Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Wow, Hypo wat een fijn nieuws allemaal. Hoop dat het besmettelijk is:D Veel suc6 met de tp en wie weet je huis verkocht. Super:)

Liefs,
    Lente

2. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Succes vandaag Hypo!! Ik denk aan je!!!

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Jip en Esther; de decembermama's!!!!!!!! Ontzettend bedankt voor jullie lieve gelukwensen!!!!
    En natuurlijk de MMMeisjes hier ook!

We hebben een A-kwaliteit en een B-kwaliteit embryo aan boord. (voor de leken; A is bovengemiddelde kans, B is gemiddelde kans) Helaas geen cryo's, maar dat hebben we hopelijk niet nodig.
    Mijn bloedwaardes waren voldoende. Ze konder er wel aan zien dat mijn bloed iets dikker is dan normaal, maar het was wel binnen de normen. Ik moet nog wel veel blijven drinken.
    De arts en vpk waren weer heel aardig en ik heb toch even een traantje weggepinkt na de tp. Ik hoop gewoon ZO dat dit de laatste keer is!
    We konden het trouwens erg goed zien, het moment dat ze werden teruggeplaats. Je ziet dan welliswaar de luchtbelletjes en niet de emmies, maar toch!!!!
    Ik voel me verder prima, we gaan vanavond gezellig met elkaar uit eiten om t te vieren!
    Xxx Hyperblije Hypo

4. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Wat fijn Hypo!!
    Ik duim nog even door!
    2 weekjes moet je nu wachten toch? Spannend!!!
    Geniet van elkaar!!!!!!! Kus

5. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hypo, wat een mooie score :D:D:D
    Een A en een B, nou, als dat niet blijft plakken dat weet ik het ook niet meer... Jij gaat deze super secret missie gewoon positief volbrengen en straks iedereen verrassen met het goede nieuws :p
    Heel veel succes met wachten de komende twee weken.
    Liefs Mia

6. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    Hee Hypo,

Heb de hele dag aan je gedacht ! Wie weet blijven ze alle twee wel plakken.. We duimen er voor !
    We zullen je door deze twee moeilijke wachtweken heen helpen (ik weet hoe zwaar dat op het einde kan zijn).

Eet smakelijk voor vanavond !! Jullie hebben we wat te vieren dacht ik zo.. :D

Liefs esther

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Een A en een B, HOEZEEEEE!!! Goed zo :)
    Nu 2 weekjes in afwachting, spannend!
    Ik duim.

8. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Dank jullie wel lieve meiden. Op een of andere manier voelt t als zo'n feestelijke dag! En dat is ook zo natuurlijk.
    Ik hoop dat die 2 weken heel snel gaan!
    Xxx Hypo

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, wat heb jij mooie emmy's aan boord! Nu hopen dat er genoeg plaksel bij zit.
    Hoe is het verder met jullie woning?

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey meiden!
    Hier gaat t wel goed, maar ik ben nog wel heel moe. Gisteren 's middags gewoon in bed gaan liggen, want ik had eind van de middag een verjaardag met bbq. T ziek zijn, de punctie e.d. heeft er toch wel allemaal ingehakt!
    Met het verkopen van ons huis gaat het echt supergoed; we hebben inmiddels een bod! (wist niet of ik dat al had geschreven) Volgende week weten we of t ook echt door gaat. Voor ons nieuwe huis hebben we badkamer en keuken uitgezocht en nu is t wachten totdat ze na de bouwvak verder gaan met bouwen!

Gisteravond was ik ook wel erg moe. Ik had best wat pijn in mijn buik (ter hoogte van bm). Ik ga maar s even terugzoeken of ik dat de vorige pogingen ook had na de tp (volgens mij wel).
    Xxx Hypo

11. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Oh ja! Ik zie nu dat ik de nacht na de tp vorige keer vreselijke buikpijn heb gehad (veel erger dan nu trouwens). Dat was ik al weer vergeten. Dus....ik maak me maar niet druk, want de vorige keer was ik zwanger!
    En nog iets grappigs....ik zag dat ik de vorige keer een tp had op 1 april, nu had ik m op vrijdag de 13e!
    Hoe toevallig!!!!
    Xxx Hypo

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dit moet dus een goeie zijn!;)

Hou je je mmm belevenissen niet bij in een soort van dagboek of op menstruatiekalender? Leest makkelijker terug.;)

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hypo, spannend meid, ik duim voor je!!!
    Hoop ook echt dat het de laatste keer is voor jullie.

Maar het kan, zelfs tijdens 3e ICSI, kijk maar hier!
    En ook wij zijn uit eten geweest om het te vieren, haha!
    Dus komt vast allemaal goed!

Liefs

14. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Loesie: ja inderdaad; jij was zwanger ook bij de 3e ICSI. Dat geeft toch weer een beetje hoop! Thanxxx voor het duimen; hoe gaat t met jou?

Timon: ik hou alles bij in dit forum, daarom kon ik e.a. ook snel terugvinden. De dingen die ik geschreven heb in het andere forum heb ik opgeslagen in een worddocument en dat ga ik ook met dit forum doen! Zo heb ik ook een soort dagboek!

Hier weer 1e werkdag gehad na de vakantie. Altijd wel weer even wennen, maar ook wel lekker voor de afleiding nu.
    En vrijdag ga ik trouwjurken shoppen met een vriendin die gaat trouwen binnenkort; helemaal leuk!

Woensdag moet ik nog voor een controle van mijn buik naar de gyn. Even kijken of alles weer een beetje rustig is.

Verder weinig nieuws!
    Xxx Hypo

15. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hypo, volgens mij gaat het helemaal goed komen deze keer :):):)
    Succes met de komende dagen. Wel fijn dat je wat afleiding hebt de komende dagen.
    Liefs Mia

16. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hypo je klinkt nog opgewekt: hardstikke goed! Gelukkig heb je een hoop te doen wat voor afleiding zorgt. Mijn duimen gaan als een gek tekeer hier.

Veel succes met wachten!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, wat leuk om trouwjurken te gaan kijken als afleiding te hebben. Werken is een heel ander soort afleiding, noodzakelijk kwaad.:p

Dagboek; Grappig dat jij het zo doet. Ik heb alles in een mail staan en voeg weleens hier geschreven avonturen toe.
    Zo dacht ik dat ik geen last had gehad van de medicijnen, maar bleek moe te zijn geweest van de deca. Wat ben je zoiets snel vergeten.;)

18. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey meiden!
    Goed nieuws!!!! We hebben ons huis verkocht; binnen een week een ook nog eens een goede prijs!!!! Eindelijk zit het eens mee!!!!!!!!!!!
    Verder weinig nieuws, morgen nog even naar de gyn voor een nacontrole. Ik voel mijn eierstokken nog wel een beetje branden af en toe, dus fijn als ze die morgen nog even bekijkt met de echo.
    Ik heb vanmorgen nog een test gedaan om te kijken of de pregnyl al uit mijn lijf is. De test was nog heeeel licht positief, dus t is er bijna uit! Nu bedenken hoe lang ik me kan beheersen om nog een keer te testen.

Nog een dilemma; wil ik jullie mening wel even over; We gaan zondag met de familie wat leuks doen. We gaan naar een Klimbos hier in de buurt. Dat betekent klauteren en klimmen en zwieren met een tuigje aan. Normaal gesproken superleuk, want wij klimmen altijd ook op vakantie enzo, maar nu...... kan ik t wel of niet doen? Ik vind t een beetje eng eerlijk gezegd. Maar ja, wat voor'n smoes kan ik in vredesnaam bedenken? Niemand weet immers van onze poging af.....

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Huis verkocht, super!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Geweldig dat jullie nu al jullie huis goed hebben verkocht! *Timon klapt in haar handen van blijdschap* Wanneer gaan jullie verhuizen?

Jouw dilemma is erg lastig. Met klimmen rek je nogal en dat is nu niet echt de bedoeling, toch? Jee, kun je geen last hebben van je arm, rib of wat? Doe ergens een verband omheen. Oke, je mist wat actieve fun, maar je moet het er iets voor over hebben.;)

Deel Deze Pagina