Hypo, gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!!! Heerlijk om van die last af te zijn. Ik heb het idee dat jij nog steeds goed in "The Flow" zit of "On the roll" bent, dus die roze test ga jij straks vast en zeker ook inkoppen Wat betreft die klim-actie: ik zou persoonlijk niet mee doen (ik zou niet op mijn geweten willen hebben dat ik iets "verkeerds" zou hebben gedaan wat tot een negatieve test zou kunnen leiden). Aangezien het een secret missie is zou ik ook gaan voor een kneuzing of zo. Gewoon je knie/ enkel inzwachtelen en zeggen dat je bent gevallen of je voet verkeerd hebt neergezet of zo iets. Aangezien ik bijna op vakantie ben wil ik je bij deze nog heeeeeeeeeel veel succes wensen met de (hopelijk) laatste loodjes!!! Ik heb er ook een goed gevoel over, dus wees ons goede voorbeeld Liefs Mia
Hoi Hypo, Gefeliciteerd met je verkoop van je huis En vandaag aan je gyn. advies vragen over zondag. Veel plezier alvast met de familiedag. Spannend deze periode. Ik duim voor je Liefs, Lente
Timon, wij vertrekken morgen naar Maleisie en ik heb er mega veel zin in Als we thuis komen gaan we er weer tegenaan met een cryo in onnatuurlijke cyclus (want een natuurlijke cyclus duurt zo lang bij mij). Ik zag dat jij ook met een cryo gaat beginnen! Ik kreeg progynova vanaf dag 1 of 2. Na 16 dagen had ik de TP. Die progynova moet je de hele tijd gebruiken (ook tijdens de wachtweken). Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geen fijne pilletjes vond :x Ik werd er erg emo van. maar dat kan ook liggen aan het feit dat we de cryo gelijk na onze mislukte 4e poging deden en ik daar best wel verdrietig van was, misschien was het allemaal iets te veel. Ik wens jou heel veel succes met de cryo! Hopelijk staan jullie allemaal op roze als ik terug kom Veel liefs Mia
Meiden; thanxxx for de felicitaties en andere bemoedigende woorden. @Mia: t is dus Maleisie geworden? Leuk joh! Ik ben met je eens mbt de progynova, ik werd daar ook errug depri van! Hele fijne vakantie iig! @ all: hier vanmorgen controle gehad van de gyn. Nou, t was maar goed dat we waren gegaan. Eierstokken nog behoorlijk groot met vocht erin. Gelukkig wel binnen de waardes, maar toch wel erg aanwezig nog. Maar dan.....mijn schildklierwaardes..... Ik heb 3 weken geleden opgehoogd van 0,1 naar 0,125 (TSH was toen 2,.. en T4 14). Nu heeft die ophoging superweinig gedaan en mijn TSH was zelfs gestegen naar 12!!!!! Dus nu moet ik acuut ophogen met thyrax (van 0,125 naar 0,2!). Pffff...dit maakt t nog spannender. Ik ben wel blij dat t ontdekt is, maar hoop zo dat t niet van invloed is op t ontstaan van een zwangerschap. Speelt wel in mijn hoofd dat t de vorige keer miss ook wel helemaal mis was! Heb op zich wel vertrouwen maar ben ook ZO bang dat t straks weer over is. Want dan zit poging 3 er echt op en wat dan..... Nog niet aan denken; voorlopig houden we die positieve flow!!!!!!!!!!!! Xxx Hypo
Hypo, spannende tijden voor je! Wanneer mag/ga je eigenlijk testen? Tav dat klauteren, ik heb de dag na de tp van Sophie gevolleybald (niet gedoken op de grond hoor) en de dag daarna gewoon gehockeyed. Die weken die volgde ook gewoon getraind enzo en het is allemaal goed gegaan! Als jij je er niet prettig bij voelt, moet je het gewoon niet doen. Je eigen gevoel volgen dus. Liefs Suus
Heel veel plezier daar. Klinkt erg goed. Ha, jij heb dus een gestimuleerde cyclus. Overal kom ik de progynova tegen. Moet het 10 september (of eerder) van de fa gaan horen. Had jij deze in combinatie met de utrogestan bolletjes? Wij gaan voor de 3e poging voor de cryo tp, maar nu dus met medicijnen.
Hypo, wat goed om weer even de controle te hebben gehad. Wat ga je nu met dat klimmen doen? Ik zou het rekken toch proberen te voorkomen. Maar goed, dat ik mijn mening.
Timon, nog even heel snel, want dan ben ik echt weg: ik had het inderdaad in combinatie met de bolletjes. Ik krijg 11 september een uitgangsecho en dan beginnen we ook met de progynova voor de cryo's. Lopen we gezellig gelijk!!! Groetjes allemaal en tot over 2,5 week! Liefs Mia
Mia, ik hoop dat ik eind september kan starten. Heel veel plezier in Maleisië! *Timon toch een beetje jaloers*
ey lieve Hypo Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Heerlijk om er van af te zijn he!!! Wat balen van je waardes! Al die getallen zeggen me (gelukkig) niets. Doe je kalm aan? Wanneer mag je testen? Ik duim voor je! Liefs
*Wachtbankjealarm!!!!!!!!!!!* Eerste mogelijke symptomen gesignaleerd. Onderbuikpijntjes en pijnlijke borsten. Hypo durft er geen consequenties aan te verbinden; te bang voor teleurstelling....... *Einde alarm*
Oohhh Hypo, hou vol... nog even wachten... en dan, en dan........ Hopelijk heb ik dan nog duimen over.. hihi.. Ik hoop het zo voor je ! Probeer zo veel mogelijk afleiding te hebben. Je mag me altijd pb-en of hyven. Heb nog vakantie, dus alle tijd van kletsen.. hihi
Wow Hypo! Ik zal net doen alsof ik het niet gelezen heb, maar zal mijn duimen nog harder laten draaien
Oh, dat is lief meiden! Ik hoop t zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gisteravond even naar schoonzus en zwager geweest die het familieuitje van morgen organiseren. Ik ga inderdaad niet klimmen, want ik vind t gewoon te risicovol. We hebben niet verteld dat we al een terugplaatsing hebben gehad, maar wel gezegd dat we weer begonnen zijn en dat mijn buik gevoelig is dus ik niet mee ga klimmen. We hebben afgesproken dat ik met een "migraine" smoes later kom. Wat een gedoe zeg zo'n secret-mission. Ik heb gewoon zo'n hekel aan liegen....... Dat is nog erger dat verzwijgen! Verder nog steeds af en toe buikpijn. Het geeft me een goed gevoel maar dat goede gevoel druk ik meteen weer weg. Ik wil bij mezelf geen valse verwachtingen wekken. Maar dat is zo moeilijk....... Nog even doorzetten! Xxx Hypo
Lieverd, dat is niet liegen, hoor. Andere mensen die net zwanger zijn gaan dat toch ook niet allemaal aan de grote klok hangen? Dat is gewoon een wit leugentje, niks ergs aan vind ik! Ik duim voor je meis!!
Hypo, veel plezier vandaag! Ondanks het (goedgekeurde) leugentje heb je toch een partner in crime. Die druk in je buik kan ook de innesteling zijn. Je zit immers pas op de helft. *Timon blijft duimen*
Buikpijn niet meer echt gehad, wel (sorry for the details) weer goed naar t toilet geweest. Blijkbaar helpt t ophogen van de schildkliermedicatie, want die zwengelt mijn stofwisseling eens goed aan en dat is dus te merken! Ik ben wel enorm moe...... Gisteren echt bijna helemaal niets gedaan, beetje moe op de bank gehangen en achter de pc gezeten. 's MIddags nog een uurtje geslapen. En vanmorgen was t ook pas 11 uur voordat ik eruit ging. Blijkbaar heb ik de slaap enorm nodig. Gisteravond had ik wel weer last van mijn buik, maar dan bovenin mijn buik. Waarschijnljik doordat t t einde van de dag is toch weer wat vocht. Bij de laatste controle zat er nog behoorlijk veel dus dat zal wel niet ineens weg zijn..... Manlief is al weg en we hebben even onze migrainesmoes doorgesproken. Ik kom straks later...hopelijk maken mensen me t niet te moeilijk met allemaal vragen. Xxx Hypo