Ach, dan zeg je dat je nog wat last van de nasluimerende migraine heb? In ieder geval fijn dat je weer naar de toilet kan.
Hey dames! HIer een heel lui weekend gehad. Ik was enorm moe de hele tijd en heb bijna niets gedaan. Zondag idd de hoofdpijnsmoes gebruikt en later gekomen, dus niet geklommen. Het ging op zich wel goed maar schoonmama kwam meteen weer met zo'n directe vraag "ben je weer hormonen aan het spuiten??". Ik heb geen antwoord gegeven, wat irritant zo'n vraag! Gisteren gewerkt en ik voel me gelukkig minder moe. Maar t wordt wel steeds lastiger de spanning. Ik moet zo richting werk maar heb totaal geen zin. Ik heb last van mijn buik en dat maakt me zo onzeker. Is het naderende ongi, is het omdat ik moeilijk naar t toilet kan of zou t dan toch een zwangerschap zijn? Manlief en ik hebben afgesproken dat we donderdag gaan testen. Dat is 2 dagen eerder dan het zh aangeeft, maar wel 16 dagen na de punctie (en dus 13 na tp). Dan moet ik t toch wel kunnen weten. Nog twee nachtjes slapen dus.....pfffffffffffffffffff
Lieve Hypo, Ik duim ook ONWIJS hard voor jullie!!!!!!!!! Brrrrrrrrrr, wat is het toch spannend................................ Denk aan je!!!! Dikke knufffffffff
Hee Hypo, Nog twee dagen is te overzien he.. Ik vind het zo mega spannend !! Zal de duimen een tandje harder zetten ! liefs
Bedankt lieve meiden! Het gaat alweer een stukje beter dan vanmorgen. Heb vandaag wel lekker gewerkt en de dag ging best snel. Fijn wat dingen afgemaakt, dat voelt goed! Vanmiddag eind van de middag wel weer veel steken e.d. Met het boodschappen doen ook flink wat steken gevoeld. Dat maakt t wel moeilijk hoor. Maar t geeft ook weer hoop. Toch is t broekloeren ook wel weer begonnen. Vooral omdat de steken soms op ongikrampen lijken. Ben zo bang dat t gewoon ongi is. Nou, ik hou jullie op de hoogte. En duimers; keep on the good work!!!!!!!!!!!! (want volgens mij gaat t gewoon goedkomen!!!!!!!) Xxx Hypo
Ik duim ook mee! Hypo, je maakt het wel spannend zeg! Je zit vandaag al ruim 2 weken na punctie. En nog niet ongi? Dat is veelbelovend!!!
Hey meiden! Met manlief afgesproken dat we dus morgenochtend gaat testen. Dat is dus 16 dagen na punctie en 13 dagen na tp. (ik mag eigenlijk pas zaterdag testen) Maar................................ik weet niet of ik durf...........
Spannend meis! Een test zal zeker het juiste antwoord geven 16 dagen na punctie! Ik hoop het zoooooooooo!! Tijd ook voor positief Hypo-nieuws in het juli-augustus-topic...
Whaaaaaaaaaaaaaaaa morgen ga je testen!! ik moet morgen de hele dag werken, maar ga echt stiekem wel even kijken tussendoor! Ik kan niet slapen dus duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard door! Spannend!! Liefs