Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    Dikke knuffel voor jou en hypoman..
    Ook ik blijf aan je denken !

x esther

2. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Dank jullie wel lieverds!
    Xxx Hypo

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Kusje op joe neusje!! Tis ook gewoon verrekte kut dat dit allemaal nodig is!! Houd joe taai!!

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Knuffel moppie, en denk aan mijn aanbod he?!?!

Smakje op je oogjes!

5. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Loesie: ja, is goed! Ik wacht de echo woensdag even af. Als die krengen van cystes dan weg zijn dan kan ik eindelijk verder met de puregon. En anders dan kan mijn koelkast wel wat aanvulling gebruiken! ;)
    xxx Hypo

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Gut ja, je gaat nu natuurlijk wel heel hard door je deca heen, zo. Hoe gaat het met Hypobuikje waar al weken in wordt gespoten? Blauw, blauwer, blauwst? Of valt het mee?
    Hoop dat het er goed uit ziet morgen! Duim, duim, duim!

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, knuffel!!

8. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Stand van zaken in "mijn langste ICSI-poging ooit!"

Aantal cystes:
    - links: ziet er goed uit; cystes bijna verdwenen
    - rechts: 2 stuks van kleiner dan 2 cm; stukken kleiner geworden
    Aantal gezette decaspuiten:
    - links: 15
    - rechts: 21 (ik begin een favoriete spuitkant te krijgen)
    Aantal blauwe plekken:
    - links: 1
    - rechts: 2 (valt mee he?)
    Aantal echocontroles:
    - fertiliteitsverpleegkundige: 1
    - gynaecoloog: 1
    - fertiliteitsarts: 2
    Aantal geziene co-assistenten: 2

Maar goed; alle gekheid op een stokje; er zit verbetering in!!!!! Nog 1 weekje deca doorprikken en dan waarschijnlijk volgende week vrijdag met de puregon beginnen. Laten we het hopen. Ik ben wel heel opgelucht, want had bijna de handdoek ik de ring gegooid.....
    Xxx Hypo

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    *doet vreugdesdansje voor Hypo!!!*
    hoop ontzettend dat je volgende week eindelijk!!!!!!! mag starten!!!

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Oh ja....en het woord van de dag is "multicysteuze ovaria".....dat schijn ik dus gehad te hebben. Klinkt best chique he? ;)

En Maartje: thanxxx voor je dansje, nu maar hopen dat t echt doorgaat volgende week!

Xxx Hypo

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, goed nieuws!:D
    Heb je dit woord weleens met scrabble geprobeerd? Vast veel punten waard.:p

12. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja, t klinkt ook zo 'geleerd' vind ik! ;) En telt vast ook mee voor 3x woordwaarde.

13. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Joehoe! De cystes slinken! Lang leve het voorbijgaan van de multicysteuze ovaria!! En lang leve dappere Hypo die maar door blijft spuiten (inmiddels bijna 40!!)!
    Goed, zeg!
    Ik blijf doorduimen dat het er volgende week helemaal rustig uitziet en je kunt gaan Puregonnen! Fijne vrijdag en fijn weekend!
    Liefs!

14. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey vroege vogel!!!!!
    Ik blijf idd dapper doorspuiten. Hoewel mijn buik er wel echt genoeg van begint te krijgen hoor. Af en toe voel ik de prikgaatjes een beetje branden. Maar goed....het einde (of t begin...) is in zicht!

Hoest met jou? Wat gaat t snel; alweer bijna 15 weken. Kan je je broeken nog wel aan?

Xxx Hypo

15. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee Hypo,

Ik duim voor morgen! Dat het er maar erg niet-multicystueus uit mag zien en je kunt beginnen met de Puregon!

Liefs, Mijs

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, hoe is het met je vandaag gegaan?

17. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Heb helaas echt geen tijd gehad om even terug te lezen, dus reageer alleen ego.....
    ..hier waren er nog 2 cystes te zien (wel kleiner geworden) die ze zo direct gaan weghalen (vroeg in het zh zijn dus). dan mag ik vanavond eindelijk beginnen met de puregon (na 6 weken decapeptyl).
    xxx hypo

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Kloten van de cystepunctie, maar yeahhhhhhhhhhh!!! voor het mogen starten!!! :D
    Ik blijf je volgen!!!

Heeeeeel veel succes straks!!!

19. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hè bah! (cystepunctie)
    Hé super!!!! (dat je eindelijk kunt gaan puregonnen!! Niet 6weken lang voor niks prikken en in de stress en alles!)

Succes vandaag met de punctie (misschien al gehad?) en op naar mooie eitjes!

Dikke knuffel!!

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey ladies!
    Vanmorgen snel een copy-paste berichtje uit het ander topic (mag eigenlijk niet natuurlijk....sorry!).
    Nu even tijd om uitgebreider te reageren.
    Gisteren dus de volgende controle-echo. Ik was (ivm drukte) toch bij de vpk ingedeeld. Die vertelde dat ik aardig onderwerp van gesprek was geweest bij het fertiliteitsteam (niet negatief hoor, zei ze er nog bij) omdat mijn lijf zulke rare dingen deed. Inmiddels weet iedereen daar er zo'n beetje vanaf en zijn ze benieuwd hoe het verder gaat. Ik ben ook gewoon al 29 december begonnen met spuiten! (laatste menstruatie op 9 dec)
    Anyway; de vpk ging kijken en er zaten er nog steeds 2 (wel kleiner dan vorige keer) dus toen de arts er bij werd geroepen heeft die overlegd met het hoofd-gyn en die zei "weghalen". Dus vanmorgen kon ik meteen terecht en vanavond kan de 1e puregon erin! Dus de vpk zei ook al dat het toch wel de langste poging was die zei had meegemaakt op de poli. Als hier toch een kind van komt.......dan is het een echt wonderkind! (dat zei ik zelf hoor)
    Vanmorgen dus de punctie gehad. Au!Au! Ik vond t toch wel erg pijn doen hoor! (geen verdoving ook verder)
    Allereerst die klotespreider (nou ja....eerder kutspreider natuurlijk....sorry voor de woordkeus); die doet altijd al zeer vind ik. Daarna deed de prik behoorlijk zeer en t leegzuigen was ook 'ech nie fijn!'. Maar goed...ze zijn weg; dus ik ben blij!!!!!
    Ik bloed nog wel redelijk na (moest om dat ze stoppen een 2e x die spreider erin...) Maar ze zei ook dat ze door mijn bm mond heen had moeten prikken, wat dus meer bloed.
    Nou ja...we hebben t weer gehad. Ik ga vanmiddag pas naar mijn werk. Ik ben ZO moe, maar moet vanmiddag een vergadering voorzitten, dus moet er wel heen.
    Tot zover mijn update. Volgende week vrijdag moet ik voor de FM; spannend!

@Maartje & Mijs: hoe is het met jullie meiden? Wat gaan die tickers toch snel!!!!

xxx Hypo

Deel Deze Pagina