Dames, het is over......ik ben niet zwanger. Vanmorgen getest maar geen streep te bekennen. Wel 2 dagen te vroeg getest, maar ik had daarstraks ook wat bruinverlies en buikpijn, dus het is echt over. Ik kan eigenlijk alleen maar huilen nu. Ik weet niet of ik t nog wel wil. Deze poging was zo zwaar. Een ramppunctie, die schildklier die raar doet, het ziek zijn erbij en nog steeds die klachten van t vocht in mijn buik. Ik weet niet of ik dit nog wel een keer kan..... Xxx Hypo
Och meissie toch Nee hè... wat ongelofelijk *** is het toch!!! Heel veel sterkte en laat je tranen de vrije loop. Ik kan niet meer doen dan je een dikke-digi-knuf te geven.
Hypo, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee . Wat ontzettend verdrietig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit mag niet, dit kan niet............... Rust nu eerst maar eens uit en neem je tijd, daarna zie je wel weer verder. Eerst dit een plekje geven en verwerken. Heel veel sterkte! Dikke knuffffffffffffffffffffff
Lieve lieve Hypo! Wat erg!!! Je moet nu niet na te denken over of je wel of niet verder kan. Nu eerst lekker huilen! Dat mag en dat moet! En straks, als de scherpe kantjes er af zijn, komt er vanzelf weer ruimte om verder te denken. Dan is dat vroeg genoeg. Heel veel sterkte meid! Liefs Sikki
Och Hypo meisje wat een verdrietig nieuws....ik heb het zo voor jullie gehoopt...heel veel sterkte! liefs
Hypo, buiten huilt het weer in alle hevigheid met mij mee. Dit is zo oneerlijk!!! *Timon slaat een arm om Hypo heen en geeft haar een stevige knuffel*
Afschuwelijk... Huil idd eerst maar goed, gooi en gil en krijs alles eruit en houd je mannetje heel stevig vast. Denken hoeft nu nog niet, denken is iets voor later. Eerst dit zien te verwerken... Lieve Hypo, ik jank en brul met je mee. Had het zo gehoopt voor je. Ik geef je een dikke megapletknuffel en weet verder even niets anders te zeggen. Oneerlijke klotekutzooibende!
Wat een kl*te, k*t nieuws...........!! Huil met je mee.................. Veel knuffels voor jou meid......
NEEEEEEEEEHEEEEEE... !! Oh wat een klotezooi !! Nu even nog niet denken aan straks. Eerst dit maar eens verwerken. Bah bah bah.. Dikke knuffel aan jou en hypoman ! liefs esther
Lieve Hypo, Het is idd een klotekutzooibende (goede woordkeuze, Maartje). Een heeeeele dikke knuffel voor jou en Hypoman. Pokkeoneerlijk is het. Dikke Mijskus
Jeetje hypo, wat erg. Een hele dikke knuffel en sterkte. Ik snap je verdriet maar al te goed. Het is allemaal zo oneerlijk.
Wat verdrietig om te lezen dat het niet gelukt is Hypo. Veel sterkte meis en neem de tijd om deze grote tegenslag te verwerken Liefs, Lente
Hey meiden! BEdankt voor jullie lieve meeleefreacties. Hey Lente, zie ik nou dat t bij jou is gelukt? Ik ga zo even in je topic kijken! Hier gaat t redelijk. We weten t gewoon niet hoe t verder moet. Gek eigenlijk dat je door die grens van 3 vergoede pogingen nu ineens een soort van opnieuw bezinmoment hebt. Maar wie zegt dat t perse in die 3 pogingen moet lukken? HEt zh heeft de vorige keer al wel gezegd dat een 4e poging zeker een mogelijkheid zou zijn bij ons, omdat ze ons wel kansen geven. Ook aangezien ik de 2e keer zwanger was. Maar ja, als t dan weer niet lukt......wanneer stop je dan? We hebben ons in april al ingeschreven voor buitenlandse adoptie. Ook die mogelijkheid borrelt wel weer omhoog en trekt ons nog steeds erg aan. Maar ik geloof dat we de wens van een eigen kindje nog niet kunnen loslaten...... Onze omgeving weet nog steeds nergens van af (behalve wat mensen op mijn werk). Ik wil het mijn ouders e.d. pas vertellen als bij ons de grootste lading er al af is, zodat we niet weer allerlei emoties op hen overbrengen. Wat is het toch een moeilijk proces waar we in verzeild zijn geraakt. Waarom lukt t bij een ander in 1 ronde; waarom is dit ons niet gegund?????????
Lieve Hypo, Ik snap zo goed dat je in spagaat staat en nu je door de 3 pogingen heen bent even niet weet hoe verder. En ik snap ook zo goed dat het voelt als 'niet gegund'. Geen enkel advies kan jou zeggen wat jullie moeten doen. Het is zo persoonlijk. Heel veel liefss van Maria xxx