Wanneer hoor je meer over emmy's en TP? Liefs Zora