Dank je meis! Weet jij toevallig iets meer over zo'n vleesboompje? Jij hebt er een laten weghalen toch? xxx hypo
hey lieverd, Jeetje, wat een gedoe he? Vervelend dat je een ontevreden gevoel eraan over hebt gehouden. Als je het niet vertrouwd zou ik er ook achter aan gaan. Dan ben je tenminste gerustgesteld!!!!! Hoop dat je nu snel ongi wordt, want van die Deca alleen spuiten wordt je ook niet vrolijk van. **Sabrien, doet ongi dans voor Hypo** (dit heeft al eens eerder geholpen, weet je nog?) Jaaaa, gisteren weer de Mol. Vindt het zo'n leuk programma!!!! Wordt nu spannend he!!! Gisteren hebben we de TP gehad van Frank en Ronald de Boer. Kon het niet geloven dat ze beide goed ontdooid waren en nog 2 in de vriezer zitten. Ongelofelijk, dat het bij ons ook eens goed kan gaan. Nu 3 weken wachten, mogen niet eerder testen dit is protocol van ons ziekenhuis. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, geeft ook al rust dat we nog 2 in de vriezer hebben. Ik duim voor je meis, kussssssss
Hey meis! Wat super dat je een tp hebt gehad en wat is het ontdooien goed gegaan!!!!! Eindelijk eens wat positief nieuws voor jou! Maaruh; 3 weken is wel heeeeeeeel lang wachten he! (ik dacht dat ons zh met 15 dagen na tp testen al laat was!) En eerder testen houd ik niet zo van, maar of je 3 weken wachten volhoudt...... Thanxxx voor de ongidans!!! Hoop dat t helpt, duurt me iets te lang nu! En de Mol; ik ben fan!!! Ik vind t altijd zo spannend idd, ik zit er altijd helemaal klaar voor op de bank! @ all:Nog steeds geen ongi in aantocht (maar als mijn vermoeden van t vruchtbaar slijm klopte krijg ik die ongi pas dinsdag ofzo, zal wel raar zijn, een cyclus van bijna 40 dagen, terwijl ik dat anders nooit heb). Anyway.....zit ook te twijfelen of dat wel klopte en of ik er niet een testje tegenaan ga gooien...... Is dat heel naief??? T kan natuurlijk eigenlijk helemaal niet, maar toch....ik denk toch steeds....je weet maar nooit. En dan gaan de leuke hersenspinsels weer op de vrije loop en dan denk ik "wie weet was t wel geen vleesboompje wat ze zag, maar was t iets anders...". En dan zegt een ander stemmetje weer "doe niet zo gek, dat kan toch helemaal niet". En t andere stemmetje dan weer "maar ze kon t niet goed zien, je weet maar nooit!". Nou ja, de mmmeiden hier kennen t vast wel, die leuke dialogen in je hoofd waar je zelf eigenlijk niet op zit te wachten, maar die je ook niet tegen kan gaan. Vanavond eerst maar ff met manlief lekker uit eten. Zomaar....dat is ook heerlijk!!!! xxx hypo
Ik zou de hoop niet te hoog hebben, Hypo, hihi. Maar er wel morgen even een zwschtestje tegen aan gooien. Dat neemt wat onrust weg, denk ik. Het blijft afwachten en vervelend dat je cyclus net nu je met behandelen start zich zo vreemd gedraagt. Knuffel voor jou!
Idd heel vreemd hypo, heb je nooit eerder zo'n lange cyclus gehad? Een testje 'zonder hoop' doen zou ik zeggen dan weet je het zeker. Succes meid!
Tja, een testje helemaal zonder hoop doen is nog nooit gelukt ben ik bang. Maar testjes met weinig hoop heb ik al wel eens gedaan. Ik heb steeds t gevoel dat ongi komt, maar niets te bekennen nog. Misschien een zo-min-mogelijk-hoop-hebbende-maar-toch-maar-voor-de-zekerheid-testje doen? Ben er nog niet over uit.... Trusten ladies! xxx hypo
Auwieieieie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht......ik spuit altijd met 'opgewarmde" spuit en dat brandt altijd, laat ik t nu eens niet doen.....haha! Nou, das niet zo'n goed plan dusssssssss..... Nog steeds niet ongi.....en nee, niet zwanger! (toch ietsiepietsie hoop gekregen, maar die hoop maar meteen weggetest) Morgen maar eens het zh bellen, of het wel zin heeft dat ik woensdag weer voor een echo kom als ik nog steeds niet ongi ben geworden. Ik baal enorm!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het duurt zo lang!!!!!!!!!!! En dan ook nog eens dat ik van het zh niet meteen door mag zodra ik ongi ben geworden, nee dat moet altijd precies volgens hun schema (zodat ze geen puncties in het weekend hebben). Ik baal, baal en.......mok! xxx hypo
Wat ontzettend balen dit! Jeetje ik ga hier ondertussen een ongidans doen, want je hebt nu lang genoeg gewacht. Ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt...ik baal en mokmok mee...
Het ziekenhuis zegt: "morgen gewoon komen, komt wel vaker voor dat t langer uitblijft (vanwege de deca)". Dus gewoon echo morgen en dan stellen ze t maximaal nog 1 week uit (BAHBAHBAH!). Ik baal hier zo van! xxx hypo
Hee Hiep, Tuurlijk baal je d'r van. Bah, wat een traag gedoe allemaal! Duim voor je dat het op de rit komt! Liefs van mij(s)
Jeetje balen zeg Hypo!!! Ik duim voor je mee dat je toch nog (vanavond) ongi wordt..... Succes morgen in t z'huis meid!
Pfffff, vandaag ook thuis gekomen met het humeur van een donderwolk (gelukkig is manlief echt een schatje en heeft hij lekker gekookt). Ik baal gewoon zo van dit gedoe. Nog een week doorspuiten zonder dat ik ook maar een stap verder kom. En die deca is zo irritant al. Heb een hele lelijke blauwe plek van die gekke prik van gisteren (ter grootte van een euromunt) op mijn buik. En die vloeistof jeukt en brandt steeds zo. Maar goed, wie weet is het allemaal voor een heel goed doel. Hopelijk komt dat straks toch iets meer in zicht, want nu weet ik niet meer zo goed waar ik t allemaal voor doe. Ook nog gezeik op t werk, dat kan ik er ook niet echt bij hebben. Heb t ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk! Nou, klaar met zeuren nu! (wie blaast ff die donderwolk weg?) xxx hypo Hey Sinja meid! Hoe is t nu met jou??? Gaat t allemaal goed?
Elif blaast heeeeeeeeeeel hard en zegt tegen donderwolkje , allé kom op laat de zon eens schijnen voor hypo!!
* blaast ook heeeeel hard mee * Het is ook gewoon even helemaal niet leuk. Dus die donderwolk is hartstikke logisch! Gewoon hier van je aftypen! Het is gwoon een rotspuit en rotvloeistof en het is echt K*t als je nog een week moet doorspuiten..... SO.... :x Maar je doet het echt wel ergens voor, want over paar weekjes heb jij ook gewoon een positieve test!!! Dat was de afspraak en zo gaat het gebeuren! * en toen kwam het zonnetje weer * maar denk je ook een beetje aan jezelf? Neem je voldoende rust? Ook op je werk, want dat is nu even niet het belangrijkste, dat ben jij nu even! Lief dat je aan mij denkt terwijl je zelf druk met al die spuiten bent! Hier gaat het supergoed en gek genoeg: vind de tijd toch best heel snel gaan. Sinds 4 dagen niet meer zo misselijk! Mag donderdag weer naar de gyn! Knuffel meis!
Sinja: wat ben je toch lief; thanxxx meis! Ik zie ergens een klein zonnetje aankomen geloof ik! En wat betreft werk; doe al wel een stapje terug. Ik sta normaal voor de klas op maandag. Daarnaast ben ik intern begeleider (zorgcoordinator op een basisschool). De klassentaken mag ik even een aantal weken laten overnemen door iemand anders, zodat ik een dag extra heb voor mijn andere taken. Dit geeft wel wat lucht, maar tegelijkertijd blijft t heel veel werk. Dus ik moet idd wel alert zijn dat t niet te veel wordt. Soms is het goed dat nog even te horen van iemand. Fijn dat t goed met je gaat; het gaat idd erg snel! xxx hypo
Lieverd doe het echt rustig aan!! Pfffff waarom geven ze je niet gewoon wat. hebben ze al een bloedafname gedaan om te kijken welke cd je zit volgens de hormonen?? KOm op ongi kom op!!!