Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    @maartje: dat kan niet, want ik betaal deze poging al zelf!
    3 weken voor niets spuiten EN zelf betalen.....wel heel erg zuur he?
    xxx Hypo

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank nog voor je felicitatie Hypo, hoop dat ik jou ook mag gaan feliciteren dit jaar.

Jeetje wat onzeker weer die FM. Tis allemaal al spannend en dan helemaal als het niet gaat zoals het moet. Ik wil je in ieder geval veel sterkte en succes wensen met deze poging en hopelijk gaat het goedkomen en kunnen jullie door.

Liefs!

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Hypo, wat is dit klote nieuws. Geen idee wie je kan helpen. Knuffel!!!

4. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Eindelijk begint de ongi te komen, maar ik heb niet veel hoop op een goede afloop.... Ik heb pijn alsof ik al een week aan het stimuleren ben met Puregon. Deze pijn herken ik....er zit van alles in mijn eierstokken. Ik ga morgen maar eens het ziekenhuis bellen, want ik word hier niet vrolijker van. Volgens mij doet de deca meer kwaad dan goed nu.....

Xxx Hypo

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hypo@ Dat klinkt niet goed met die deca pff!
    id ziekenhuis even bellen succes ben benieuwt wat ze doen en zegen .

Ongi grr knuf.

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Pff, dat klinkt niet goed. Je gevoel zegt vaak 't meest. Als jij denkt dat er van alles gaande is in die stokjes, terwijl dat nog helemaal niet de bedoeling is nu, dan voel je dat vast goed aan..... Jammer genoeg. Wat een rare boel!! Bah, en dat in je zelf-betalen-poging! Moet je die fm's en zo allemaal wel betalen, ook als de punctie niet door gaat?
    Even wat anders: heb je genoeg bollen?

Knuffel voor lieve Hypo!

7. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey meiden!
    Ja, ik baal behoorlijk. Dit is gewoon echt niet leuk. Ik denk dat ze die afspraken ook gewoon factureren hoor; wie betaalt t anders?
    Nog enige twijfel over hoe ik t nu moet aanpakken. Manlief vindt dat ik me miss teveel zorgen maak. Hij zegt dat t misschien allemaal extra gevoelig is vanwege ongi die nu doorkomt. Ik denk zelf van niet, maar weet t ook niet hoor! En vandaag (zondag) is er natuurlijk niemand op de afdeling die me kent.... Het bellen stel ik dus maar uit tot maandag, maar t voelt niet echt fijn om die spuiten te zetten (gisteren ook bijna vergeten....). Lastig hoor dit soort dingen....

@Mijs: dat van die bollen moet ik nog even checken (heb nog wel wat, maar niet precies hoeveel). Maar of ik ze uberhaupt nodig ga hebben...

Ik zal t allemaal wel te veel overdenken, maar ik denk dan echt 'hoe moet dit verder?'. Hoe kan t nou dat ik zo reageer? En kunnen we dan uberhaupt nog ooit verder? Of moeten we t nu echt gaan afsluiten? Ik weet t ff niet meer....

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hypo, Miss kunnen ze, als deze wordt afgebroken wat jij zelf denkt, een kort protocol doen. Dus dan op cd2 beginnen met deca en cd3 met puregon? Dan zit je iig niet te klooien met die deca's! Wellicht kan je dat voorstellen in je zkh, als t zover komt dan hè...

9. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    ja, is ook inderdaad K*t! En ook vervelend dat je dan (logisch) nadenkt over: 'o jee, komt het ooit goed of kunnen we nu nooit meer een poging doen'. Ik zou het ook hebben, maar zo ging het jouw vorige pogingen ook niet, dus dit is een uitzondering en geen reden om te denken dat het voortaan altijd zo gaat.
    Misschien es aan de cetrotide ipv deca?
    Maar goed, eigenlijk zou je idd het ziekenhuis kunnen bellen en vragen of je eerder mag komen dan woensdag, omdat je bezorgd bent over wat er gebeurt in je lijf. En ferti-arts mag zich buigen over de situatie en wijze woorden spreken en moet jou geruststellen. Nu haal je jezelf van alles in 't hoofd dat misschien niet aan de hand is..... Ik vind dat je afgelopen woensdag niet heel netjes bent behandeld, je bent in ieder geval niet gerustgesteld... Zit je nu thuis te piekeren, vind ik sneu voor je!
    En ik ga er van uit dat als je ze deze ronde niet nodig hebt, die bollen, dat je ze dan een volgende ronde nodig hebt!
    Dikke knuffel voor jou!

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Bedankt voor jullie lieve reacties.
    Ik heb vanmorgen dus het zh gebeld en mocht om 14.15 langs komen. Mijn eigen arts was er niet (ziek), maar t hoofd gynaecologie was er wel, die nam het waar. (aardige man, heb ik ook 2x de punctie bij gehad)
    Nou wat mijn gevoel aangaf dat klopte wel. Allemaal blaasjes te zien aan beide kanten. Het bms was echter nu wel mooi dun, natuurlijk omdat ik nu ongi ben. Hij gaf wel aan dat ik door moet gaan met de decapeptyl. Dat geeft hij de grootste kans. Hij bevestigde het verhaal van mijn eigen arts; deca heeft eerst kort een stimulerend effect voordat hij de boel onderdrukt. Dus de hoop is dat de deca nu zijn werk gaat doen en de blaasjes vanzelf kleiner worden. Als ik nu stop dan kan het wel maanden duren voordat het weer weg gaat en dan heb ik kans dat ik een volgende keer weer zo reageer. Als ik meer klachten krijg dan nu moet ik weer bellen.
    Eigenlijk wist hij ook niet zo goed wat ie er van moest vinden. Hij heeft dit ook nog nooit zo gezien.
    Ik heb dus wel de hoop dat deze poging nog niet helemaal verloren is, maar leuk is natuurlijk anders. Ik heb er best veel last van.
    Ik heb volgende week dinsdag weer een afspraak om te kijken hoe het er voor staat.
    Pff, wat een gedoe!
    Xxx Hypo

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, fijn dat je zo snel terecht kon. Wel ships dat er ook echt van alles te zien was terwijl dat niet de bedoeling is. Hopelijk gaat de deca nu z'n werk doen.

12. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Na een heerlijke nacht slaap gaat t redelijk. De buikpijn is er wel weer, dus ik neem zo maar een paracetamol om een beetje wat minder last te hebben. Vandaag maar op tijd naar huis; dit houd ik niet de hele dag vol! Ik heb eigenlijk alleen maar zin om te slapen-slapen-slapen!
    Xxx Hypo

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hè, wat een gedoe meid!! :(

Over dat declareren: ik bedoelde, dat als de poging wel gestaakt zou gaan worden dat het ZH dan IUI zou kunnen declareren en dan zou je namelijk nog wel spuiten vergoed krijgen. Maar ik hoop voor je dat deze poging straks wel mooi doorgaat!! Kussie!!!

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hey Hypo,

Lees net het verhaal over de blaasjes.
    Wat een gedoe zeg :(
    Ik hoop dat ze snel weggaan en dat jullie gewoon door kunnen met deze poging.
    Sterkte met je pijnlijk buikkie...

Liefs

15. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Oh, daar heb ik nog niet aan gedacht; mmm....dat is wel een idee. Maar ik ga ervanuit dat ik t niet nodig heb! Bovendien heb ik nog niets uitgegeven aan medicijnen omdat ik van alles gekregen heb (ook van het ziekenhuis)! Dus das wel fijn! Met jou gaat het echt snel nu he; je bent de grens van 12 weken nu lekker voorbij; ontzettend fijn meis!

16. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Vanmorgen werd ik redelijk goed wakker. Pijn is niet erger geworden (hoewel ik gisteren niet kon inslapen van de pijn, dus maar een paracetamol genomen) en.....ik ben 700 gram lichter dan gisteren, dus dat lijkt me een goed teken!
    Xxx Hypo

17. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Fijn dat je goed hebt geslapen. Bah, naar dat je zo'n pijn had. Nu maar hopen dat ze mooi gaan slinken, die blaasjes. Hoeveel zaten er dan? En welke afmetingen?
    Succes meis, dikke knuffel!!

18. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Fijn dat je goed geslapen hebt en dat je weer iets lichter was. Hopelijk is het niet allemaal voor niets en gaat de deca zijn werk goed doen. xxx

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoe gaat het met jou op deze sobere winterdag met de nodige regen?

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey hoi!
    Met mij gaat t redelijk goed. Wel onder de paracetamol, maar dan is het uit te houden. Ik ben zowaar relatief vroeg naar huis gegaan van mijn werk. Iets wat ik heel lastig vind. Maar goed....t is even hypotijd zeg maar.....

@Mijs: geen idee hoeveel en hoe groot; denk dat dat te veel was voor de gyn om t allemaal op te meten. Het is vergelijkbaar met een laatste fm na een puregonstimulatie......

Ik ga zo maar s mijn prakkie opwarmen in de magnetron (hypoman eet niet thuis) en lekker op de bank ploffen! En proberen om positief te blijven denken. Wat lukt met wisselend succes!
    Xxx Hypo

Deel Deze Pagina