@Mijs: We hebben het de 3 pogingen eigenlijk steeds anders gedaan. 1e poging wist een select groepje mensen er van. 2e poging wisten de meeste mensen er van. 3e poging wist bijna niemand ervan. Ik kan ook niet echt zeggen wat t beste bevallen is. We zien wel, eerst maar ongi worden en dan kijken of ik me kan aanmelden! Xxx Hypo Oh, trouwens....we hebben de rekening gekregen voor de VIA cursus. We krijgen in februari alle informatie opgestuurd en in mei zijn we aan de beurt. Nou, met die rekening zijn ze dus erg op tijd!!! Ach...hebben we iig een goede besteding voor de eindjaarsuitkering....
Jeetje Hypo, het is zeker duidelijk waar je het geld aan uit mag geven. Wel spannend om straks met 2 dingen tegelijk bezig te gaan. Vlinder, gefeliciteerd! Blijf je nog een poosje hangen? Ik zal pas in februari een tp hebben.
Jee Hypo dat is ook lekker....Niet dus. Timon haha ik ga hier zo veel HCG achterlaten iedere keer dat hopelijk jullie net zo eindigen als ik.
Pfffffffffff; ik word gek van mezelf! Ben nu bijna een week over tijd.... Maar ja....ik verbied mezelf hoop te hebben, want een weekje later gebeurt wel eens vaker natuurlijk. Waarom mijn hoofd niet stoppen met denken aan dat t "misschien toch wel...." en waarom droom ik dan over baby's? Arghghghghghg! Xxx Hypo
Nou, na eerst enorme hoofdpijn dus "zie je wel ik word toch ongi", maar daarna nog steeds geen ongi.... en eeuwig gepieker ...en me hoopvol voorstellen hoe het zou zijn als ik nu toch echt zwanger zou zijn...toch maar een testje gedaan. Nega natuurlijk! Kan ik mezelf wel weer voor de kop slaan dat ik hoop heb durven hebben. Laat die ongi nu maar snel komen, dan kunnen we ons aanmelden voor ICSI 4! Xxx Hypo
Hee lieve Hypo. Hè getver, wat een zenuwtoestand... En hoop.. Ja hoop, is onze beste vriend in donkere dagen, maar ook zo'n pijnlijke boel als ie weer wordt ingetrapt door de werkelijkheid. Ik heb inmiddels een haat-liefde verhouding gekregen met mevrouwtje Hoop... Sla je maar niet voor de kop dat je je hebt laten verleiden hoop te hebben, hoop houdt ons op de been (ook al doet ze ons soms ook wankelen)! Dikke knuffel voor jou voor de teleurstelling.
Hypo, jouw ongi is ook niet terwijl je weet dat 'ie moet komen. Enorm balen! Dikke knuffel! Mijs, hoe is het met jou? Hier nog steeds geen ongi gespot, wel elke dag wat gerommel in de onderbuik. Ik snap er niets van. De ongi moet nu wel komen, want anders kan mijn prikschema alsnog in gevaar komen. Pffffff....
Hee hyperdepypo! Hoe is het met je, meis? En met jou, Timon? Hoe is 't gelopen met de uitgestelde menstruatie en in de war lopende prikschema's?
Hey Mijs! Met mij is het niet zo heel lekker momenteel. Ik denk dat er nu een stukje vermoeidheid uitkomt ofzo. Ik ben sinds gisteren bij vlagen misselijk, weinig eetlust en energie en mijn darmen rommelen de hele tijd. Gisteren wel begonnen met werken, maar kwam niets uit mijn handen en ben dus naar huis gegaan. Gisteren echt 2,5 uur geslapen 's middags; volgens mij ben ik gewoon oververmoeid. Dus vandaag ook maar thuis gebleven om bij te tanken! Maarrrrrrrrrrrr.....ongi is nu (eindelijk!) doorgekomen, dus ik ga straks zh bellen om me aan te melden. Oh ja, maandag voor intake bij de psych geweest, dus daar kwamen ook wel wat emoties los. Ik kan in januari pas verder, maar ik merkte dat die al wel opluchtte. Dus zat het in mijn koppie weer een beetje beter.....gaat mijn lijf protesteren. Maar goed...is even nodig denk ik deze rust! Dus ik ga straks maar weer even pitten! Hoest met oe? Nog even en je hebt de echo! En Timon hoest met jou?
Aanmelding is gedaan; we horen woensdag of ik ook echt mag starten; spannend weer! Xxx Hypo PS: enorme buikpijn van ongi; ben blij dat ik thuis ben. Een uurtje dobberen in een warm bad heeft gelukkig geholpen!
Hè bah, ongesteld, oververmoeid. Het is ook niet niks, de mmm/adoptiemolen/kinderloos bestaan! En daarnaast nog alle werk/partner/nieuw huis/ sociaal leven- ballen omhoog houden... Beterschap! Rust maar goed uit! En zeker zo'n psychreflectie maakt wat los! Fijn dat je er wat aan hebt. Jammer dat t een poos duurt voor je weer kunt! En ongesteld betekent behalve nare pijn ook aanmelden voor poging! Joehoe, startsein! Hopelijk mogen jullie idd beginnen en dan op naar kindje! Hier vandaag bruinverlies. Ben me rot geschrokken: associatie/ervaring met drup bruin is altijd, maand in maand uit begin menstruatie. In 1 klap van roze wolk gesodemieterd! Ik weet het, het hoeft niks te betekenen, maar toch. Zorgeloze genieten is voorbij. Na beetje aandringen toch in propvol echoschema gedrukt morgen. Pfffff, veel te spannend...
Hey Hypo, Ik kwam even spieken hier. Het zit allemaal dus niet zo mee.... Maar je hebt je wel kunnen aanmelden: JOEHOE!!!!! Dus dan gaat het echt beginnen, spannend hoor. Wel goed dat je nu wat tijd voor jezelf neemt. Uitgerust aan een poging beginnen is het halve werk volgens mij. Ik had dan veel minder last van alle bijwerkingen van de hormonen en zo. Heel veel succes alvast en ook nog een beetje beterschap!!! Liefs Mia
Hey ladies! Nou, aanmelding is ook definitief, want ik ben vandaag al gebeld dat ik kan starten. Ik moet alleen dinsdag meteen komen voor gesprek vpk, de enige dag dat ik echt niet kan..... Wat een geregel weer! Maar goed; 29 dec gaat de eerste deca er dus weer in; wiehoeiiiiiiiiiiiiii! Mijs: Ik las t in Mia's topic van je bruinverlies, wat een schrik zeg. Kan me voorstellen dat je van je roze wolk gedonderd bent. Gelukkig vandaag een hartje zien kloppen las ik; fijn meid! Nu hopen dat t bruin ook wegblijft! Dikke knuffel! Xxx Hypo
Ik ben uiteindelijk ongi geworden. Kon ook niet anders, want er was niets gebeurd rond het ei. Ik hoop dat ik eind deze maand goed uitkom met het schema. Ben nu aan de pil en het zou net kunnen.
Dank je, Hypo! En nu ga je straks weer starten!! Woohoooooo!!! En jij dus ook, als 't allemaal goed loopt, Timon? Super!
lieve Hypo, Ga je weer beginnen ?? Oh wat goed !! Ook dit keer zal ik mega hard voor je gaan duimen ! Heel veel succes de komende tijd ! liefs esther
Hypo, je bent ongi geworden en dan ook zo heftig. En nu definitief aangemeld voor de volgende poging. Wat fijn dat je al een stukje opgeluchter bent door het praten met de psych. Jammer dat je pas in januari verder kan. Mijs, hoe is het met jou? Je heb vandaag toch een echo gehad? O, ik lees dat dat goed is gegaan. Wat een geruststelling. Hier een beetje uit de dip, maar ik sta nog steeds niet te juichen. Wel heb ik kunnen praten en voel me daardoor beter. Blij zijn vanuit mezelf ben ik nog niet. Ik mis wat... Verder gaat het goed, hoor!