Hypo, het is gebeurd!!!! Ze zijn weg, met een beetje veel last voor jou, en je kan vanavond starten!!! Heerlijk. Doe rustig aan en denk vanmiddag ook aan jezelf. Zo nodig moeten ze het maar zonder jou doen. Knuffel!
Jeetje, hypo! Wat een verhaal. Wat reageert jouw lijf toch bijzonder. Maar wel fijn dat de cystes nu weg zijn en dat je eindelijk met de puregon mag beginnen. Dit zal zeker de boeken in gaan als de langste poging ooit, tjonge zeg. Maar hopelijk is het allemaal voor een goed doel. Doe het lekker rustig aan meid, en denk goed om jezelf hoor! Dikke knuff!
Hey Miepje! Wat lees ik nu; bedrust?? jemig meid, wat vervelend! Ik ga snel even kijken of ik (behalve bij je onderschrift) ergens kan lezen hoe t met je gaat! Xxx Hypo
Hee Hyp. Bah, akelig dat het zo'n pijn heeft gedaan. Bikkel die je bent!! Doe je rustig aan, meis!? Desnoods niet vergaderen, hoor! Ziek is ziek en ingreep is ingreep!! Hier alles goed, hoor. Gaat inderdaad hard, die banner! Maar aan de andere kant voelt het ook of het niet snel genoeg kan gaan! Wil weten of het allemaal goed komt! Dikke knuffel
Hey dames! Lief Timon, dat je zo met me meeleeft. Het gaat aardig goed met me, maar ik begin al wel wat te voelen. Ik ga maar s even teruglezen hoe dat bij de vorige pogingen zat. Wel een raar idee dat er eerst al die cystes zaten en nu die follikels gaan groeien; wel een aanslag op die eierstokken van me. Ik doe t deze week rustig aan. Heb me al voorgenomen om echt gas terug te nemen op mijn werk. Het kan me even een zorg zijn! Vanavond lekker een ontspanningsmassage gehad; heerlijk! Het probleem is nl dat ik nogal slecht slaap. Heel onrustig en veel dromen. Ben een beetje bang dat mijn schildklier weer te snel is (vorige keer bloedprikken zat ik hoog in de waardes, maar kon nog net), dus ik heb maar weer bloedgeprikt vanmorgen. Donderdag belt de internist met de uitslag. Hopelijk slaap ik door de ontspanningsmassage extra goed. Trusten! Xxx Hypo
Hee Hypo, Hoe gaat het onder in de buik? Begin je inderdaad meer last te krijgen van de groeiende follikels? Ik hoop dat het er allemaal mooi uit ziet morgen! Ik duim voor jou! Hier gaat het prima. Ben zo nu en dan nog een dagje misselijk (gisteren de plee op het werk eens volgespuugd...), maar over het algemeen heb ik daar nu veel minder last van. Verder geen andere klachtjes! We hebben dit weekend door een lieve vriendin een echo gehad en het lijkt er heel sterk op dat we een jongen gaan krijgen Nog even voor de zekerheid de 20 wk echo afwachten over 4 weken, maar het leek er toch wel vrij duidelijk te zijn!
Hypo, veel succes morgen! Was de massage trouwens goed bevallen? Mijs, wat leuk om al een idee te hebben wat jullie zullen krijgen. Natuurlijk nog 4 weken wachten, maar toch...
Mijs; een jongen? Wat leuk zeg! De massage maandag was heerlijk; heerlijk ontspannen en sindsdien slaap ik ook weer wat beter. Ben alleen nog wel steeds ruim voor de wekker wakker. (jammer maar helaas) Mijn buik valt nog erg mee, in vegelijking met de andere pogingen doet het echt minder zeer. Nu maar hopen dat er wat minder zitten zodat ze wat beter kunnen doorgroeien. Straks om 13.45 de FM; spannend! Xxx Hypo
Het ging goed vandaag! Er zitten weer erg veel follies (>30), kleinere en grotere. Over het algemeen zitten ze qua grootte wat dichter bij elkaar dan bij de vorige pogingen. Toen zat er meer verschil tussen. Lijkt ons dus wel gunstig. Ik voel me echt nog prima eigenlijk maar met zoveel follies moest ik toch weer bloedprikken. Maar mijn bloedwaardes zijn nog netjes laag, dus geen probleem. Maandag is de punctie (bibber...) dus ik heb net de laatste deca en puregon gezet. Ik moet morgen wel minder pregnyl spuiten dan de vorige keren (5000 IE ipv 10000). Ze vertelde dat dit is om de kans op overstimulatie te verkleinen (nog nooit van gehoord). Mijn schildklierwaardes waren prima, daar ben ik wel erg blij om. Ze waren zelfs iets lager dan de vorige keer, wat wel goed is want toen was het aan de hoge kant. Kortom; ik ben erg blij en t voelt goed. Ik zie wel enorm op tegen die punctie. Raar eigenlijk, want ik heb het inmiddels 3x meegemaakt, maar toch.......t begint een beetje tegen te staan. Ik heb nl ook tijdens alle pogingen dus ook nog 2 cystepuncties gehad; dus in totaal al 5. Maandag dus de 6e punctie (en laatste). Xxx Hypo
Meid, lees en duim nog steeds met je mee. Zet 'm op voor maandag! Wordt er wel voldoende pijnbestrijding gegeven bij de punctie hypo? liefsss
Hey Esser! Leuk om van je te horen en te zien dat je nog steeds met me meesleest. Ik heb het idd met de arts gehad over de pijn, omdat ik aangaf dat ik de cystepunctie al erg pijnlijk vond (en dat is nu nog maar een week geleden). Ik heb extra naproxen gekregen die ik zondagavond en maandagochtend moet nemen. Verder mag ik 's morgens ook nog paracetamol slikken en ik krijg tijdens de punctie een infuus met een roesje. Ik zie er alleen nog wel erg tegenop, hoewel ik best weet dat ik me er wel doorheen sla....Ik hoop dat ik een soort ontspanning weet te vinden zodat ik me niet schrab zet tegen de pijn. Hopelijk slaap ik vannacht eens een keer wat langer want ik was vanmorgen weer om 6 uur wakker. Het wordt tijd dat ik eens met die deca mag stoppen. Gelukkig was het de laatste vandaag!!! Xxx Hypo
Fijn om te lezen dat de punctie in zicht is. Snap wel dat je er tegen op ziet, maar wel beter van roesje!! Ik heb zelf narcose gehad bij al mn drie puncties en dat beviel me wel prima, al weet ik niet hoe het zonder pijnbestrijding/narcose voelt. Ik hoop voor je op prachtige emmy's met een nog beter resultaat!! Kus!!
Hypo, je heb morgen de punctie!!!! Hoe spannend hoeveel ze eruit gaan halen en hoeveel eitjes je hebt. Je hebt in ieder geval enorm veel gekweekt. Mijn duimen draaien, hoor!
Lieve meiden, Bedankt voor de succeswensen. Het heeft vast geholpen, want het resultaat was goed. Het begon even met een emo-momentje vlak voor de arts ging beginnen. Ik had even heel sterk zoiets van "het is de laatste keer" en dat overviel me even. Ik ben ook zo klaar met die behandelingen en die pijnlijke ingrepen. Maar goed, heb dus maar even mijn emoties laten gaan en toen was ik er klaar voor. Rechts deed bij een aantal behoorlijk zeer, links viel heel erg mee. Uiteindelijk was het na de pijnlijke rechter kant links ineens voorbij (voelde ik amper wat van). Er zijn 21 (!) eicellen gevonden, maar niet allemaal groot genoeg. DE verwachting is dat er iig 11 groot genoeg zijn (want die follikels waren vrijdag groter dan 15 mm). Zaad van manlief was goed genoeg. Een goed resultaat dus. Nu moet ik heel rustig aan doen, heb rechts ook behoorlijk pijn. MOet mezelf goed in acht nemen ivm kans op overstimulatie. Maar gezien mijn bloedwaardes en hoe ik me voel zal t wel goed gaan. HEb wel zin om nu weer lekker te gaan liggen (zit met laptop op schoot). Woensdag krijgen we telefoon over de bevruchtingen. Het blijft nog even spannend! Xxx Hypo
SPANNEND! Net al elders gereageerd, maar hier ook even. Je heb zoveel moeten doorstaan dat zo'n emo moment niet meer dan logisch is. Ik wens je heel veel gearrangeerde huwelijken toe waarin ei en zaad 1 zijn geworden.