Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by hypo, Feb 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    @Timon: Dat klinkt wel heftig! Ik merk idd wel dat ik soms wat spanning in mijn lijf opbouw. Bij mij komt dat er meestal uit dmv gespannen spieren in nek/schouders en hoofdpijn.

Heerlijk een paar dagen weg geweest en enorm veel geshopt! Op terugweg nog langs t Radboud; manlief moest zaadtest laten doen. Hopelijk is het dit keer weer iets beter.....
    Morgen afspraak bij de vpk; daarna weer echt beginnen!
    Maar eerst......fijne kerst iedereen!!!!!!!!!!!!

Xxx Hypo

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hee lieve Hypo, fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad! Lekker jezelf verwend met shoppen? Of kerstcadeaus?

Ik gooi even een lekkere ontspannende virtuele massage Timon en Hypo's richting op!

Jullie ook fijne kerst, meiden, denk aan jullie!

3. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je, Mijs. Zou heel fijn zijn.

Prettige feestdagen, meiden.

Hier in zo'n dal geraakt dat ik in de ziektewet zit en in januari een afspraak heb met maatschappelijk werk. ICSI 2 is uitgesteld. Eerst wil ik weer goed in mijn vel zitten.

4. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Dikke knuffel van mij Timon! T is allemaal heel herkenbaar; heel veel sterkte! Neem idd de tijd om met iemand hier over te praten. Je zult zien dat dat letterlijk ruimte geeft in je hoofd!
    xxx Hypo

5. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Ik ga zo maar s door de sneeuw ploeteren. Moet op de fiets vandaag naar zh; manlief heeft de auto mee naar zijn werk (moet nog 1 dagje en dan heeftie volgende week de hele week vrij). Normaal is dat een half uur fietsen; dus ik zal er nu wel nog langer over doen!
    Maar daarna is t dan ook echt kerst!
    Xxx Hypo

6. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Allemaal de kerst weer overleefd?
    We hebben het erg gezellig gehad. Blijft soms een beetje lastig met allemaal neefjes en nichtjes erbij....maar t was goed te doen. Lekker buiten geweest in de sneeuw en lekker gegeten.

Vrijdag naar het zh gefiets; wat een geploeter door de sneeuw. Ik heb er 45 min over gedaan (normaal een half uurtje). Alle papieren weer meegekregen en even bloed geprikt. Ze hadden ook nog wat meds in de koelkast liggen voor me, dus nu heb ik bijna alles bij elkaar. (rest krijg ik van lieve forumdinnetjes)
    Overmorgen weer de 1e spuit!
    xxx Hypo

7. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hee lieve Hypo!

Fijn dat de kerstdagen te doen waren en ja, die rottige kindjes van een ander altijd.... Je eigen zou ook al rond moeten stappen!!

En je bent van start! Woensdag gaat de eerste prik er weer in. Spannend! Ik hoop op weinig blauwe buik, veel eitjes, weinig schildkliershit en een supermooi resultaat! Wanneer heb je de uitgangsecho? Ik zit natuurlijk niet zo in de gestimuleerde pogingen, maar je moet toch eerst een poos deca spuiten, dan uitgangsecho voordat de Puregon er in gaat om te stimuleren?

Fijn nog een weekje vakantie!

Timon, heb je de feestdagen overleefd? Denk aan je, hoor!

Liefs!

8. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Succes Hypo!! Ik ga keihard voor je duimen en je uiteraard ook volgen!!!

Alle meds al bij elkaar? Mooi so!! Ik vind dat geen enkel MMMeisje zelf de medicijnen zou moeten hoeven te betalen!! Goed koelkasten van de ZHen leegroven en ook de koelkasten van forumdinnetjes!! :D

Goeso!!!

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Hypo you go girl.
    Heel veel succes met de nieuwe poging.

Een nieuw jaar, een nieuwe ronde; NIEUWE KANSEN.

Succes.

10. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Succes meis op naar roze knuf , duim duim .

11. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey lieve forumdinnetjes!
    Wat een gezellige hartverwarmende reacties toch weer! Thanxxx!

@Mijs: Morgen 1e spuit en dan pas 12 jan de uitgangsecho. Ze doen die echo's namelijk altijd op woensdag. En aangezien woensdag cd 21 is ben ik een week later natuurlijk niet ongesteld geweest.... Dus moet ik 2 weken deca spuiten. Maar dat komt wel goed uit hoor, want ik moet meestal toch een week extra spuiten omdat ik wat later ongi word. Dus hopelijk 14 januari met puregon beginnen en dan heb ik een week later de 1e fm. Punctie verwacht ik in de week van 24 januari. Maar goed; is ook even afhankelijk van hoe snel t gaat. Ik heb punctie ook al een keer op zondag gehad!

@Maartje: meis wat een toestanden heb jij toch weer achter de rug. Heb nog niet echt een update gezien van hoe t nu met je gaat (ik spiek meestal ff in t Babyrinth), maar je gaat aardig richting de 12 weken. Is t grootste risico nu geweken of blijft t spannend met t hematoom? Ik blijf enorm voor je duimen!!!!

@Ieoor:Tjonge meis, jij hebt t geluk ook nog niet aan je zijde gehad. Dikke knuffel!

@Marnat: ook een dikke eindejaarsknuffel!

Straks ff een ritje naar familie voor een verjaardag, dan morgen gezellig naar forumdinnetje! (zin in!!!!!!)

Xxx Hypo

12. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje hypo, schrijf niet veel hier maar denk wel aan je hoor.
    Hou je wel in de gaten hihi.
    Jij ook een hele dikke eindejaars knuffel !! denk om je zelf he , een ander doet dat vaak niet.

13. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi Hypo,

Blehhh dat word dus extra lang Decapeptyl spuiten. Nou ja, alles voor het goede doel natuurlijk maar tis natuurlijk wel ontzettend klote. Als je je Decalabieligheid van je af wilt spuien weet je ons te vinden he!!!

Ja, ik ga idd mooi richting de 12 weken. Vandaag alweer 11 week en 4 dagen... Soms lijken de weken voorbij te kruipen maar nu ik zo dicht bij de 12 weken zit begin ik wel echt goede hoop te krijgen. Ik heb met 10 week en 6 dagen de laatste echo gehad, nr 7 alweer. Toen was goed te zien dat het hematoom mooi aan het slinken was. Dus dat is een goed teken. Heb 1maal nog na de enorme bloeding een oud-bloed-bloeding gehad. Ik denk zelf dat dat goed heeft geholpen maar ook dat het bloedstolsel door mn baarmoeder word opgenomen want mijn baarmoeder zat eerst echt vol met bloed en het is echt heel mooi aan het minderen en ik geloof niet dat wat ik laatst verloren ben zoveel was. Maar hoe meer dat kreng krimpt, hoe beter. Ik geloof niet dat ik zo mag juichen met de 12 weken als dat een ander zou mogen (zolang ik dat stolsel in mn baarmoeder heb) maar ik heb dus goede hoop.
    Ik hoop dat jij straks een soortgelijk bericht mag gaan schrijven, maar dan wel zonder hematoom!!!

Heb je alle medicatie al? Ik las dat je nog wat dingen van forumdinnetjes zou krijgen. Mocht je nog ergens een gebrek aan hebben: ik lus geen Decafe ;) dus dat mag de deur uit. Verder heb ik nog pure (kauw)gom in huis. Kan ook de deur uit voor zelf betalen chickies.
    Let me know!!

Succes meid!!

14. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hihi, Maartje.

Forumdinnetje heeft ook zin in morgen, Hypo en jij bent 1 van de weinigen die ik voor 't eerst op bezoek heb die in mijn koelkast mag sneupen op zoek naar wat lekkers voor in 't buikje! Haha!

Liefs!

15. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Haha jij bent dus ook al zo'n dealer ;) :p

Ik heb Marjah en Tuana al eens op bezoek gehad ;)

Maar ehh wat voor hormonen heb jij gebruikt? Ik dacht dat in eigen cyclus hormoonloos was.... :(

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    *breekt even in*
    Ik heb hier ook nog wat koude accessoires liggen, zoooo 2011!
    *breekt weer uit*

17. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Nee, is gemodificeerde natuurlijke cyclus. Dus er wordt gebruik gemaakt van maandelijkse ei. Maar om te voorkomen dat ei springt voor ie gepunctied wordt, wordt de punctie wel echt gecontoleerd. Er wordt gewacht tot follikel bij meting 14mm is. Dan dagelijks cetrotide om te remmen en Gonal-f (follikel moet wel doorgroeien) tot follikel min. 18mm is. Is meestal na een dag of 3. Dan Pregnyl en punctie. Vervolgens 3 keer Pregnyl. Maar ik kreeg de bollen omdat ik een week voor testen al begon te druppen. Maar dus wel hormonen, maar minimaal.
    En dan hou je wel eens wat over

18. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Ja, en Mijs had dat enige dat ik nog nodig had.....hoe fijn!
    Lief meiden dat jullie zo aan mij denken; maar als ik op alle aanbiedingen in ga dan kan ik haast wel mijn eigen apotheek beginnen; haha!!! Anyway......ik hoop toch echt dat ik niets meer nodig heb straks....ik hoop zo dat dit DE poging wordt. Klinkt t raar als ik zeg dat ik er nu al een goed gevoel over heb????? Of is dat wishfull thinking???? Nou ja, we gaan t wel zien!

@Maartje: goede berichten dus tot nu toe! Fijn meid! Kan me voorstellen dat t lang spannend blijft. Bij jou duren die wachtweken wel heul lang! Wat leuk dat je je nu met babykamer kan gaan bezig houden.......jaloers!!!!!!!!!!

So, ik ga maar s ff bijkomen en in mijn cappuccino bijten (t melkschuim is zo goed van t nieuwe apparaat dat ik er haast vork en mes bij nodig heb) en dan "op tiet noar bedde" (zou mn oma zeggen)!

Toedelssssssssss!
    xxx Hypo
    Toedelsssssss!!!!
    Xxx Hypo

19. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hee Hypo!

Nou, live was je ook heel gezellig :D
    Is 't gelukt met de deca gisteren? Over de drempel gestapt? Succes hè, nu ben je echt gestart!

Liefs, Mijs

20. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    @Mijs: ja, was erg gezellig!!! Na een korte "aanloop" is het spuiten toch weer gelukt! Tis toch altijd even een drempel, maar dat komt ook door die irritante decaspuiten.... Vandaag zo druk geweest dat ik het bijna zou vergeten......

Xxx Hypo

Share This Page