Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Fijn dat korte protocol; zou ik ook wel willen!

2. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik vind het niet erg in ieder geval. Duurt allemaal al zo lang en met het lange protocol al helemaal lijkt mij.
    Zeker als je bv een maand ofzo aan de pil moet.

3. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Met mij gaat het goed. Misselijkheid neemt nog weer wat toe. Afgelopen week weer aan het werk (hoe beviel jou dat, na 2 wk vakantie??) en dat was wel vervelend. Met uitslapen is het net of ik een paar uurtjes misselijkheid oversla. Gaat natuurlijk niet meer, nu, dat uitslapen. Hier en daar een kotsbuitje. Weten we even weer dat er wat moois gaande is daarbinnen!
    Komende vrijdag idd een echo. Als die goed is, zit de roze wolk nóg lekkerder, denk ik.
    Kom er maar gezellig bij zitten over een paar weekjes!

4. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja, roze wolk; graag!!!!!!!!! Het is momenteel een donderwolk.....
    Heb dit weekend echt wel een dipje merk ik. Heb om mezelf maar een beetje op te vrolijken een appeltaart gebakken, maar ja.....dat is ook niet zo'n goed plan eigenlijk!
    Had donderdag adviesgesprek bij de psych en besproken wat er een beetje uit de intake kwam. Volgende week ga ik weer terug, hopelijk heb ik er iets aan, want ik heb t toch wel nodig ben ik bang.
    Wil me zo graag weer een beetje gelukkiger voelen.....
    Ik ga er maar vroeg in; zit mezelf hier toch in de weg.

@Mijs: Kotsbuien; hoe fijn! ;) Spannend idd de echo. Daarna kan je genieten met een grote G!!!

5. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    @moderator Lotte: dat is snel! Bedankt!

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Fijn dat de gesprekken bij de psych nu een vervolg hebben! Nu hoef je dus niet meer te wachten en kun je regelmatiger heen? Fijn! Goed van en voor je. Praat het er daar allemaal maar uit, het is niet niks zo'n onvervulde kinderwens!
    Ik gun het je ook, je weer gelukkiger voelen! Ik hoop heel hard dat je je topic nooit meer van naam hoeft te veranderen en het bij de 4e roze wolk poging blijft!
    Succes komende werkweek!
    Liefs, Mijs

7. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Thanxxx meis!

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    HYPO@ Hoe gaat het met spuiten meis ?

9. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey Marnat!
    Spuiten gaat wel redelijk, maar ben bang dat ik nog wel even door moet. Woensdag uitgangsecho, maar ik ben nog niet ongesteld, dus ik moet iig nog een week extra spuiten. Net de spuit van vandaag gezet; ik voelde m bijna niet! Ik merk dat ik toch wel te laag spuit meestal, een beetje hoger zit toch wat meer vet; haha!
    Hoe is t met jou Marnat?
    Xxx Hypo

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hypo@ Waar blijft je ongi dan??
    hoop voor je dat echo iets mooi s laat zien veel eitjes.
    Posi blijven meis ik weet hoe moeilijk dat is maar toch , komt vast goed.

Met mij gaat het wel goed , na wat omstandig hedden .
    Wat de mmm betreft hebben we rust opmoment en als mijn zusje in maart bevallen is gaan we ergens weer verder met de laatste poging.
    Genoeg over mij , dit is jou plekje, als je meer over mij wil weten en of volgen: '"icsi marnat"' ‎( hier kan dat]

11. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee meid, succes morgen in 't ziekenhuis. Hopelijk ziet het er allemaal netjes uit en geen gekke dingen!
    Liefs!

12. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Hypo!

Ik ken je nog uit het juli-au en volgensmij ook sep-okt topic, en dacht eens kijken hoe het met jou gaat! Lees dat je inmiddels al bezig bent met poging 4. Wat knap dat je blijft door bikkelen, en ook hulp heb gezocht om je gevoel eruit te gooien, want dat kan soms heel erg fijn zijn! Ik blijf je zeker volgen hier want ik hoop echt dat deze poging jullie laatste is en je hartstikke snel op roze mag knallen!

Succes met het spuiten meis.

Liefs x Shantii

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Haaaaai, hypo. Wilde je even veel succes wensen voor vandaag. Hopelijk ziet alles er goed uit!

14. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Whoeeeeeeeeeeeee, Hypo is weer bezig. Wat spannend!!!!! Hoop dat de ongi zich snel aandient en dat je niet weer zoals vorige keer zo lang hoeft door te spuiten :(:x. Ga je hier in de gaten houden en volgen en steunen en duimen...............

KUS!!!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Succes vandaag meis.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, veel succes vandaag! Knuffel!!!

17. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey ladies!
    Bedankt voor alle lieve succeswensjes! Lief van jullie!

Nou.....t was een rare situatie vandaag. Geen ongi nog, maar wel gegaan natuurlijk en toch ook even met de echo gekeken. Ik had al aangegeven dat ik geen idee had hoe ver ik in mijn cyclus zit, aangezien ik de signalen van mijn lichaam niet echt begrijp. Nou....dat was wel te verklaren..... Mijn eierstokken zaten vol met vochtblaasjes. Aan de ene kant 3 en aan de andere kant wel 7. Het leek wel of ik al aan het stimuleren was!
    De vpk heeft de fertiliteitsarts er bijgehaald en die keek even mee. Het is nog de vraag hoe het verder gaat. Ze gaf aan dat het kan zijn dat in het begin van decapeptyl er een soort stimulatie is. Je lijf moet dan even aan de deca wennen, daarna wordt het pas onderdrukt. Het kan zijn dat het daardoor nu er zo uitziet. (beetje lastig terugvertellen hoe zij dat zei) Dus haar voorstel is om wel door te spuiten met de deca en te kijken wat er gebeurt. Volgende week moet ik terugkomen en dan gaan we opnieuw met de echo kijken. Mocht t zo blijven dan moeten we deze poging staken. Die laatste conclusie snapten wij ook wel, want het zag er echt heel onrustig uit. Maar goed, we hebben nog een beetje hoop dat het toch rustiger wordt. Heel raar, want dit heb ik nog nooit zo gehad. Nog een week afwachten dus.
    Ik ben/ wij zijn er aardig rustig onder, maar als ik er verder over na denk dan baal ik er natuurlijk wel van. Ik had er wel op gerekend dat ik verder moest spuiten, maar dit had ik natuurlijk nooit verwacht.
    Het blijft afwachten.....
    Iemand dit ooit meegemaakt? (denk dat ik maar ff een topicje erover open)

Xxx Hypo

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Getsie, wat weer een suffe uitgangsecho...
    Heb je ook niet es gehad dat er een cyste zat bij de uitgangsecho die ze meteen maar even leeg gingen punctiën? Was jij toch?
    Nou, het kan dus zijn dat de blaasjes slinken en de eierstokken inderdaad nog onderdrukt gaan worden? Daar is de hoop nu op? En als de eierstokken niet willen luisteren en hun eigen weg inslaan met follikels op eigen houtje stimuleren dan stoppen?
    Hmm, inderdaad als je hard door blijft malen dan kun je er wel van gaan piekeren idd.... Moeten we maar niet doen, dan. In gedachten zal ik de de hypostokjes tot rust manen!

19. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja, dat was ik inderdaad. Had een keer een grote die ze toen meteen weghaalden. Maar toen was ik ook al ongesteld geweest en dat is nu natuurlijk niet zo. Tis echt te hopen dat t nu echt minder wordt, anders is het straks zo dat ik 3 weken voor niets gespoten heb.
    Xxx Hypo

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    He wat een stomme echo!!
    Klote hoor!! Hoop dat je toch binnenkort mag starten, voor niets gespoten hebben zou wel heel zuur zijn..

ff een tip: vraag aan je arts of ze je wat deca's wil voorschrijven als deze poging toch gestaakt word, kan ze misschien een ander iets declareren, krijg je weer een voorraadje aan medicijnen van de verzekering. Zo niet, decafe in koelkast!! 16 of 17 stuks. Remember!!!

SMAK

Deel Deze Pagina