Hey lieve Hypo sorry dat ik nu pas reageer. Ik had het van de week al snel gelezen, maar wilde even de tijd nemen te reageren, want stond toen op het punt weg te gaan. Wat een vreselijk k** nieuwes hebben jullie weer gekregen!! het is idd zo oneerlijk!!!!!! Waarom? Je stukje hierboven vind ik erg sterk, ik vind jou erg sterk. Geef alles de tijd, tijd om een plekje te krijgen, tijd om te bedenken hoe jullie nu verder willen en tijd om het te vertellen aan de mensen om jullie heen. Hopelijk helpt het hier van je afschrijven een beetje en helpt t een heel klein beetje Vanaf hier een hele dikke knuffel! Ik wou dat ik meer voor je kon doen, maar weet niet zo goed wat ik moet zeggen Liefs
Hey meiden! Jip, Mariac en andere dames; bedankt voor jullie lieve woorden! Ik zou van alles kunnen typen maar ben nu wel aardig leeg eigenlijk. Vanavond maar naar onze ouders gegaan om te vertellen over onze mislukte poging. Het is helemaal niet leuk om er zoveel over te praten merk ik. Maar ja, t is niet anders. Xxx Hypo
Hey lieffie, Hoe is het met jullie? Hebben jullie een fijn gesprek met jullie ouders gehad? Wat is het toch allemaal oneerlijk, hoe zwaar en moeilijk deze strijd is :x . Dikke knufffffffffffffff Sabrien
Maandag naar de ouders geweest en dat was moeilijk. Maar goed, ze moesten er toch vanaf weten. T is zo moeilijk om te zien dat zij er ook verdriet om hebben. Ouders van manlief proberen dat nog enigszins te verhullen, maar ook dat is moeilijk om te zien. Vandaag ben ik jarig.....wat een ramp! Ik wil helemaal niet jarig zijn, niet weer een jaar ouder worden en nog geen stap verder zijn dan bijna 3 jaar geleden! Ik kreeg vanmorgen van mijn collega's heel lief een cadeautje (dat regelen we altijd onderling) en daar stond ik dan....een potje te janken. Maar goed, inmiddels gaat t wel weer en manlief en een vriendin kwamen heel lief met bloemen aanzetten, dus dat was lief! Vanavond alleen mijn ouders, mijn broer en manliefs ouders en zus op bezoek. Verder vieren we t niet, ik heb er echt geen zin in! Xxx Hypo
Ohh lieffie, zo wil je helemaal niet jarig zijn! Wat gaat drie jaar dan tergend langzaam! Wat lief dat je collega's een cadeautje voor je hadden. Hou het idd maar lekker rustig vanavond. Doe je heel goed. Dikke knufff en ook 3 kleine kusjes als felicitatie.
Hey lieverd even een dikke knuffel vanaf hier!!!!!!!! Snap helemaal dat je je verjaardag niet gaat vieren! Knap dat je het jullie ouders vertelt hebt! Ik duim nog steeds op een wondertje ergens! Je weet het he..mailen als er wat is! Dikke knuf
Waar heb ik al die lieve berichtjes toch steeds aan verdiend? Jullie zijn schatten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XXX Hypo
Aan een forum met allemaal meiden die in een soortgelijk schuitje zitten. Ondanks dat we elkaar niet IRL kennen hebben we toch een band en dan maakt het niet uit hoever je in het schuitje zit. Hypo, nog een dikke knuffel!!!!
Hey meiden! Even laten weten dat ik er nog wel ben, maar dat ik niet meer zo heel veel meeschrijf. Ik merk dat ik t wat meer van me af probeer te zetten. We zullen moeten wennen aan het idee dat we voorlopig helemala niets zullen doen. We geven de moed nog niet op. Een 4e poging is wel vrij zeker, maar wanneer we die gaan doen weten we nog niet. En dat voelt gek. Niet kunnen toeleven naar die eerste ongi, naar de 21e dag van de eerste prik, enz..... Even helemaal niets.....het is wennen....maar we doen ons best. Wat we ook besloten hebben is dat het nu vooral om ons tweeen gaat. Dat we ons tweeen nu voorop zetten en extra gaan genieten van elkaar. Dat begint dit weekend met een lekker weekendje weg! Heerlijk! Ik heb er ontzettend zin in. Even niets aan het hoofd, even lekker weg! Xxx Hypo
Lieve Hypo, Ik begrijp je helemaal en wens je heel veel plezier dit weekend. Mij heeft het ook goed gedaan om even helemaal de aandacht aan elkaar te besteden en niet aan het krijgen van kinderen en dat bracht een hoop rust. Hopelijk krijgen jullie de rust ook. Dikke knuffel, Lente
Ik wil je laten weten dat wij dinsdag de cryo tp hebben gehad. De vorige tp was zeer pijnlijk en ik hield rekening met nog zo'n ervaring. Tot mijn grote verrassing was het nu in een piep en een zucht gebeurd! Helemaal geen gekke dingen!!! Volgens de lab medewerkster was het een perfecte topemmy. Helemaal goed uit de vriezer gekomen. Zo blij!!!! Ik vond het erg fijn dat we een bekende fa hadden en dat iedereen lekker ontspannen was. We hebben zelfs wat grappige uitspraken uitgewisseld. Het 'klinisch sexen' kenden ze nog niet. Lief kleintje, nu een mooi plaatsje zoeken om te plakken en dan lekker gaan groeien. Hypo, alles goed met jou?
Hey MMMeisjes! I'm back; na lange afwezigheid. Timon; ik zie dat jij nog een berichtje had achtergelaten. Ik was heel lang afwezig van het forum, om even afstand te nemen van alles. Maar ik merk wel dat ik dat niet lang vol hou. Het voelde even lekker om niet met alles bezig te zijn, maar t is ook wel erg moeilijk hoor! Het voelt zo enorm leeg. En dan al die zwangeren en kinderen die geboren worden... Sinterklaas, straks mijn uitgerekende datum van de mk, kerst, oud&nieuw....t is toch allemaal wel moeilijk. We gaan vroeg in het nieuwe jaar een nieuwe poging starten. Nu maar s even kijken hoe het met alle meeleesmeiden van toen is... Xxx Hypo
Hey lieve Hypo wat fijn dat je wat laat horen! Logisch dat dit een lastige periode is! Dikke knuf voor jou meis! Hopelijk heb je in t begin van t jaar een goeie poging! Heb je ook hyves oid? Das makkelijker dan hier hihi